[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:50

Kleine kunnen wel eerder. Grote moet je echt wachten. Ze maakt pas afspraak als je langs komt. Ze zet niks waar ze niet achter staat. Inloop is vrij op haar site staat de tijden.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:51

Ik zie de grammatica fouten in Follow your own path niet :P

Ik ga ooit toch ergens heel klein 'Blade' laten zetten, achterop mijn voet of zo..

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 22:58

Ik ben weer een beetje aan het brainstormen over m'n eerste tattoo
Wil er sowieso een vogel in verwerken, maar misschien ook the tree of life.

Nu kwam ik in mijn research ( :)) )een paar keer dit tegen:
Afbeelding

Is dit ook een symbool van the tree of life? Weet iemand hier wat meer over?
Ben al eventjes aan het zoeken maar kon niks vinden.

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:00

Tattoo Mania @ Apeldoorn NATUURLIJK!!! :D
Ik heb toevallig al een half armpje van Gerrit, maar al moest ik 5 jaar wachten! Boeien!
Lyz werkt ook bij Gerrit, ik denk dat haar wachttijd iets minder lang is.. Ook super mooie tat2s maakt ze! :D
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:04

Gut is dat Engels wat langs komt? Ik kan er ook helemaal niks van maken.. klopt van geen kanten die zin? Zucht ik moet mij nog 5 weken beheersen en dan mag ik op zoek naar een mooi lettertype. Heb besloten om eerst een zinnetje te laten zetten en pas later degene die ik in m'n zij wil. Kan ik daar nog op blijven tekenen.. heb wel een bepaald lettertype in mijn hoofd, nu nog vinden!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:05

Heb het denk ik al gevonden!

Lijkt in ieder geval veel hierop:
Afbeelding

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:42

ik zou zeker naar tattoomania gaan
je hebt het voor je leven toch

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:44

@jOY: ga je naar Genk toevallig komend weekend? SummerInk Fest. Frank heeft me uitgenodigd dus ik heb er een standje.
Ik zag in Breda de stand van LowVoltage, maar zag er niemand in toen. Anders had ik even hoi gezegd

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:44

tribeworld schreef:
ik wil ook mijn eerste tattoo laten zetten weet iemand een goede tattoo shop in de buurt van apeldoorn?
ik weet nog niet helemaal wat ik wil;-P ik wil zobiezo een quote op mijn voet en dan iets van vlinders of sterretjes erbij iemand nog leuke ideeèn ook wat quote's bedreft(in het engels)
ik vind zelf heel mooi: your life your on follow your on path en fourth your one path nothing in this world is impossible maar vind het ook heel moeilijk hahahaha iemand?
kynst in Deventer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:05

Tribeworl, ik kan er ook geen chocola van maken :=
kan je het opknippen?

Nou bedacht ik me weer dat ik er een in m'n nek wil omdat ik dat wel heullll sexy vind. Geen idee wat en hoe, ik heb veeeel teveel ideeën :+

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:33

Lente: die van mij komt ook in m'n nek :D echt een hele mooie plek vind ik dat!
Het liefst laat ik hem doorlopen tot achter m'n oor maar daar twijfel ik nog over ivm zichtbaarheid en een baan zoeken later.

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:38

Marsha, wat leuk dat je een stand hebt! Ik zou heen met Needle Art, maar ik kan helaas niet. Baal eigenlijk enorm want wordt volgens mij super gaaf! :) Volgend jaar wil ik er zeker bij zijn! :) Volgende week zaterdag wel Amsterdam met Needle Art..
Ik zat in de jury @ Breda conventie. Dus ben indd weinig in m'n stand geweest.. Lekker rondgelopen enzo, ook wel een x leuk :)
Veel plezier @ Genk!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:37

tribeworld schreef:
ik wil ook mijn eerste tattoo laten zetten weet iemand een goede tattoo shop in de buurt van apeldoorn?
ik weet nog niet helemaal wat ik wil;-P ik wil zobiezo een quote op mijn voet en dan iets van vlinders of sterretjes erbij iemand nog leuke ideeèn ook wat quote's bedreft(in het engels)
ik vind zelf heel mooi: your life your on follow your on path en fourth your one path nothing in this world is impossible maar vind het ook heel moeilijk hahahaha iemand?

