Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 12:14

Elin_ schreef:
Gianti schreef:
Elin doelt volgens mij op het zweten van protheses en niet lekken door scheur :)

http://www.informatieborstvergroting.nl ... heses.html

Dit inderdaad.. Daar ben ik gewoon heel erg bang voor

Begrijpelijk en je moet zelf risico over wegen. Heb je al gekeken naar saline implantaten? Wat vind je daarvan

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-17 13:10

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 13:49

Ik leef alweer 20 jaar met een borstvergroting. De eerste keer had ik sileconen maar dat wilde ik niet meer in mijn lijf dus na een paar jaar gekozen voor water. Beste keuze ooit. Heb in totaal 2 operaties gehad de laatste alweer 13 jaar geleden. Ik ga ervan uit dat ik nog wel een kaar zal moeten. Je lichaa, veranderd tenslotte maar ik ben nu 51 en het ziet er nog steeds heel natuurlijk en mooi uit. Ze bewegen normaal zoals borsten zouden moeten bewegen. Ik heb kleine c nu.
Toentertijd vergoed door ziekenfonds, tweede operatie is alleen de implataten niet vergoed wel de operatie.

Ik heb overigens gekozen voor achter de borstspier en heb gewoon borstvoeding kunnen geven.
Vergroting nooit voor een ander gedaan dan mijzelf en nooit spijt gehad

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 23:16

Ik was 19 toen ik het heb laten doen, maar ik geloof dat ik op mijn dertiende al wist dat ik dit wilde doen. Toen wist ik ook al dat het bij hetgeen zou blijven wat ik had op dat moment. En inderdaad buiten de grootte was ook de vorm ook iets waar ik ontevreden mee was. Ben nog steeds ontzettend blij dat ik het heb laten doen ondanks dat mijn herstel echt een hel was. :')

Vraagje voor hier; hoe vonden jullie het om na je bv voor het eerst jaar de sauna te gaan? Ik wil binnenkort weer eens gaan maar ik vind het toch een beetje ongemakkelijk merk ik ofzo..

BiBiQ

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:31

Droversrun, hoe lang is het nu geleden? Ik snap je gevoel. Maar wil ook weer heel graag een keer. Heerlijk genieten.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:34

droversrun schreef:
Ik was 19 toen ik het heb laten doen, maar ik geloof dat ik op mijn dertiende al wist dat ik dit wilde doen. Toen wist ik ook al dat het bij hetgeen zou blijven wat ik had op dat moment. En inderdaad buiten de grootte was ook de vorm ook iets waar ik ontevreden mee was. Ben nog steeds ontzettend blij dat ik het heb laten doen ondanks dat mijn herstel echt een hel was. :')

Vraagje voor hier; hoe vonden jullie het om na je bv voor het eerst jaar de sauna te gaan? Ik wil binnenkort weer eens gaan maar ik vind het toch een beetje ongemakkelijk merk ik ofzo..

Ga je naakt of badkleding dag? Ik ben 1x geweest op badkleding dag en was super nerveus (eerste keer bikini) maar achteraf nergens voor nodig.. je hebt waarschijnlijk een van de mooiste paar boobs daar!! En toen ik opletten besefte ik ook dat ik niet de enige was met nepperds

Nu moet ik mij volgende week ontkleden voor mede studenten.. alleen onderbroek mag aan blijven... Nu ben ik dus pas nerveus _O-

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 13:55

hoe zie jij bij anderen dat ze nep zijn?
in mijn ogen zijn ze dan of pas gedaan of onnatuurlijk
Bij mij zie je het echt niet hoor
Zie ze ook zelf niet als nep
Is gewoon een met mijn lichaam en ze functioneren zoals ze moeten borstvoeding en al.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:02

Ik heb best wel even getwijfeld of ik dit zou plaatsen.. toch besloten om te doen..

Door een eerdere bericht in deze groep viel ik me in een niet fijn hoekje geduwd. Ik heb geen enkele profijt om sommige artsen/klinieken wel aan te bevelen en sommige af te raden. Enige waarom ik mijn kijk/mening/ervaring geef is zodat mensen bewuste keuze kunnen maken. Plastisch chirurgen zijn ook zakenmensen vaak.

