Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:28

_Priscilla schreef:
Bente , je hebt idd wel mooie slanke benen :j
een heel ander figuur dan mij dus

Dankje, al zijn dit wel oude foto's er mag inmiddels wel weer een paar cm vanaf... niet extreem, maar er is toch wat bij geslopen! :))

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:29

Maar dan zou je toch ook je eigen tussendoortjes kunnen kopen?
Zo ben ik echt gek op winterwortel en komkommer :+ Voor een euro heb ik voor de hele week winterwortel hoor ;)

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:29

Fiffill schreef:
Berdien schreef:
Ha er is ook echt níks mis met langer zijn hoor Sansje :D Het is meer een dingetje van mezelf :D

Maar jij hoort ook gewoon lang. Een kleine Berdien... klopt niet :n :P

Precies... Juist gezellig hierboven :7

Annash
Blogger

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:30

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:31

Gezellig bovenin, dat zonder meer! :D

En nee, een kortere Berdien zou héél raar zijn. Ik ben ook best wel trots op mijn lengte hoor, voel me er goed bij :) Enige jammere is dat zodra ik hakken aan heb het direct zo heul lang is. Maar ach, naast mijn mannelijke collega's die over de 2m zijn valt dat helemaal niet op! :D

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:31

SAKKIA schreef:
Maar dan zou je toch ook je eigen tussendoortjes kunnen kopen?
Zo ben ik echt gek op winterwortel en komkommer :+ Voor een euro heb ik voor de hele week winterwortel hoor ;)

dat was ik dus inderdaad van plan , todat mijn ouders deze week besloten te bezuinigen en ik geen zak en kleedgeld meer krijg -O-
Aangezien ik rijles , autorijles en alle andere dingen moet betalen hou ik momenteel echt niks over. balen :(

Heb je dan trouwens ook niet dat als je iets alleen voor jezelf koopt het bederft en je het uiteindelijk weer weg kan gooien? Omdat je er langer mee doet in je eentje natuurlijk.

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:33

Hoe lang ben jij dan Berdien?
Ik ben ook heel lang, vind ik best wel vervelend, maarja iedereen heeft wel wat te zeuren over zijn/haar lijf :)

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:34

*Stiekeme shredder kruipt even uit de mee lees hoek*

Ik lees wat dingen over problemen met laden van de video's,
Als je googled kan je een youtube downloader vinden.
Als je die op je compu zet kan je daar de url van het filmpje in plakken
Zodat je het filmpje op je pc kan zetten.
Ik heb op mn android telefoon ook een youtube downloader app dus heb
Het filmpje ook op mn telefoon. Zodra ik klaar ben met level 1 wis ik die en vervang
Ik die voor level 2.
Ga er vanuit dat je m ook wel kan vinden in de app store van je tab.
Heb je iig na het downloaden geen internet meer nodig.

Succes en shredse! :D

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:34

Klein zijn is niet leuk groot zijn ook niet. 1,70 vind ik voor een vrouw mooi maatje , maar helaas zal ik dat nooit halen. Gelukkig kan ik wel goed op hakken lopen *D

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:35

@Annash; een van mijn beste vriendinnen is net zo groot/klein. Ach, als zij hakken aan heeft, en ik platte schoenen, zitten wij ook op één hoogte ;) Is inderdaad wel een voordeel dat kleinere pony's ook nog passen! En ik vind de foto's in je profiel waar je op dat grote paard zit ook wel ontzettend machtig :D Kwa lengte kan ik ook nog op mijn supershet rijden, maar dan moet er wel even 10 kilo af...

