Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winxz_Bas schreef:heb ook direct een vraagje:
Ik kouw altijd kauwgom tijdens het lopen, doen jullie dat ook? zonder mis ik echt was.
Ook kijk het liefst niet verderdan 4 meter vooruit;
Groetjes Roos
Norton schreef:@RubyRed ik woon in Sint Oedenrode, @SS Design Uden is ook vlakbij.
Ik ga volgende week dinsdag de Balonnenloop lopen. 19 juni in Den Bosch zie info voor wie zin en tijd heeft.
http://www.oss-volo.nl/evenementen/stae ... nloop.html
SSDesign schreef:Norton schreef:@RubyRed ik woon in Sint Oedenrode, @SS Design Uden is ook vlakbij.
Ik ga volgende week dinsdag de Balonnenloop lopen. 19 juni in Den Bosch zie info voor wie zin en tijd heeft.
http://www.oss-volo.nl/evenementen/stae ... nloop.html
Lekker dichtbij wonen jullie allemaal
Welkom Roos! Kauwgom tijdens het hardlopen, waarom? Het lijkt mij eerder gevaarlijk eigenlijk...?
Negerzoen, wat is voor jou de reden om naar de grond te kijken? Mij is altijd geleerd dat je dan juist minder lucht krijgt.
Ik ga vanavond weer hardlopen. Maandag les 7 ging top. Ik was na het bandje nog wel erg ver weg, dus heb nog 5 minuten naar huis gerend. Dat ging me makkelijk af. Het totale rondje was bijna 5km, maar dat heb ik dus niet aan één stuk door gelopen. Heb alleen al een aantal dagen erge last van mijn schouderbladen/rug, dus ik hoop dat dat vanavond beter gaat.
Negerzoen schreef:Ik kijk ook ongeveer 4 meter voor me uit. Dan ga ik een soort van dagdromen en dan gaat de ronde 3x zo snelIk ren altijd naar eindpunten toe. Dus met de gedachte 'als ik daar ben, mag ik stoppen'. Als ik dan naar de grond kijk en af en toe op kijk, ben ik voor mijn gevoel ook sneller bij dat doel
Als ik trouwens bij mijn doel ben en ik ga nog lekker, dan ga ik gewoon door en zoek ik een nieuw doel!
Anoli schreef:Zo vanochtend les 13 gelopen, en niks niet ongeluksgetal
Deze les ging zo ontzettend lekker
Vandaag ook voor het eerst 4-5-5-4 gelopen en ik had absoluut geen moeite met de 5 minuten
Grappig want de les hiervoor liep ik nog 3-4-4-3-3 en die vond ik vele malen zwaarder...
Vrijdag alweer les 14Had niet gedacht dat ik dát zou volhouden
Anoli schreef:Zo vanochtend les 13 gelopen, en niks niet ongeluksgetal
Deze les ging zo ontzettend lekker
Vandaag ook voor het eerst 4-5-5-4 gelopen en ik had absoluut geen moeite met de 5 minuten
Grappig want de les hiervoor liep ik nog 3-4-4-3-3 en die vond ik vele malen zwaarder...
Vrijdag alweer les 14Had niet gedacht dat ik dát zou volhouden
Norton schreef:Breakpoint is herenbaar. Ik heb dat rond de 25-30 minuten daarna kan ik gewoon blijven lopen tot ongeveer 1 uur en 15 minuten maar dan is het ook echt op.
Roxannev schreef:Misschien een gekke vraag, maar ik wil ook beginnen met start to run. Alleen hoe doen jullie dat? Rennen jullie dan gewoon een rondje? Hoe weet je dan ong. wanneer je bijv. op de helft bent of bijna klaar?
Soleado schreef:Norton schreef:Breakpoint is herenbaar. Ik heb dat rond de 25-30 minuten daarna kan ik gewoon blijven lopen tot ongeveer 1 uur en 15 minuten maar dan is het ook echt op.
Ik woon in hetzelfde dorp.
Start to run is toch dat vrouwtje die dan praat? Zij geeft aan hoe ver je bent en hoe lang je nog moet Roxannev! Gewoon beginnen en als je nog een stuk over hebt kan je lekker lang uitwandelen toch?