Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:35

joanne.. is dit niet je eisprong??

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:36

Nou t is nu wel extreem, we zijn al bij babypark geweest, babydump, gardo enz enz

of de banden zijn niet goed, of de kleur niet (moet bruin) of de hoogte instellen niet of de bak is niet mooi of hij rijd niet lekker... gaat eigenlijk wel een beetje ver maar ik vind dat als je je portomonee ervoor trekt dat je best eisen mag stellen, vriendlief vind de joolz mooi en ik niet dus dan wil ik hem ook niet..

we hebben ook nog de mima kobi flair gezien met cognac leer en hij is prachtig maar vind hem te strak..

Afbeelding

en de joolz die manlief mooi vind:
Afbeelding

Nu was dit de perfecte kinderwagen qua uiterlijk maar die is alleen ergens achter in duitsland te bezichtigen...
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:37

Joanne1987 schreef:
als jullie steekjes missen, jullie mogen er wel wat van mij hebben :(
het is weer goed raak, k*t 'innestelings' dagen...

voel je steken aan een specifieke kant? want dan vermoed ik eigenlijk dat je je eisprong hebt..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:39

dan zou ik wel een hele lange cyclus moeten hebben deze keer... zit nu op dag 22...
nee steekjes aan beide kanten, afwisselend. heb het vorige keren ook gehad tijdens deze dagen.voel me ook beetje mismoedig dan, beetje hoofdpijn, ruspijn, moe, buik opgezet en die vervelende steekjes

die joolz vind ik als reiswieg model nog wel mooi, maar als buggy spuuglelijk

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:42

Friemel is de eerste helemaal leer?
Ik vind dat niet heel mooi :+ andere 2 wel!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:44

ja de zit wel, de wieg was ook mooier omdat ie met stof gecombineerd is...

we gaan vanavond kijken naar de laatste maar dan in het bruin suede met cognac :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:44

je vorige was toch ook lang joanne?
omdat je ovutesten ook niks hebben laten zien vorige week, lijkt me best een kans dat dit eigenlijk je sprong is :)

ik vind alle moderne kinderwagens eigenlijk lelijk :o

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:47

ja die was ook op 34 idd...
pff wordt er moe van...
we hebben wel geklust afgelopen dagen dus daar ligt het niet aan hahaha. ben wel benieuwd wat het nu weer gaat doen dan. maar het zou kunnen, zou dan weer op 34-35 dagen uitkomen al sik doortel

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:49

wanneer heb je geklust? raar om te vragen :') mijn innesteling was namelijk echt pas 5 dagen erna :j

suus ik vind het hele strakke ook niet mooi, wil graag een grote robuuste stoere wagen in het bruin, wel grappig waren we bij babypark en manlief zo "oh kijk een bruine" en ik sta zo voor die wagen.. ja maar de bak is te vierkant.... en je zag hem echt gewoon heel erg diep zuchten van binnen :')

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:51

uhm ja.... welke dag niet eigenlijk... vakantie doet wonderen hahaha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:53

:)) mijn innesteling voelde ik niets van had alleen een hele dikke slijmprop (sorry :') ) en echt 2 druppeltjes bloed, en toen zat ik tussen de 25ste en 29ste maar te wachten en te wachten en te wachten en op 7 mei bleek ik dus zwanger ik had echt zoiets van huh :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:56

dan denk ik wel dat dit hem is joanne!
nou genoeg pre-geklust dus :D :D

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:58

als ik terug denk voelde ik wel een paar flinke steken net boven mn schaambot, denk dat dat in die tijd de innesteling was..
ik heb mij er ook nooit mee bezig gehouden, was ook in 1 keer zwanger :o

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:34

Jeeeej wordt net gebeld door de tattoo shop, mag donderdagmiddag!!! Manlief is 's avonds dan aan de beurt :D

Heb net 2 rijbroeken voor 20 euro gescoord! En een hele mooie jas van hh couture voor 50 euro

Ebony_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 12:53

Wat leuk joanne!

Toch wel weel leuk om te shoppen! Bij ons zal t niet zo moeilijk zijn..vriendlief vind alles best hihi zoalang t maar niet te overdreven is. Nou hij geluk dat wil ik ook niet.

Zit al wel te fantaseren hoor van wat het zal gaan worden en hoe t kamertje...dromen moet je blijven houden toch!

