[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:13

Je komt gewoon negatief of vrij aanvallend over. Of je dat nu bedoelt of niet, zo komt het op mensen over. Ook op mij, en ik heb al eens in een ander topic een aanvaring met je gehad.

Je bent 17, maar probeert af en toe 'de les te lezen' alsof je alle wijsheid al in pacht hebt. Dat stoot mensen (en mij) tegen de borst.

Misschien ben je slechts heel direct. Dat ben ik ook face to face, maar niet over het internet want mensen begrijpen dat niet want je ziet de emoties niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:22

xSlvna schreef:
Natuurlijk mijn schuld dat jullie dingen ander opvatten. "Armen zijn harig" en "wacht op joolien", dan moet je wel een erg negatief brein hebben wil je zo iets hatelijk vinden overkomen.

Ja joh, niks van aan trekken, de rest van de wereld is gek. :j

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:29

Hoii mag ik even wat vragen, jullie mening..
ik wil van de zomer/na de zomer een vlindertje, zjjaanzicht met vam die "bolle" vleugeltjes.
niu twijfel ik over de plaats:
Of op de "onderkant" van mn onderarm of op mn kuit... kuit word dan achterkant en groot of een kleine op de onderkant van mn arm.. wat vinden jullie een mooiere plaats?
reden van twijfel: ik denk dat ik hem zelf niet zo veel zal zien op de achterkant van kuit...?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:32

Wat is dat uiltje waanzinnig schattig! Wát een dotje zeg!

Ben de dagen aan het aftellen tot juli. Heb nog niet eens een datum maar goed, dat mag de pret niet drukken :D

Essie73
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:09

bellamy97 schreef:
Hee, ik meld me ook even ik zit al een tijdje te denken om een tattoo te nemen want ik vind deze namelijk heel erg leuk:
[ Afbeelding ]
Ik heb wel gehoord dat een tattoo op je enkel redelijk pijnlijk is zijn er hier meer die hem op hun enkel hebben en deed het erg zeer? Ik ben ook erg benieuwd wat jullie van het plaatje vinden.

Wat een uber schattig uiltje <3

Ik heb op mijn ene enkel een tattoo vlak boven het bobbeltje en op de ander half op het bobbeltje/ half op mijn wreef. Pijn ervaring is persoonlijk. Ik kon het goed hebben. Alleen op mijn wreef is de huid erg dun en raakte ze af en toe een zenuwtje. Dat was vervelend. Te meer omdat je je voet natuurlijk goed stil wilt houden.

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:46

Ik ben toch wel heel blij dat ik al wel een hele tijd mee lees. Zo ben ik via jullie bij Joy gekomen en geniet ik nog steeds van mijn mooie, strakke tekst op mijn schouder.

Mijn man heeft mijn verjaardagscadeau verklapt en ik ben helemaal in m'n nopjes!

Hondje hondje!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 21:54

Joolien schreef:
xSlvna schreef:
*Wachtend op Joolien*

>;) Lieve schat, je komt hier het topic binnen zeilen, en je acties zijn niet heel handig en doordacht maar vind het niet leuk als men daarop negatief reageert, maar ondertussen voer je wel op een wat negatieve manier de boventoon. Zo komt het op mij over althans dus ik spreek voor mezelf, maar ik vind je aanwezigheid niet altijd even fijn. Niet alleen hier, maar ook in andere topics. Ik herken daarin een stukje van mezelf, ik was ook altijd veel aanwezig waarvan regelmatig ook negatief of ´irritant´ en ik ben door schade en schande en een paar schoppen onder mijn hol wijs geworden en heb geleerd dat ik niet altijd zo aanwezig hoef te zijn. Dat wil ik je meegeven, wat je ermee doet, moet je zelf weten.

Ben ik blij dat ik niet de enige was die er zo over dacht...

Je bent inderdaad negatief, probeer eens wat positiever te reageren dan gaat ook niemand direct in de verdediging bij het zien van jou naam. ;) Dan kun je gewoon meekletsen en gezellig doen.

