Ik heb gewoonweg zin om morgen weer te gaan shredden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sansje schreef:Ja klopt... Opstaan, licht ontbijten... Shredden... Douchen en naar kantoor. Dan neem ik genoeg mee voor een tussendoortje en lunch en iets voor halverwege de middag... Naar huis, eten koken, eten, naar paard of andere sport en dan op tijd naar bed. Heb een hele weekroutine gemaakt... Heb even houvast nodig met name voor regelmatig eten en genoeg slapen... Sporten lukt me wel
_Sim_ schreef:Ik wil naast de shred ook blijven hardlopen. Is dat wel verstandig? Ben met hardlopen ook nog in een opbouwfase en heb juist een stap teruggedaan omdat ik veel pijn in mijn onderbenen kreeg. Heb al een rustperiode gedaan maar ben gister weer begonnen met hardlopen.
Mootje schreef:_Sim_ schreef:Ik wil naast de shred ook blijven hardlopen. Is dat wel verstandig? Ben met hardlopen ook nog in een opbouwfase en heb juist een stap teruggedaan omdat ik veel pijn in mijn onderbenen kreeg. Heb al een rustperiode gedaan maar ben gister weer begonnen met hardlopen.
Sim, ik loop er 3x in de week naasr en ga 3x per week naar de sportschool. Ik vind het goed te combineren!
Davinia_ schreef:Saintelette schreef:Mehik wilde net gaan beginnen, belt mijn vriend dat zijn lessen uitvallen en dat hij met wat klasgenoten naar huis komt.. Daar ging mn shredden, want moest nog ff wat van zijn vieze onderbroeken opruimen én douchen.. En zelf moet ik tot vanavond naar school..
Hopelijk daarna dan nog wat puf..
En boven doen dan? Ik ga dit ook echt niet in de huiskamer doen als vriendje thuis is hoorSowieso is in de huiskamer geen optie, want ging het gisteren proberen en de hond vond het maar al te leuk om tegen mij aan te gaan springen met het springen en toen ik op de grond moest liggen ging ie allemaal over mij heen lopen