Vraag me serieus af waar jij die quote vandaan hebt of dat je hetzelf hebt "vertaald" want er klopt geen ene jota van..

Mijn interpretatie van die quote, wat nog steeds niet helemaal klopt.. maar goed.. het is al iets beter ;)

Your life is your own
Follow your own path
You forge your own path
Nothing in this world is impossible

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 13:19

Ja dat gaat wel lukken denk ik in Genk
Het lijkt me ook wel gaaf worden! En veel mensen die ik ken

Jailbreak wordt ook gaaf! Daar heb ik geen stand maar Darko en Sjoerd bv wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 13:23

Joy, mag ik vragen wat jouw wachtlijst ongeveer is op dit moment? Dan kan ik alvast bedenken of het zin heeft alvast een afspraak in te plannen omdat ik nog flink wat mag gaan sparen denk ik :')

Ga je sowieso ook wel even mailen met m'n ideeen trouwens :j

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:34

Ik zit ook aan een tattoo te denken (mijn 1e)
Ik wil graag (klein) op mijn pols 3 sterren laten tattooëren, van groot naar klein.
Maar dan niet van die standaard sterren maar echt een soort glinstering maar kan echt maar weinig plaatjes vinden met wat ik mooi vind...
Ook ben ik natuurlijk beetje bang voor de pijn en de naald :+ ik ben niet zo'n held op dat gebied

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 22:07

Deze stille maar trouwe meelezer komt uit haar vertrouwde hoekje..
Ik heb al een klavertje 4 op mijn pols en een roosje op mijn schouderblad.

Maar nu wil ik graag een 3e en wel een zinnetje die ik al weet.. En aangezien ik bij meerdere mensen heb gezien dat de shop waar ik normaal heen ga slecht is met teksten.

Dus ik oriënteer me een beetje op andere shops. En nu heb ik tattoomania (apeldoorn) en Kynst (deventer) hier al meerdere keren voorbij zien komen maar dan is mijn vraag.. Wie kan mij vertellen of deze shops goed met teksten zijn

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 22:11

@Marsha, Jailbreak wordt vast ook heel gaaf! Wij gaan iig zeker even kijken! :)
@Lente, Op een paar kleine plekjes na zit ik bijna helemaal vol de rest van dit jaar..

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 22:52

Jammer dat Jailbreak zo enorm ver weg is, was extra leuk geweest omdat Sjoerd er ook 'n standje heeft. :j

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 23:17

@joy: vraagje hoeveel mensen mag je meenemen, heb afspraak bij je en nu willen er 3 mee.... allemaal volwassenen die zich rustig kunnen houden :-) maar is dat een probleem??

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 23:20

Caye schreef:
Kleine kunnen wel eerder. Grote moet je echt wachten. Ze maakt pas afspraak als je langs komt. Ze zet niks waar ze niet achter staat. Inloop is vrij op haar site staat de tijden.

Thanks! Ik heb een kleine en een grote in mijn hoofd, denk dat ik vrijdag wel even binnen loop, mits ik op tijd klaar ben met school. Zit in de buurt van haar shop op school :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 23:25

JoyDewi schreef:
@Marsha, Jailbreak wordt vast ook heel gaaf! Wij gaan iig zeker even kijken! :)
@Lente, Op een paar kleine plekjes na zit ik bijna helemaal vol de rest van dit jaar..

Die van mij heeft wel wat tijd nodig haha :D

Ik ga je binnenkort eens mailen, het heeft geen haast, maar wil heel graag kwaliteit en dan denk ik dat ik met wat ik wil geen betere kan vinden dan jou :))

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 07:43

Ik zit ook al een tijdje te denken over een tattoo op mijn voet, maar ben nog een beetje aan het kijken hoe ik hem wil. Ik wil in iedergeval dat die tattoo staat voor mijn paard

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 14:24

Yes, ga vanavond mijn tattoo bespreken met de artiest ( Iris, Kynst). Iemand nog tips en trucs waarop ik moet letten/vragen etc?

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-12 16:32

Net gehoord dat me moeder borstkaner heeft. Dus ik ga asap een pink ribbon laten zetten