Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Apart idd.. maar pijnbestrijding zou zelfs een huisarts moeten kunnen die er nog nooit van gehoord heeft... maar lijkt me tijd om eens van huisarts te wisselen
Marcella schreef:Krijg ook geen pijnbestrijding advies is gewoon om binnen de beperkte mate van je lichaam te leven. Zit nu al dat ik zo goed als resident voor AB ben dus nog meer erbij kan ik niet echt gebruiken.
kvika schreef:En Gianti, hoe ervaar je dat?
Een vriendin van me met EDS zat altijd dik aan de pijnstillers, op mijn aanraden ook naar CBD gegaan, dat werkte niet voldoende, nu een tijdje alweer op CBD en THC en ze heeft meer dan de helft van d'r dagelijke medicijnen overboord kunnen gooien.
demy1911 schreef:De enquête is klaar.
Als jullie willen en tijd hebben, zou het leuk zijn als jullie de enquête invullen.
De enquête gaat over het hypermobiliteitssyndroom, maar iedereen met een vergelijkende ziekte mag deze enquête invullen. Alvast bedankt!!
De link:
http://www.survio.com/survey/d/R1M9X1E4 ... ?preview=1
Marcella schreef:Probleem zit ook mag geen Celebrex meer wegens hartkloppingen en steken dus zou op diclofenac uitkomen en daar vind HA mijn nog te jong voor om nu al mee te beginnen.