Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bellamy97 schreef:Hee, ik meld me ook even ik zit al een tijdje te denken om een tattoo te nemen want ik vind deze namelijk heel erg leuk:
[ Afbeelding ]
Ik heb wel gehoord dat een tattoo op je enkel redelijk pijnlijk is zijn er hier meer die hem op hun enkel hebben en deed het erg zeer? Ik ben ook erg benieuwd wat jullie van het plaatje vinden.
Joolien schreef:xSlvna schreef:*Wachtend op Joolien*
Lieve schat, je komt hier het topic binnen zeilen, en je acties zijn niet heel handig en doordacht maar vind het niet leuk als men daarop negatief reageert, maar ondertussen voer je wel op een wat negatieve manier de boventoon. Zo komt het op mij over althans dus ik spreek voor mezelf, maar ik vind je aanwezigheid niet altijd even fijn. Niet alleen hier, maar ook in andere topics. Ik herken daarin een stukje van mezelf, ik was ook altijd veel aanwezig waarvan regelmatig ook negatief of ´irritant´ en ik ben door schade en schande en een paar schoppen onder mijn hol wijs geworden en heb geleerd dat ik niet altijd zo aanwezig hoef te zijn. Dat wil ik je meegeven, wat je ermee doet, moet je zelf weten.
bellamy97 schreef:Hee, ik meld me ook even ik zit al een tijdje te denken om een tattoo te nemen want ik vind deze namelijk heel erg leuk:
[ Afbeelding ]
Ik heb wel gehoord dat een tattoo op je enkel redelijk pijnlijk is zijn er hier meer die hem op hun enkel hebben en deed het erg zeer? Ik ben ook erg benieuwd wat jullie van het plaatje vinden.
Ashleydk schreef:Hoi iedereen!
Ik kom ook even binnen vallen met een vraagje
Ik ben ondertussen in het bezit van 3 tatoeages maar ben alweer aan het denken over de 4e!
Of nouja, niet meer aan het denken, het is een feit dat die er komt.
Ik ben van plan om wat bloemen net onder mijn sleutelbeen te laten zetten maar wil hem misschien wel helemaal uitbreiden naar een (halve)sleeve.
Alleeennn.... Ben ik toch een beetje 'bang' geworden van alle verhalen over de binnenkant van je arm.
Ik heb nu zelf tattoo's op mijn schouderblad, bovenbeen en voet! Ik vond dit heel erg mee vallen alleen mijn voet was wel echt hel.... Die zijn namelijk heel erg dun, smal en bevatten zeg maar echt GEEN grammetje vet haha.
Heeft iemand er misschien ervaring mee?
Ik weet dat dit voor iedereen anders is maar ik vind het toch fijn om wat meer ervaringen te horen
En hebben jullie misschien tips voor voor het zetten? Goed eten, drinken en rusten natuurlijk, maar nog iets van pijnstilling slikken ofzo, of gewoon doen en de pijn 'lijden' zoals ik altijd heb gedaan?
Thanks! Als ik tijd heb ga ik morgen even langs de shop voor een afspraak
Kimbers schreef:Ashleydk schreef:Hoi iedereen!
Ik kom ook even binnen vallen met een vraagje
Ik ben ondertussen in het bezit van 3 tatoeages maar ben alweer aan het denken over de 4e!
Of nouja, niet meer aan het denken, het is een feit dat die er komt.
Ik ben van plan om wat bloemen net onder mijn sleutelbeen te laten zetten maar wil hem misschien wel helemaal uitbreiden naar een (halve)sleeve.
Alleeennn.... Ben ik toch een beetje 'bang' geworden van alle verhalen over de binnenkant van je arm.
Ik heb nu zelf tattoo's op mijn schouderblad, bovenbeen en voet! Ik vond dit heel erg mee vallen alleen mijn voet was wel echt hel.... Die zijn namelijk heel erg dun, smal en bevatten zeg maar echt GEEN grammetje vet haha.
Heeft iemand er misschien ervaring mee?
Ik weet dat dit voor iedereen anders is maar ik vind het toch fijn om wat meer ervaringen te horen
En hebben jullie misschien tips voor voor het zetten? Goed eten, drinken en rusten natuurlijk, maar nog iets van pijnstilling slikken ofzo, of gewoon doen en de pijn 'lijden' zoals ik altijd heb gedaan?
Thanks! Als ik tijd heb ga ik morgen even langs de shop voor een afspraak
Binnenkant arm viel mij 100% mee. Zou het niet laten om de angst voor de pijn. Heb ruim 2 uur moeten zitten.. Laatste kwartiertje was ik er wel behoorlijk zat van