Okee geen reden tot paniek dus. Fijn! Calice??? hoe gaat ie? en uiteraard de rest...joehoe..... wakker worden Ik heb gister de as van mijn moeder opgehaald, ze staat nu thuis tot we haar gaan verstrooien. Ik heb iedereen (mijn zus en kids en die van mij) een mailtje gestuurd of ze mee willen en wanneer. Ben benieuwd wie er meegaan
Ik wel, ik heb ook het idee dat mijn litteken minder zeer gaat doen, hopenlijk zet deze verbetering door! Wel pijn lijke steken aan de rechterkant. Maar goed, niet gelijk gaan zeuren.. t is rechts
Ik ben hier , Jesse had gisteren boven de 39 graden koorts dus was de hele dag in de weer. De antibiotica slaat gelukkig aan, neem sinds gisteren al geen pijnstillers meer en voel me al een stuk beter. Twijfel nog wel of ik de tandarts nog even zal bellen voor verlenging van de antibiotica omdat de zwelling en pijn nog niet helemaal weg is.
gelukkig krijg je minder pijn aan je litteken pipo!
Pipo heb je al bericht van je zus gehad? Heb je nog goed contact met haar nadat je moeder overleden is?
pipo
Geplaatst: 31-05-13 05:03
Nee nadat we samen de sleutels bij de notaris hebben gebracht hebben we elkaar niet meer gesproken. Ik heb al 2 mails verstuurd naar haar omdat ik bedankkaartjes wil verzenden, maar geen antwoord. Wel een soort van dreigbrief met een datum en een tijd dat ik moet komen voor gesprek bij de notaris (woensdag 11 uur) wat niet gaat want ik moet een klein half uur rijden om de kids uit school te halen en die moeten daarna naar verschillende dingen gebracht worden zoals sofatraining. Dus ik heb gezegd doe dan om 9.30 maar dat verdomd mn zus. Nu heb ik haar dinsdag weer een mail gestuurd dat ik mijn moeders as heb opgehaald en een afspraak wil maken met degene die mee willen met verstrooien.. Nou weer geen antwoord he. Ik begrijp dat niet he.. snap er gewoon geen barst van. Ook kan de notaris niets omdat zij dr handtekening nog niet gezet heeft. Kan nog wel even doorgaan Maar we blijven lachen!
Sorry dat ik hier binnenval, maar ik zit met een vraag.
Vorig jaar hadden ze op mijn holter gezien dat ik bijna 6000 overslagen deed op een dag. Ik heb dan een betablokker gekregen omdat ik vaak in rust een hartslag had van 130 en om hopelijk ook de overslagen wat tegen te gaan.
Omdat ik nog steeds klachten had, heb ik deze week eindelijk nog eens een holter gehad. De cardioloog kwam me gisteren al vertellen dat ik nu aan bijna 10 000 overslagen zit En nee ik heb helaas geen nulletje teveel getypt..
Nu moet ik maandag nog op controle (fietsproef en echo) maar hij zei gisteren al dat ik waarschijnlijk een ablatie zal moeten ondergaan. Heeft iemand hier dit al laten doen? Ik werk zelf in het ziekenhuis en ik ben verschrikkelijk bang van de Cathlab zaal omdat ik daar al patiënten ben gaan moeten stabiliseren/reanimeren. De kans is natuurlijk klein, maar ik sta er niet voor te springen. Iemand die me kan geruststellen?
Nee ik kan je niet helpen, wel met katheter verhaal maar niet met het maken van de littekentjes. Spannend hoor. Maar dat had ik al met katheteriseren dat ik doodnerveus was.
Farjen ik moet ook weet nog niet wanneer, kan elke moment gebeld worden/brief krijgen
missje
Geplaatst: 31-05-13 18:10
pipo schreef:
haha was gedaan, dieren gedaan, boodschappen gedaan... en daar is missje weer Fijne vakantie gehad?
mwaaaaah , gaat . slecht weer in spanje is niet zo heel leuk.
wat is een ablatie?
pipo
Geplaatst: 31-05-13 18:48
googelen moest ik ook maar dat is dat ze door middel van een katheterisatie naar je hart gaan en daar littekentjes gaan veroorzaken om zo de onregelmatigheid te laten stoppen. (snel verwoord)
Jammer van het weer, maar ja dat is 1 van de dingen die je niet zelf in de hand heb.
missje
Geplaatst: 31-05-13 19:49
Geloof me, hier vragen gaat sneller dan googlen
Mag je daarbij onder narcose?
Pffff heb last van mn schouder zeg, weet niet hoe ik moet zitten
Ik vond dat echt al zeer waardeloos toen met de katheterisatie, laat staan dat ze verder nog gaan rommelen.. brrrr. Ik heb gister de slootkant gemaaid en op de aanhanger gedaan met Willem, maar ik heb stiekum weer veel te veel gedaan. Waarom merk je zulke dingen pas achteraf?
goedemorgen lang niets meer van me laten horen enorm druk met school en stage! Op het moment gaat het eigenlijk best wel goed! weinig last en weer wat meer uithoudingsvermogen!
Farjen idd je moet wakker blijven, vreselijk toch ja ik heb constant extra slagen medicatie doet niks dus vandaar de ablatie. Ik heb 3 jaar terug en openhart ok gehad, maar zie hier meer tegen op, raar maar waar