Joolien vraagt je om een foto omdat je zegt dat je tattoo enigszins ontstoken is of iets mis is. Die plaats je niet. Lijkt mij dat het oprechte interesse is in jou welzijn, en het goed helen van jou tatoeage. ;)

Dus vanaf nu, positief? :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 22:38

Ben het er idd ook wel mee eens. Niet enkel in dit topic.

Los daarvan, aangezien ik over een maand 5weken op reis ga ga ik daarna pas echt sparen voor de tatoeage haha. Omdat ik het nu gewoon niet kan betalen en daarnaast ben ik liever in de buurt van de tatoeëerder als ie er net op zit ipv in Hongarije :') mocht er iets aan de hand zijn of mocht ik vragen hebben.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 23:00

En ik ga ook terug om mijn tattoo te laten bijwerken (en evt. een nieuwe O:) ) over 2/3 weken :D :D

Oh ik liep er gewoon mee in de zon (probeerde hem wel zoveel mogelijk te bedekken, maar dat was soms moeilijk) Had hem ook net in de warmste/zonnigste periode laten zetten :=
Verder heb ik er wel nooit mee gezwommen of overdadig mee in de zon geweest :)

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 23:05

Ik hou altijd 6 weken aan, al goed genezen of niet.
Dus 6 weken niet zwemmen en zonnen.

Die achter op m'n been had ik alleen in Spanje laten zetten,
een dag voor dat ik weg ging.
Dus de laatste dag moesten we ons hotel uit en bijna de hele dag mij buiten gelopen.
Maar geprobeerd zo veel mogelijk schaduw op te zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 23:41

Hoi iedereen!

Ik kom ook even binnen vallen met een vraagje :)

Ik ben ondertussen in het bezit van 3 tatoeages maar ben alweer aan het denken over de 4e!
Of nouja, niet meer aan het denken, het is een feit dat die er komt.
Ik ben van plan om wat bloemen net onder mijn sleutelbeen te laten zetten maar wil hem misschien wel helemaal uitbreiden naar een (halve)sleeve.

Alleeennn.... Ben ik toch een beetje 'bang' geworden van alle verhalen over de binnenkant van je arm.
Ik heb nu zelf tattoo's op mijn schouderblad, bovenbeen en voet! Ik vond dit heel erg mee vallen alleen mijn voet was wel echt hel.... Die zijn namelijk heel erg dun, smal en bevatten zeg maar echt GEEN grammetje vet haha.

Heeft iemand er misschien ervaring mee?
Ik weet dat dit voor iedereen anders is maar ik vind het toch fijn om wat meer ervaringen te horen :)

En hebben jullie misschien tips voor voor het zetten? Goed eten, drinken en rusten natuurlijk, maar nog iets van pijnstilling slikken ofzo, of gewoon doen en de pijn 'lijden' zoals ik altijd heb gedaan?

Thanks! Als ik tijd heb ga ik morgen even langs de shop voor een afspraak :)

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 00:27

bellamy97 schreef:
Hee, ik meld me ook even ik zit al een tijdje te denken om een tattoo te nemen want ik vind deze namelijk heel erg leuk:
[ Afbeelding ]
Ik heb wel gehoord dat een tattoo op je enkel redelijk pijnlijk is zijn er hier meer die hem op hun enkel hebben en deed het erg zeer? Ik ben ook erg benieuwd wat jullie van het plaatje vinden.

Ik heb ook een uiltje :-)

Afbeelding

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 00:35

Ik was net mijn facebookpagina aan het doorscrollen en kwam dit tegen.
https://scontent-a-atl.xx.fbcdn.net/hph ... 0234_n.jpg
Dit is toch een duidelijk ontstoken/geirriteerde tattoo? :=
Om nog over de uitvoering te zwijgen.