Daarnaast ben ik helemaal mee eens dat kritische noten gegeven mogen worden en dat er niet te licht over beslissing gedacht moet worden. Maar zou zonde vinden dat mensen weg blijven omdat ze bang zijn veroordeelt te worden (zoals in ander topic gebeurde), aangezien je nooit genoeg erover gelezen kan hebben/informatie erover kan hebben. En vooral begin van zoektocht is het lastig waar je moet beginnen :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 14:05

Willl65 schreef:
Is gewoon een met mijn lichaam en ze functioneren zoals ze moeten borstvoeding en al.

Als je lang genoeg heeeeeel veel nep borsten ziet pik je ze er wel uit :P mijn vriend kan het ook niet zien bijvoorbeeld, heb schijnbaar een goed geoefend oog :') en pik waarschijnlijk lang niet alles eruit nog.. die ik er uit pik zijn echt niet pas gedaan of onnatuurlijk, je moet alleen weten waar op te letten.

Al heb ik wel moeite om te herkennen die al wat groter waren, maar leeg en met protheses gevuld zijn

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 15:54

Gianti ik zie het bijeen aantal ook wel maar die hebben van die onnatuurlijke ronde schijven of nog niet ingezakte. Thanks voor de uitleg

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 18:33

Haha ik pik ze er inderdaad ook zo uit hoor! Zal vast te maken hebben dat we er zoveel hebben gezien haha.

Ik ben al een keer op badkleding dag geweest, dat viel wel mee voor mij. Ik vind die van mij in bikini en bh er aardig natuurlijk uitzien maar mijn littekens zitten eigenlijk te hoog waardoor je ze wel ziet en daar schaam ik me dan toch voor ofzo... dus ik durf niet zo goed op een niet bikinidag te gaan -O-
Het is voor mij nu 2 jaar geleden alweer

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 19:06

droversrun schreef:
Haha ik pik ze er inderdaad ook zo uit hoor! Zal vast te maken hebben dat we er zoveel hebben gezien haha.

Ik ben al een keer op badkleding dag geweest, dat viel wel mee voor mij. Ik vind die van mij in bikini en bh er aardig natuurlijk uitzien maar mijn littekens zitten eigenlijk te hoog waardoor je ze wel ziet en daar schaam ik me dan toch voor ofzo... dus ik durf niet zo goed op een niet bikinidag te gaan -O-

Ja precies, heel weinig mensen zien in het echt nepperds waarvan ze weten dat ze nep zijn :P

Ooh dar is wel erg jammer! Zijn ze kwa kleur wel bij getrokken?

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 19:47

rapido schreef:
Nou ik zit af en toe stil mee te lezen hier en ben verbaasd over hoe laconiek velen hier over een borst vergroting doen!

Feit is dat veel vrouwen ook enorme problemen hebben met hun protheses. Niet alleen lekken maar ook het inkapselen of scheef gaan zitten kan vervelende situaties geven zover dat er weer geopereerd moet worden met alle risico's van dien. En nog maar niet te praten over meiden die nog niet tevreden zijn en nog groter willen!!
En dan nog het feit ze over een jaar of 15 vernieuwd moeten worden.

Informeer daar ook eens goed naar en bedenk of je dat allemaal wel waard is met je gezonde lichaam.
En geloof mij, gezondheid is niet te koop!

De risico's zijn relatief klein en wegen op geen enkele op tegen de voordelen die ik ervan heb. Ik ben een velen malen gelukkiger mens, mijn lijf is veel beter in verhouding en niemand die ziet of weet dat ik protheses heb omdat ze volkomen natuurlijk ogen. In principe gaan de mijne hoe dan ook 15 jaar mee, wat zou betekenen dat ik rond 2029 nog een keertje onder het mes moet. Dan ben ik 40 :') Nou helemaal prima hoor, met liefde :j
Ik was toevallig van de week bij de huisarts omdat ik last had van een knobbeltje op mijn borst(been), hij heeft even een echo gemaakt en toen direct de rest van mijn borsten ook even gescand: Prothesen vertonen geen gebreken, zien er keurig uit en het weefsel er rond is volkomen rustig. Enige 'probleem' dat ik heb is dat mijn zenuwen zijn geraakt bij de operatie, voordeel ervan dat ik nu met mijn 3e zwangerschap ook niet kamp met pijn in mijn borsten want ik voel het simpelweg niet meer :')

