Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gemmeke schreef:Hi Meiden,
Lennox, ik lees dat jullie na IUI meteen aan de ICSI gaan waarom niet eerst IVF?
En las ook dat je nu gonal spuit, dat vond ik ook veel prettiger.
Lennox schreef:Gemmeke schreef:Hi Meiden,
Lennox, ik lees dat jullie na IUI meteen aan de ICSI gaan waarom niet eerst IVF?
En las ook dat je nu gonal spuit, dat vond ik ook veel prettiger.
Voor IVF is het zaad over het algemeen niet goed genoeg. Vandaar dat wij sowieso een ICSI indicatie hebben als de IUI niet lukt. In principe is de procedure hetzelfde alleen bij IVF bevruchten de zaadcellen de eicel zelf en bij ICSI wordt er een zaadcel in de eicel gebracht. Verder is het echt precies hetzelfde.
Ik heb nu al 9 IUI pogingen achter de rug. Vandaar dat ik twijfel of ik sowieso nog drie pogingen wil en die kijkoperatie of dan toch maar ICSI. Ik heb altijd gezegd ik wil geen IVF/ICSI wil...maar ben dus enorm aan het twijfelen. Ik moet er over twee weken uit zijn....als ik dan niet zwanger ben natuurlijk.
Lennox schreef:Voor IVF is het zaad over het algemeen niet goed genoeg. Vandaar dat wij sowieso een ICSI indicatie hebben als de IUI niet lukt. In principe is de procedure hetzelfde alleen bij IVF bevruchten de zaadcellen de eicel zelf en bij ICSI wordt er een zaadcel in de eicel gebracht. Verder is het echt precies hetzelfde.
SternPhoto schreef:Alles werkt in m'n lichaam dat is het probleem er is niet iets wat niet werkt. Ze snappen niet dat er na 7 jaar alweer bijna niks gebeurt. Niks slaat aan