rapido schreef:Nou ik zit af en toe stil mee te lezen hier en ben verbaasd over hoe laconiek velen hier over een borst vergroting doen!
Feit is dat veel vrouwen ook enorme problemen hebben met hun protheses. Niet alleen lekken maar ook het inkapselen of scheef gaan zitten kan vervelende situaties geven zover dat er weer geopereerd moet worden met alle risico's van dien. En nog maar niet te praten over meiden die nog niet tevreden zijn en nog groter willen!!
En dan nog het feit ze over een jaar of 15 vernieuwd moeten worden.
Informeer daar ook eens goed naar en bedenk of je dat allemaal wel waard is met je gezonde lichaam.
En geloof mij, gezondheid is niet te koop!
De risico's zijn relatief klein en wegen op geen enkele op tegen de voordelen die ik ervan heb. Ik ben een velen malen gelukkiger mens, mijn lijf is veel beter in verhouding en niemand die ziet of weet dat ik protheses heb omdat ze volkomen natuurlijk ogen. In principe gaan de mijne hoe dan ook 15 jaar mee, wat zou betekenen dat ik rond 2029 nog een keertje onder het mes moet. Dan ben ik 40
Nou helemaal prima hoor, met liefde 
Ik was toevallig van de week bij de huisarts omdat ik last had van een knobbeltje op mijn borst(been), hij heeft even een echo gemaakt en toen direct de rest van mijn borsten ook even gescand: Prothesen vertonen geen gebreken, zien er keurig uit en het weefsel er rond is volkomen rustig. Enige 'probleem' dat ik heb is dat mijn zenuwen zijn geraakt bij de operatie, voordeel ervan dat ik nu met mijn 3e zwangerschap ook niet kamp met pijn in mijn borsten want ik voel het simpelweg niet meer
Heeft iemand hier trouwens ervaring met borstvoeding na een borstvergroting? Ik heb mijn andere kids 10 maanden BV gegeven en nu ik zwanger ben van de 3e ligt dat opnieuw in de planning, ben heel benieuwd hoe dat gaat straks