30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twist1991

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:41

Ik doe het ook 's ochtends :) Ik merk dat je daardoor echt zoveel meer energie hebt gedurende de hele dag! En dan doe ik het gewoon voordat ik ga douchen 's ochtends, hoef ik dat niet twee keer op een dag te doen.

Ik heb gewoonweg zin om morgen weer te gaan shredden! :D

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:41

Ik ook niet... Ik haaaaaat ochtenden. Maar weet uit de tijd dat ik nog wel eens in de ochtenden ging hardlopen dat ik er altijd een berg energie van kreeg op de dag :) dus daar hoop ik op

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:48

Yeeeeh ik mag dag 3 wegstrepen! Hij ging ook echt goed! :D
Was wel even druk, stond op een gegeven moment jumping jacks achter het gas fornuis te doen om mijn aardappels in de gaten te houden (we aten stamppot :+ )

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:49

Sansje schreef:
Ja klopt... Opstaan, licht ontbijten... Shredden... Douchen en naar kantoor. Dan neem ik genoeg mee voor een tussendoortje en lunch en iets voor halverwege de middag... Naar huis, eten koken, eten, naar paard of andere sport en dan op tijd naar bed. Heb een hele weekroutine gemaakt... Heb even houvast nodig met name voor regelmatig eten en genoeg slapen... Sporten lukt me wel ;)

Gek... Ik heb juist andersom
Dat eten en slapen lukt wel :')

Whahahah

Maar idd echt +:)+ knap zeg San!

Ik ga donderdag denk ik beginnen met shredden erbij :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:50

Ik ga zo dag 6 doen :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:51

Sansje schreef:
Ik ook niet... Ik haaaaaat ochtenden. Maar weet uit de tijd dat ik nog wel eens in de ochtenden ging hardlopen dat ik er altijd een berg energie van kreeg op de dag :) dus daar hoop ik op

Dan heb ik nog meer respect. :D Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen! Good luck with it iig! :)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:55

Destino schreef:
Yeeeeh ik mag dag 3 wegstrepen! Hij ging ook echt goed! :D
Was wel even druk, stond op een gegeven moment jumping jacks achter het gas fornuis te doen om mijn aardappels in de gaten te houden (we aten stamppot :+ )

Haha ik zie dit helemaal voor me. :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:58

_Sim_ schreef:
Ik wil naast de shred ook blijven hardlopen. Is dat wel verstandig? Ben met hardlopen ook nog in een opbouwfase en heb juist een stap teruggedaan omdat ik veel pijn in mijn onderbenen kreeg. Heb al een rustperiode gedaan maar ben gister weer begonnen met hardlopen.

Sim, ik loop er 3x in de week naasr en ga 3x per week naar de sportschool. Ik vind het goed te combineren!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:00

Mootje schreef:
_Sim_ schreef:
Ik wil naast de shred ook blijven hardlopen. Is dat wel verstandig? Ben met hardlopen ook nog in een opbouwfase en heb juist een stap teruggedaan omdat ik veel pijn in mijn onderbenen kreeg. Heb al een rustperiode gedaan maar ben gister weer begonnen met hardlopen.

Sim, ik loop er 3x in de week naasr en ga 3x per week naar de sportschool. Ik vind het goed te combineren!

Oké, mooi om te horen. Maar jij bent al een stuk verder met lopen dan ik. Dat zal wel schelen. Ik zit nl vooral met het feit, van wat ik hier zo lees, dat je van het schredden met aardig wat spierpijn te kampen krijgt. Dat leek mij ivm het hardlopen minder geslaagd....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:02

Nee joh Simone... ik ben pas netweer begonnen met hardlopen. Ik loop nu tussen de 3.5 en 5km per keer :-)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:07

Mootje schreef:
Nee joh Simone... ik ben pas netweer begonnen met hardlopen. Ik loop nu tussen de 3.5 en 5km per keer :-)

Daar zit ik nog niet aan hoor. Ben pas bij les 19 van hardlopen met evy. :D dat is 5 (2) 7 (2) 7 (2) 5 (2).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:08

Komt vanzelf :D
En nu schop ik mijzelf van de bank voor dag 6!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:09

Off You go!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:10

Ik heb er net nog even een sollicitatiebrief uitgegooid voor een supergave baan, duimen maar dus.
Ga ik mezelf nu nog even pushen en dag 2 doen :-)

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:12

ik heb vanmiddag dag 3 gedaan. nog niet heel veel last van spierpijn gelukkig. nu ben ik morgen heel laat thuis (rond 11 uur) maar kan ik het morgenochtend ook rond 7 uur doen of zou dat te snel op elkaar zijn?

