Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vala schreef:Ik heb veel pijn in mijn beide handen en armen, soms zijn mijn armen helemaal dood vanaf mijn ellebogen. Overbelaste pezen en spieren in mijn armen en schouders door wrs compenseren door de pijn.
Mijn werk begint echt moeilijk te worden, veel fijne motoriek en veel draaibewegingen met mijn handen(ben dialyseverpleegkundige) Ik merk dat nu aardig tegen mijn grens op loop, zowel lichamelijk als psychisch. Over 2 weken gelukkig 2 weken vakantie, probeer het tot die tijd te rekken.
Janneke2 schreef:...bij een paard hoef je dit niet te proberen. Als een pees (bij mens of paard) pijn geeft, is er al forse schade!!
JonneN schreef:Janneke2 schreef:...bij een paard hoef je dit niet te proberen. Als een pees (bij mens of paard) pijn geeft, is er al forse schade!!
Ik vraag me af of dat altijd zo is. Kan me voorstellen dat een ontsteking schade geeft. Maar bijvoorbeeld pijn aan een pees als je iets te enthousiast sport... ik kan me bijna niet voorstellen dat dat direct al schade geeft, als je er op tijd bij bent en wat meer rust inbouwt... Spierpijn lijdt toch ook niet direct tot schade?