Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peppertree schreef:Mijn hoofd gaat altijd sneller als ik kan praten. Soms wil ik een zin zeggen die eigenlijk al drie zinnen na de zin komt die ik op dat moment aan het vertellen ben, ga dan dus middenin een verhaal opeens ergens anders op over of raak zelf de kluts kwijt omdat ik niet meer weet waar mijn mond mee bezig was en waar mijn hoofd mee bezig was. Dán kunnen mensen pas vreemd kijken.
Of ik weet niet of ik iets nu al gezegd heb of niet. Zeg het dan soms nog eens. Als ik het dan nog niet gezegd heb is er niets aan de hand. Als ik dezelfde zin twee keer achter elkaar zeg kom ik ontzettend intelligent over..
LBLGypsyCobs schreef:Ik heb vaak dat ik iets vraag en gelijk wat anders ga doen en dan het complete antwoord mis.
'Sorry, wat zei je, ik vergat te luisteren...'
hiphopje schreef:Peppertree schreef:Mijn hoofd gaat altijd sneller als ik kan praten. Soms wil ik een zin zeggen die eigenlijk al drie zinnen na de zin komt die ik op dat moment aan het vertellen ben, ga dan dus middenin een verhaal opeens ergens anders op over of raak zelf de kluts kwijt omdat ik niet meer weet waar mijn mond mee bezig was en waar mijn hoofd mee bezig was. Dán kunnen mensen pas vreemd kijken.
Of ik weet niet of ik iets nu al gezegd heb of niet. Zeg het dan soms nog eens. Als ik het dan nog niet gezegd heb is er niets aan de hand. Als ik dezelfde zin twee keer achter elkaar zeg kom ik ontzettend intelligent over..
hahahaahaha hier nog eentje![]()
tig keer hetzelfde vragen in uur tijd, kijkt manlief me aan: schat, dat heb je nu al twee keer gevraagd
Uhhhhhh, echt???? Ik dacht dat ik het alleen gedacht had dat ik het moest vragen, hahaha (ben ik nog te volgen?)
TinekeHorses schreef:@LBLGypsyCobs: Werkt Concerta gelijk? Ik dacht dat je het na een paar dagen pas ging merken.
Wel fijn dat je je beter kon concentreren, ben benieuwd wat je er verder nog van gaat merken.
TinekeHorses schreef:franka75 schreef:ik zat vroeger vaak te tekenen tijdens de les dus bij godsdienst . Laatste woord , dat en dat mijnheer , klas in een deuk leraar baalde. en ja ik tekende natuurlijk paarden
Haha klinkt precies als mij nu..