Heeft iemand hier trouwens ervaring met borstvoeding na een borstvergroting? Ik heb mijn andere kids 10 maanden BV gegeven en nu ik zwanger ben van de 3e ligt dat opnieuw in de planning, ben heel benieuwd hoe dat gaat straks :)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 20:32

droversrun schreef:

Zijn je protheses gezakt? ( Omdat je schrijft dat je littekens te hoog zitten)

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-17 23:48

Citaat:
Zijn je protheses gezakt? ( Omdat je schrijft dat je littekens te hoog zitten)

Nou niet echt heel erg, ze zaten vanaf het begin al iets te hoog en dat is eigenlijk zo gebleven. De kleur is wel bij getrokken op zich, daar is niets mis mee. Bijkomend nadeel is wel dat ik een kleine ontsteking heb gehad dus het zijn ook wat bredere littekens dan het zou kunnen. Ik heb het nu ondertussen wel geaccepteerd, het is jammer maar voor de rest ben ik er super blij mee. Het is alleen wel zo dat als je mijn borsten even bekijkt je wel daaraan kan bevestigen voor jezelf dat ze nep zijn.

Nog even in gaan op het bericht over de gevaren, ik denk dat er heus wel mensen zijn die er te makkelijk over denken. Maar dat houdt niet in dat wij dat hier ook allemaal over doen...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 01:34

Gianti schreef:
Willl65 schreef:

Als je lang genoeg heeeeeel veel nep borsten ziet pik je ze er wel uit :P mijn vriend kan het ook niet zien bijvoorbeeld, heb schijnbaar een goed geoefend oog :') en pik waarschijnlijk lang niet alles eruit nog.. die ik er uit pik zijn echt niet pas gedaan of onnatuurlijk, je moet alleen weten waar op te letten.

Al heb ik wel moeite om te herkennen die al wat groter waren, maar leeg en met protheses gevuld zijn

Hahah same here :')

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 10:06

Pinda dipje ik heb borstvoeding gegeven na borstvergroting en dat ging gewoon goed hoor.
Ik was er zelf wel na 5 maanden klaar mee maar dat was meer omdat ik mij een melkkoe begon te voelen

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 11:04

droversrun schreef:
Nog even in gaan op het bericht over de gevaren, ik denk dat er heus wel mensen zijn die er te makkelijk over denken. Maar dat houdt niet in dat wij dat hier ook allemaal over doen...

Maar dat zeg ik ook nergens he ;)
Mij viel bijv op dat ik dacht 2 personen niet zo te spreken waren over een bepaalde arts waar iemand zijn eerste gesprek mee ging hebben en dat diegeen dat gewoon naast zich neer legt. Ik zou dan zeker bij nog een ander willen informeren alvorens ik gelijk een operatie data na 1 gesprek vast stel.. Maar goed, dat is mijn mening.
Sommige lijken het zo graag te willen dat het hoe dan ook maar zo SNEL mogelijk moet gebeuren. Ook al is daar geen geld voor, daar waar sommige klinieken weer handig op inspelen door het op af betaling te laten doen.
En dan de mensen die zeggen dat de risico's niet opwegen tegen hoe gelukkig ze nu zijn met hun nieuwe borsten. Dat is natuurlijk fantastisch en ook de bedoeling maar hoe kan het dan dat in mijn kennissen kring er alleen al 3 dames zijn waarvan bij 2 een borst totaal scheef zit ( 1 al een heroperatie heeft gehad) en bij 1 de boel zo hard is van het kapselen dat ze het er uit laat halen?
De boel word er niet bepaald mooier op zeg maar. Die waren er overigens ook hartstikke blij mee.
Dan nu jou eigen verhaal over je littekens. Dat lijkt mij toch echt heel vervelend én ook niet iets waar je vantevoor mee rekening had gehouden dat dit kon gebeuren.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 14:22

