_Priscilla schreef:Bente , je hebt idd wel mooie slanke benen
een heel ander figuur dan mij dus
Dankje, al zijn dit wel oude foto's er mag inmiddels wel weer een paar cm vanaf... niet extreem, maar er is toch wat bij geslopen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Maar dan zou je toch ook je eigen tussendoortjes kunnen kopen?
Zo ben ik echt gek op winterwortel en komkommerVoor een euro heb ik voor de hele week winterwortel hoor
Annash schreef:Als we toch met foto's aan het smijten zijn, Dit is een redelijk recente foto van mij. Ergens in oktober gemaakt. Je kunt wel zien dat het allemaal wat strakker kan.
Berdien schreef:Gezellig bovenin, dat zonder meer!![]()
En nee, een kortere Berdien zou héél raar zijn. Ik ben ook best wel trots op mijn lengte hoor, voel me er goed bijEnige jammere is dat zodra ik hakken aan heb het direct zo heul lang is. Maar ach, naast mijn mannelijke collega's die over de 2m zijn valt dat helemaal niet op!
MoonWencke schreef:@Priscilla; ow, dat is ook wel erg balen! Kunnen ze niet één of twee euro per week missen voor je? Daar kun je dan toch bijvoorbeeld een zak appels, of manderijnen of kiwi's of wortels voor halen. Ik loop er af en toe ook wel tegenaan dat ik in mijn eentje ben en sommige dingen dan eerder voorbij de houdbaarheidsdatum zijn, dan dat ze op zijn, maar een zak appels kan ik bijvoorbeeld mooi met mijn pony delen
Fiffill schreef:Annash schreef:Als we toch met foto's aan het smijten zijn, Dit is een redelijk recente foto van mij. Ergens in oktober gemaakt. Je kunt wel zien dat het allemaal wat strakker kan.
Wat heb je nou in je hand, zand?Je ziet idd dat jouw schouders ook wel breder zijn
Loose schreef:Er was trouwens ook een blog geplaatst van een meisje dat aan het afvallen was (die ene met zwart haar). Niet dat ik het niet knap vind ofzo, maar op de eerste afvalfoto's houdt ze duidelijk haar buik in.Lijkt me ook niet dat je dan echt goed je vooruitgang kan bijhouden als je steeds maar je buik inhoudt op foto's, beetje jammer.
zodiacje schreef:*Stiekeme shredder kruipt even uit de mee lees hoek*
Ik lees wat dingen over problemen met laden van de video's,
Als je googled kan je een youtube downloader vinden.
Als je die op je compu zet kan je daar de url van het filmpje in plakken
Zodat je het filmpje op je pc kan zetten.
Ik heb op mn android telefoon ook een youtube downloader app dus heb
Het filmpje ook op mn telefoon. Zodra ik klaar ben met level 1 wis ik die en vervang
Ik die voor level 2.
Ga er vanuit dat je m ook wel kan vinden in de app store van je tab.
Heb je iig na het downloaden geen internet meer nodig.
Succes en shredse!