@Priscilla; ow, dat is ook wel erg balen! Kunnen ze niet één of twee euro per week missen voor je? Daar kun je dan toch bijvoorbeeld een zak appels, of manderijnen of kiwi's of wortels voor halen. Ik loop er af en toe ook wel tegenaan dat ik in mijn eentje ben en sommige dingen dan eerder voorbij de houdbaarheidsdatum zijn, dan dat ze op zijn, maar een zak appels kan ik bijvoorbeeld mooi met mijn pony delen :)
En wat die hakken betreft; ik heb hier schoenen staan met een hak van 13 centimeter. Draag ze dan wel eigenlijk nooit, maar ik vond het de 13 euro wel waard om me af en toe 1.70m te kunnen voelen _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:36

Annash schreef:
Als we toch met foto's aan het smijten zijn, Dit is een redelijk recente foto van mij. Ergens in oktober gemaakt. Je kunt wel zien dat het allemaal wat strakker kan. :)

Wat heb je nou in je hand, zand? :P Je ziet idd dat jouw schouders ook wel breder zijn :j

Berdien schreef:
Gezellig bovenin, dat zonder meer! :D

En nee, een kortere Berdien zou héél raar zijn. Ik ben ook best wel trots op mijn lengte hoor, voel me er goed bij :) Enige jammere is dat zodra ik hakken aan heb het direct zo heul lang is. Maar ach, naast mijn mannelijke collega's die over de 2m zijn valt dat helemaal niet op! :D

Precies :D ben zelf ook heel tevreden met mijn lengte hoor.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:37

MoonWencke schreef:
@Priscilla; ow, dat is ook wel erg balen! Kunnen ze niet één of twee euro per week missen voor je? Daar kun je dan toch bijvoorbeeld een zak appels, of manderijnen of kiwi's of wortels voor halen. Ik loop er af en toe ook wel tegenaan dat ik in mijn eentje ben en sommige dingen dan eerder voorbij de houdbaarheidsdatum zijn, dan dat ze op zijn, maar een zak appels kan ik bijvoorbeeld mooi met mijn pony delen :)

haha nee dat doen ze momenteel echt niet en dat komt mede doordat ze vinden dat ik overdrijf :P
Maar ik heb toevallig vandaag een sollicitatie mail eruit gedaan en nu hoop ik heel erg dat ik word aangenomen om wat extratjes over te houden aan het eind van de maand. Dan kan ik natuurlijk gewoon wat dingen voor mezelf gaan halen :j
Die van die appels is wel slim , kan mijn paardje ook nog wat genieten haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:39

Fiffill schreef:
Annash schreef:
Als we toch met foto's aan het smijten zijn, Dit is een redelijk recente foto van mij. Ergens in oktober gemaakt. Je kunt wel zien dat het allemaal wat strakker kan. :)

Wat heb je nou in je hand, zand? :P Je ziet idd dat jouw schouders ook wel breder zijn :j

Ja, hij moest zijn oren even naar voren doen... :D
Idd bredere schouders, kan je wel goed zien op de foto vind ik. Maar als ik wat kwijt raak en strakker wordt, lijkt dat ook wel weer anders denk ik...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:40

Nou mijn ogen zijn moe van het laptoppen zonder bril dus ik ga jullie verlaten en lekker slapen!

Welterusten en tot morgen :evaw:

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:42

weltrusten !
Ik ga ook naar dromenland :)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:43

Ik moet nog steeds even gaan shredden := *trekt snel sportbroek aan*

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:43

God, ik kan niet eens ff een uurtje gaan paardrijden of er worden hier weer pagina's volgeluld. Het gaat voor mij te vlug om overal op te kunnen reageren :o

Een paar dagen terug had ik ook schrik voor level 2, maar nu heb ik er zin in. Nog een dagje en dan mag ik ook over!
Waar ik alleen wel tegenop kijk is mijn rijles diezelfde avond. Ik twijfel of misschien voor deze ene keer mijn workout 's avonds moet doen. Of dat ik nog een dagje extra level 1 doe. Paard is momenteel nogal alert (lees: ruiter zit dus in opperste miepmodus) dus ik wil eigenlijk niet met pijnlijke spieren erop gaan zitten.

Ik begin trouwens steeds meer te zweten, maar ik push mezelf ook steeds harder om dieper te gaan.

Loose schreef:
Er was trouwens ook een blog geplaatst van een meisje dat aan het afvallen was (die ene met zwart haar). Niet dat ik het niet knap vind ofzo, maar op de eerste afvalfoto's houdt ze duidelijk haar buik in. :o Lijkt me ook niet dat je dan echt goed je vooruitgang kan bijhouden als je steeds maar je buik inhoudt op foto's, beetje jammer.