Sja, ik heb ook zichtbare littekens maar ik heb een andere operatie gehad dan gebruikelijk. :)
Bij mij hebben ze de littekens vd borstamputatie die horizontaal over de borst lopen (zo ong op tepelhoogte) gebruikt om de implantaten in te steken en de littekens gelijk wat 'ronder' te maken zodat ik niet meer zulke hoekige borsten heb.
Maar al hadden ze het wel op de gebruikelijke manier gedaan dan had ik nog zichtbare littekens gehad, 2 extra littekens en hoekige borsten dus ben heel blij met hoe ze het gedaan hebben.
Helaas zijn de implantaten iets gezakt omdat ik wat 'losse' huid heb dus dat moet ik tzt nog eens laten herstellen, maar ik ben op 95% van wat mogelijk is en ik zal na het innemen vd huid op 98-99% zitten.
Ondanks dat ben ik zeer tevreden, met beha zie je er niets van en heb ik een mooie volle C ipv een platte B.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 16:20

rapido schreef:
Mij viel bijv op dat ik dacht 2 personen niet zo te spreken waren over een bepaalde arts waar iemand zijn eerste gesprek mee ging hebben en dat diegeen dat gewoon naast zich neer legt.

Daarmee doel je nu op mij.
Ik heb ook contact met verschillende dames die wél goede ervaringen hebben met deze chirurg.
De 2 die er niet over te spreken zijn.. daarvan zegt er 1 door geopereerd te zijn en er niet tevreden mee is, ik heb haar een pb gestuurd.. maar ze heeft er nooit op gereageerd.
De ander heeft geen ervaringen met deze chirurg, alleen verhalen via via dat hij alleen anatomisch zou plaatsen, maar dit is dus niet het geval.
Ik heb wel besloten om, ook oa na jullie berichten, ergens een second opinion aan te vragen, maar dat neemt niet weg dat ik een goed gevoel heb bij deze PC. :j

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 19:29

Ach als je echt een rel wil moet je over mijn pc beginnen hier :') _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 19:41

BiBiQ schreef:

Nu ben ik benieuwd :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 19:52

Ik schrik er van hoeveel jongeren hier een borstvergroting laten doen. :oo
Ik ben ook nooit blij geweest met die van mijn eigen maar ik ben zoooooo blij dat ik er nooit iets aan heb laten doen. Ik ben blij gezond te zijn en aan mijn lijf geen polinaise. Tenzij het medisch noodzakelijk is zal ik niets aan mijn lichaam laten veranderen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 19:57

_Rataplan schreef:
Ik ben ook nooit blij geweest met die van mijn eigen maar ik ben zoooooo blij dat ik er nooit iets aan heb laten doen. Ik ben blij gezond te zijn en aan mijn lijf geen polinaise. Tenzij het medisch noodzakelijk is zal ik niets aan mijn lichaam laten veranderen.

Dat is een keuze en sommige maken een andere keuze :) blij dat je voor jouw juiste keuze hebt gemaakt!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 21:18

Gianti schreef:
BiBiQ schreef:

Nu ben ik benieuwd :):)

Dokter van Onselen van ACCZ/A-Klinieken.

_Rataplan schreef:

Mooi toch dat je blij bent met jou keuze/beslissing. Hier zijn veel meiden die niet gelukkig waren met hun boobs en besloten om wel een vergroting of correctie te doen en als het goed is zijn die wel gelukkig met hun keuze en resultaat. Ik heb er tot nu toe geen spijt van gehad en ben zo blij hoe ze nu zijn. Geen maximizers meer nodig. Gewoon veel zekerder zijn nu met de vorm en grootte.
Waarom ontevreden en ongelukkig ermee blijven als je het financieel kan veroorloven om plastisch iets te veranderen en dan wel gelukkig ermee te zijn. Waarschijnlijk ben je erna ook zekerder en dat straal je ook uit.