Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Anne_x schreef:Wat een afstanden kunnen sommige hier al lopen. Wat zou dat gaaf zijn als ik dat ooit kon
Wil eigenlijk vandaag weer lopen maar gister erg fanatiek gesport (waaronder ook hardlopen) dus ik weet niet of t zo'n goed idee is.
Vriendin gaat mee dus even overleggen of we vandaag of morgen gaan.
dan voor les 6 van Evy
Kan t heel veel kwaad om 2 dagen achter elkaar te lopen? Ik zit namelijk steeds in de knoop met om de dag lopen omdat ik op maandagavond hardloop training heb.
me88 schreef:Zo vandaag begonnen met mijn lesje 1 ging goed alleen de laatste 3 min. Maar het is zo weer voorbij. Vind het ook wel erg motiverend dat jullie hier al zon afstanden kunnen lopen
Fenn schreef:Ik ben na mijn vakantie begonnen waar ik gebleven was en het ging verrassend makkelijk. Ik ren niet starttorun (of een andere podcast), maar zonder muziek en met een hardloophorloge om tijd bij te houden en ik moet zeggen dat dit me goed bevalt. Ik volg een schema die ik van internet gehaald heb en die lekker snel opgebouwd wordt. Ik ben aan het twijfelen of ik vandaag of morgen weer ga hardlopen, maar ik denk dat ik vanavond de schoentjes weer even aantrek![]()
Wat is iedereen hier ook goed bezig
Nueve schreef:me88 schreef:Zo vandaag begonnen met mijn lesje 1 ging goed alleen de laatste 3 min. Maar het is zo weer voorbij. Vind het ook wel erg motiverend dat jullie hier al zon afstanden kunnen lopen
Goed zo, lekker rustig opbouwen!Dan houd je het ook makkelijker vol.
Het helpt mij echt heeeel erg dat dit een vrij actief topic is!
x_Anne_x schreef:Kan t heel veel kwaad om 2 dagen achter elkaar te lopen? Ik zit namelijk steeds in de knoop met om de dag lopen omdat ik op maandagavond hardloop training heb.
Anoli schreef:Nog een weekje en dan ben ik eindleijk jarig en krijg ik mn schoenen. Van de week maar even vast uitzoeken in de winkel
Kan ik eindelijk mn lessen hier weer neer zetten, al ga ik denk ik maar weer helemaal opnieuw beginnen
Anoli schreef:Kleding niet hoor Nueve, ik heb gewoon normale sportkleding aan.
Maar ik kreeg last van mn schenen en ben dus gestopt want ik liep op tennisschoenen (om te kijken of ik het hardlopen uberhaupt leuk vond) Aangezien ik als student niet zomaar even nieuwe hardloopschoenen kan kopen besloten om 2,5 maand te wachten tot mn verjaardag
En dat is dus precies over een week