Die houd dus gewoon zichzelf voor de gek. Ik ben heel bewust bezig met mijn buik gewoon ontspannen te houden als ik die foto's maak. Dan kan ik tenminste vooruitgang zien.

Ik vind trouwens ook dat ik 1,65 ben. Nooit officieel op laten meten, maar zo blijf ik ook wel leven.

@Mrijn: ik voel die sidelunges ook aan de binnenkant van mijn bovenbeen. Die spieren worden dan tegelijkertijd gerekt.

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:21

zodiacje schreef:
*Stiekeme shredder kruipt even uit de mee lees hoek*

Ik lees wat dingen over problemen met laden van de video's,
Als je googled kan je een youtube downloader vinden.
Als je die op je compu zet kan je daar de url van het filmpje in plakken
Zodat je het filmpje op je pc kan zetten.
Ik heb op mn android telefoon ook een youtube downloader app dus heb
Het filmpje ook op mn telefoon. Zodra ik klaar ben met level 1 wis ik die en vervang
Ik die voor level 2.
Ga er vanuit dat je m ook wel kan vinden in de app store van je tab.
Heb je iig na het downloaden geen internet meer nodig.

Succes en shredse! :D

Wat een top tip! Heb me vaak afgevraagd hoe ik yt filmpjes op mijn pc zou kunnen krijgen, maar heb nooit actie ondernomen. Ik va hier morgen meteen eens mee experimenteren.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:24

Goedeavond!!!

Iedereen weer lekker bezig! Heb even vluchtig 10 pagina's doorgescrolld.
Morgenvroeg meten :D

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 00:49

Poehpoeh net dag 7 gedaan, ik vond het zwaar vandaag. Maar ik had ook niet zoveel zin :P
En nu is het ook nog in mijn kuit geschoten :P.
Ik vind het echt knap dat er zoveel mensen al zoveel kilo's kwijt zijn!
Echt top! Ik heb zelf liever geen foto's van mij in mijn sportpakkie op internet ;)
Ik wil er zelf 5 kwijt, dan denk ik dat ik me weer helemaal happy kan voelen. En dan het liefste mijn bovenbenen,heupen, buik en borsten.
Ik ben zelf 1.67, vind het een fijne lengte, ik kan nog goed hakken dragen zonder dat ik mega word en ik kan nog op een grote pony rijden (a)

Sorry als ik iets gemist heb, ik lees niet altijd alles bij :|

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 08:23

Dames, ik ga jullie tijdelijk verlaten :) Kan de Shred niet bijhouden met mijn werk :o en na een werkdag van 12 a 13 uur heb ik echt geen puf meer om te shredden en ben ik blij dat ik naar bed kan..
Superjammer, blijf in het weekend wel 1 of 2 keer de workout erbij doen en ga in februari écht beginnen, als ik genoeg tijd heb :)

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 08:32

Jammer Destino, maar als je geen tijd hebt houd het op! Hopelijk kun je straks wel weer lekker aan de gang!

Zo, dag 8 zit erop! Die verrekte push-ups lukken nog steeds niet 'hardstyle', maar ik had er nu 5 in de eerste set en daarna over gegaan op de anita's :Y) ! Zelfs de 1e serie side lunges met 1,5kg gedaan, m'n schouders fikten weg joh.... 2e setje gewoon met 0,5. Vind het wel erg leuk om te merken dat mijn lichaamscontrole steeds beter wordt en ook de ademhaling gaat echt veel beter!!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 08:36

Wauw, heb je nu net al geshred? Ik kan dat echt niet. Ben net wakker, lig nog warm onder de deken 10 excuses te bedenken om niet op te hoeven staan...

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 08:44

Morreguh, vanmiddag weer shredden.
Woe is mijn weegdag, wel even slikken om te zien dat ik was aangekomen.. :(
Niet veel, maar toch is dat niet mijn doel ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 08:50

Oh dat is lekker vroeg zeg :j
Het is dat ik echt vroeg van bed moet (ik zit al 20 min op het werk ;) ) Anders had ik het misschien ook wel voor het werk gedaan, lijkt me heerlijk :j Maar ook dat je dan gewoon 's avonds eigenlijk niks meer hoeft :+