Ben ook even de app opnieuw aan het installeren, maar het gaat nog minstens een maand duren voor ik terug kan skaten. Ben net voorbij de 6 maanden na de knieoperatie maar skaten mag nog niet helaas!
Ja! Ik heb een nieuw mobiel (waar endomodo wel goed werkt haha) dus ik kan nu wel serieus meedoen haha. Wordt wel moeilijk hoor, mijn vorige score overtreffen
ja, ik heb hem inderdaad gekregen en geaccepteerd, dankjewel! Vandaag weer voor het eerst een stukje geskated. Wind tegen het viaduct op viel toch nog wel tegen op te terugweg Maar wel weer fijn, zeker met dit weer!
Skaten jullie eigenlijk met bescherming buiten? Bij derby skate je met alle bescherming die je kunt indenken, inclusief mouthgard, en eigenlijk geeft dat alles toch wel een heel safe gevoel :p Kneepads zijn echter wel reusachtig, maar ze vallen heerlijk!
Thrive
Geplaatst: 10-03-15 13:07
Er zijn al weer een heel aantal mensen los in de challenge, leuk!
Ik skeeler standaard met helm en polsbescherming, zowel tijdens trainingen op de baan als 'buitenuit'. Ik kan me voorstellen dat al die bescherming een veilig gevoel geeft! Als je met een flinke snelheid onderuit gaat op 't asfalt blijft er niet veel van je over, brr.
Ik ga van de week buitenwieltjes bestellen voor mn derby skates, maar ga denk ik ook wel met alle bescherming skaten buiten. We worden er ook ZO op getraind om een knee slide te doen dat ik het met mijn lompheid nog wel zie gebeuren dat ik dat buiten ook per ongeluk ga doen in een reflex.
420BlazeIt
Geplaatst: 11-03-15 16:36
Hoi mensen (:
Ik vind skeeleren echt fantastisch. Helaas kan ik het maar eens in de zoveel tijd doen omdat mijn skeelers enorm irriteren aan mijn enkelknobbels! Bij beide benen, zowel de binnenkant als de buitenkant. Dit heb ik met alle skeelers gehad van jeugds af aan. Dikke sokken aan helpt niet, dikke sokken en pleisters eronder ook niet, 't drukt gewoon door.
Vandaag dacht ik, weer is lang gereden, kan wel een groot rondje skeeleren ... Not. Halverwege toch maar besloten weer terug te skeeleren, het deed echt pijn.
Wat kan ik hieraan doen?? Is er een speciaal soort tape? Of moet ik toch naar andere skeelers kijken (hoe weet ik dat t goede zijn dan die niet irriteren, voordat ik weer miskoop?), of skeeleren gewoon links laten liggen?
Thrive
Geplaatst: 11-03-15 16:40
Hoi Emily! Wat voor skeelers heb je (geprobeerd)? Dikke sokken etc zorgen vaak voor extra wrijving, dus dat is inderdaad niet de oplossing. Ik heb er zelf ook last van gehad met skeelers die niet goed aansloten aan de enkels, met mijn huidige skeelers heb ik vrijwel nergens last van. Wat je eventueel nog zou kunnen proberen, zijn de Powerslide Footies. Ik gebruik ze zelf ook om blaren te voorkomen tijdens lange tochten, en vind ze erg fijn!
Skeeleren links laten liggen zou natuurlijk zonde zijn, hopelijk vind je een oplossing!