Nu nog ff goed klussen haha! Maar Joanne..ik heb gelezen dat iedere dag ook niet ten goede komt van de kwaliteit van t zaad.. weet niet hoe dit bij andere is. Internet zegt natuurlijk heel veel en er zijn heel veel andere meningen;)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 13:01

klopt ebony haha ik probeer er wel altijd rekening mee te houden en we dachten dat de eisprong in principe al geweest was...
maar aan de ene kant betwijfel ik of het echt veel uitmaakt om het elke dag te doen als je man gewoon goed gezond is enzo, ja tuurlijk als er weinig tijd tussen izt maar mocht het gebeuren zorg ik wel voor een tussenpoos van min 24 uur. vroeger op schoolde leerde we toch dat die dingen aan de loopende band geproduceerd worden?

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 13:42

Leuk Joanne dat je donderdag naar de tattooshop mag!

Elke dag klussen is volgens mij niet bevordelijk voor het zaad. Er is dan wel zaad, maar de kwaliteit is dan wel minder :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 13:51

Klopt er zitten dan minder zaadjes in en zwemmen ook zwakker mijn gyno zei dat ook :j

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:39

Over neva hebben we 5 jaar gedaan en ik werd maar niet zwanger .. In februari hebben we het toen elke dag gedaan zo van misschien helpt dat wel ..
En toen was het raak :)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:47

Dat is lang 5 jaar! Dan was deze zwangerschap dus wel vlotter? Was er een reden waardoor het zolang duurde?

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:15

ik vindt de bovenste kinderwagen wel erg mooi :$

Nog paar daagjes dan op naar mijn 2de keer gyno, dan hoor ik resultaten van mijn bloedonderzoek.
Best wel spannend, hoop dus niet dat ik een hormoonafwijking heb of iets dergelijks.

hakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:46

wij hebben die joolz in jeans kleur, echt een super wagen (gelukkig verschillen meningen :+ ) ben er heel blij mee!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:54

Ik ben blij dat ik niet zo moeilijk ben :o . Heb vanmorgen een roze maxi-cosi gekocht (2e hands), mocht het een jongetje worden trek ik er wel een blauwe hoes overheen. Ik ben daar heel simpel in := . Stokke kinderwagen heb ik wel, maar ook alleen omdat ik hem heel goedkoop kon kopen (kan ik hem weer voor hetzelfde geld verkopen als waar ik hem voor heb gekocht).
Ik kan ook heel goed de hand op de knip houden en koop echt alleen maar wat ik écht nodig heb. En ik koop al helemaal geen kinderkamer van duizenden euro's := . Dan koop ik liever iets waar ons kindje écht wat aan heeft.

Was vanmiddag bij Babydump geweest, campingbedje gekocht voor als we met de caravan weggaan (of voor als ons kindje bij mijn vader en moeder gaat slapen). En alvast wat klein spul. Ook nog de verkleiner set van Stokke gekregen van mijn mama :) . Hadden een Stokke Triptrap gekregen van een collega van mijn vriend, maar er zat geen harnasje bij.
En alvast wat klein spul gekocht, hydrofiele luiers enzo :) .

Ik vind van die 3 wagens de Joolz het mooiste, die zag ik net ook bij de Babydump staan, maar de Mima vind ik ook erg mooi (alleen die kleur echt afschuwelijk, hahahaha).

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 18:38

Friemel!!!! Welkom terug!!! We hebben je gemist. Wat rot dat je je nog steeds niet beter voelt en dan ook nog aan het lekken. En wat heb je een lieve vriend, die van mij die had na het bekijken van 2 kinderwagen al de moed opgegeven en het me zelf laten uitzoeken.
Joanne, wat doet jouw lijf toch raar. Je zou naast de ovi test ook kunnen gaan tempen want dan weet je excate of je een eisprong hebt gehad. Maar als jij deze steken herkend als innestelingsdagen dan heb je hem misschien toch gehad.
Cindy. Wat vervelend dat je wond zo opspeelt, ik hoop dat het snel geneest.
Mayflower. Welkom. Goed oefenen is het halve werk!
Suze. Ben je al helemaal klaar voor de bruiloft?
Rinske. Wat is de commode gaaf geworden! Lijkt me wel heel gaaf om de babykamer zo in te richten.

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje, volgens mijn berekening heb ik vandaag mijn eerste nod, maar dat zou ook maandag kunnen zijn (dit vind het programma waar ik mijn temp in bijhou). Mijn temp daalt alleen nog niet dus het programma zal wel gelijk hebben.
Heb nog steeds last van wat gevoelige tepels, daarnaast een kleine beetje het gevoel van een blaasontsteking, wat ik de vorige keer toen ik zwanger bleek te zijn ook had.
We wachten het maar af.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 18:46

Ja misschien ga ik dat ook wel doen. Wanneer is het beste om daarmee te starten?