Heb er toch wat van gezegd, ga waarschijnlijk tonnen commentaar op krijgen maargoed, daar kan ik mee leven :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 00:37

Oef dat ziet er niet lekker uit nee :=

EDIT: Is het een echte tatoeage of een henna? Want met zwarte henna kun je ook dit effect krijgen heb ik begrepen.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 00:43

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 01:38

Jeetje wat slecht gezet zeg! :wow:

Ziet er in ieder geval niet echt goed uit op de eerste foto die je liet zien.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 01:49

Nou, hopelijk volgt ze mijn advies op (hoogstwaarschijnlijk niet :') ) en gaat ze hem gaan bijwerken in een andere shop.

https://www.facebook.com/tattoojean
Ben ook niet echt weggeblazen van zijn werken eigenlijk (of ben ik nou heel erg kritisch _O- )

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 06:52

Wat staat er nou in die infinity? Fanily?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 07:12

Zo te zien Fanily ja _O-
Dit is zoooo slecht gezet. Er is niks goeds aan te zien zelfs :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 07:13

Wat erg :oo
Ik ben gister wat aan t tekenen geslagen voor mijn nieuwe ontwerp maar ben er nog lang niet over uit dust kan zomaar Nog een jaar duren voor ik geestelijk weer zover ben :')

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 07:30

Ashleydk schreef:
Hoi iedereen!

Ik ben ondertussen in het bezit van 3 tatoeages maar ben alweer aan het denken over de 4e!
Ik ben van plan om wat bloemen net onder mijn sleutelbeen te laten zetten maar wil hem misschien wel helemaal uitbreiden naar een (halve)sleeve.

Alleeennn.... Ben ik toch een beetje 'bang' geworden van alle verhalen over de binnenkant van je arm.
Ik heb nu zelf tattoo's op mijn schouderblad, bovenbeen en voet! Ik vond dit heel erg mee vallen alleen mijn voet was wel echt hel.... Die zijn namelijk heel erg dun, smal en bevatten zeg maar echt GEEN grammetje vet haha.

Ik weet dat dit voor iedereen anders is maar ik vind het toch fijn om wat meer ervaringen te horen :)

En hebben jullie misschien tips voor voor het zetten? Goed eten, drinken en rusten natuurlijk, maar nog iets van pijnstilling slikken ofzo, of gewoon doen en de pijn 'lijden' zoals ik altijd heb gedaan?

Binnenkant arm viel mij 100% mee. Zou het niet laten om de angst voor de pijn. Heb ruim 2 uur moeten zitten.. Laatste kwartiertje was ik er wel behoorlijk zat van :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 08:55

Kimbers schreef:
Ashleydk schreef:
Hoi iedereen!

Binnenkant arm viel mij 100% mee. Zou het niet laten om de angst voor de pijn. Heb ruim 2 uur moeten zitten.. Laatste kwartiertje was ik er wel behoorlijk zat van :D

Thanks! :D Ik ga het gewoon doen haha!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 09:10

Die tattoo ziet er niet goed uit.
En eerlijk ik vind het iets wat mijn buurmeisje had kunnen tekenen.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 09:16

Die tattoo mag op bezoek komen in de tattoo nightmare shop. :=
Ik vind dat ze echt goed kunnen tatoeëren, soms heb ik het gevoel dat het niveau daar hoger ligt.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 09:28

Zo! die ziet er inderdaad slecht uit! Poeh, zowel hoe hij gezet is, als de ontsteking...

Wat betreft tattoo op enkel: ik vond m behoorlijk pijnlijk, vooral op stukken dat ze recht op je bot zitten te prikken. Heel akelig gevoel. Maar toch zou ik het er niet voor laten, die pijn duurt maar even... :) Wel eenüber schattig uiltje! Mijn gedacht is wel: uiltjes lijken nu echt een rage te zijn, helemaal hip (zie al die kinderkamers), maar zullen ook weer verdwijnen. Vind hem dus niet heel 'tijdloos', iets wat ik wel wil in een tattoo.

Ik heb eindelijk bericht uit Frankrijk gehad. Ik zou in September, maar nu heeft hij pas tijd in november... ;( Ga hard overwegen of ik nog met hem doorga (ook gezien het feit dat het nu een maand duurde voor hij reageerde), of dat ik een andere ga contacten (google op Xoil, ben ik ook erg weg van).
http://www.pinterest.com/dnisan/tattoos-xoil-france/