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:16

Nee ik denk dat dat wel meevalt Xhiske!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:16

Ik wil dag 1 gaan doen, maar heb iets te veel gegeten en na een uur heb ik nog steeds een heel vol gevoel. Ben benieuwd dus of ik niet helemaal misselijk ga worden zo.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 20:17

Jeetje wat gaan jullie snel zeg :wow: Tof dat er zoveel mensen mee doen!

Vanavond doe ik dag 6. Hoop dat ik me beter voel dan gisteren..

@ Sansje: sporten in de ochtend geeft je inderdaad wel een berg energie! Ik ga het shredden ook verplaatsen naar s'ochtends.. Want heb nu elke avond nog ontzettend veel energie over. Dusss morgenochtend voor het eerst s'ochtends shredden :D

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:17

Davinia_ schreef:
Saintelette schreef:
Meh :( ik wilde net gaan beginnen, belt mijn vriend dat zijn lessen uitvallen en dat hij met wat klasgenoten naar huis komt.. Daar ging mn shredden, want moest nog ff wat van zijn vieze onderbroeken opruimen én douchen.. En zelf moet ik tot vanavond naar school..
Hopelijk daarna dan nog wat puf..

En boven doen dan? Ik ga dit ook echt niet in de huiskamer doen als vriendje thuis is hoor := Sowieso is in de huiskamer geen optie, want ging het gisteren proberen en de hond vond het maar al te leuk om tegen mij aan te gaan springen met het springen en toen ik op de grond moest liggen ging ie allemaal over mij heen lopen :')

Wow jullie gaan hard!

Maar hier even op terugkomend, mijn kamer is slaapkamer/woonkamer/studeerkamer/wasruimte/keuken/eetkamer in een := een studio ;)
Wij wonen samen op 18m2 en dan nog t keukentje en badkamer erbij (6m2)..
Dus moeilijk om t ergens anders te doen ;) haha

Xhiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:17

oke, dat komt mooi uit. morgen lekker vroeg mn bed uit, maar dat heb ik er voor over :D succes voor iedereen die vanavond nog moet!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:22

Ik doe mee! Mooie voorbereiding op p90x, ik ben echt zo 'out of shape' dat ik echt ff in moet komen en een basis nodig heb, net dag 1 gedaan, vond hem goed te doen, heb mezelf tot het uiterste gepusht, morgen weer verder, ben benieuwd hoeveel spierpijn ik heb, m'n armen voel ik al :')

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:27

Zo ik heb even gemeten en ga nu dag 2 doen. Push ups zal wel een drama worden met deze spierpijn maar daar moet ik dan maar even doorheen. :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:29

Ik zou vanavond gaan fitnessen , maar voel me niet echt fit om zwaar met gewichten aan de gang te gaan.
Zometeen even omkleden, gordijnen dicht en dan maar voor de eerste keer shredden in de woonkamer! :P

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 20:30

Succes Marije! :)

Ik ben ziek aan het worden ;( Bah bah. Maar ga wel gewoon shredden vandaag! Doe dan wel helemaal met Anita (beginners) mee :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:37

:wave:

Van de week had ik het hier met iemand over n.a.v. dit topic. Eigenlijk zag ik dit wel zitten, maar ik heb lichamelijke problemen dus ik wilde eerst met mijn fysio overleggen. Heb vandaag groen licht van hem gekregen. Moet alleen wel mijn braces om en op het moment dat ik wel last krijg moet ik stoppen, en ik zal niet alles kunnen(omdat er dan dingen uit de kom gaan vliegen), maar ik ga gewoon kijken hoe ver ik kom :).

Vanmiddag al meteen naar de Decathlon gereden en gewichtjes gehaald _O-, zo dag 1 gaan proberen.

Ik rijd trouwens 4/5x per week paard waarvan 1x les. Verder fitness ik 1/2x per week licht onder begeleiding van mijn fysio en ik zwem 1x in de week . Zwemmen gaat als het goed is meer worden. Ik mag gratis sporten bij de uni dus dat is mooi meegenomen.

Leuk topic dit zo :j