Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Kleding valt beter op slanke mensen, het kost minder aan stof én het ontwerpen op een recht figuur is veel makkelijker dan te ontwerpen op verschillende vormen/rondingen. Voor mij hoeven al die plussize modellen echt niet.
xSlvna schreef:Als je KLEDING wilt showen, doe je dit op een goede paspop. Het is toch echt moeilijker om iets leuk te laten vallen bij een maat 46 dan bij een 'size zero'.
Als ik een horloge show doe ik dit op 'de perfecte pols' ipv dat ik het horloge naar de pols maak die mij gegeven wordt, snap je wat ik bedoel?
xSlvna schreef:Tóch gaat ieder pondje door het mondje hè, je hebt het altijd in de hand, er zijn maar weinig mensen die er echt niks aan kunnen doen.
Neroo schreef:Size zero is geen realistische afspiegeling van de maatschappij.
Lusitana schreef:Dames die het over ontwerpen en de catwalk hebben:
Lang en slank is nog wel wat anders dan lang en graatmager, want dat wordt allang al niet meer toegestaan op de catwalk. Daar zijn afspraken over.
Lusitana schreef:Trouwens waarom zou iemand wilskracht en discipline moeten opbrengen om slank te zijn?
quera schreef:Maar hc
Te dik is slecht
Maar te dun toch ook??
Citaat:Toch kijk ik soms fashion tv en dan schrik ik me helemaal te pletter!
Die uitstekende heupbotten en zo, echt niet gezond.
Dora88 schreef:Voel je toch niet zo aangevallen. Altijd komen met die vergelijkingen over het totale gewicht. Ik vraag me zeker af of een hoog bmi voor een paard toch anders aanvoelt dan het zelfde gewicht maar dan bij een keurige bmi. En is het voor je paard niet gezonder, dan wel voor jezelf.
En ja, mijn bmi is ook te hoog dus ik val niemand aan