Rebeccaa schreef:Zertab hoeveel weeg je bij welke lengte? aangezien je 10 tot 20 kilo kwijt wilt?
30
Ik weet niet hoeveel ik weeg,maar ben 1.64 groot ofzo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Sta ik niet...
. Maar op jouw leeftijd moet je zeker opletten dat je al je voedingsstoffen voldoende en in juiste verhoudingen binnen krijgt, zodat je geen tekorten krijgt en geen nadelige effecten ondervindt in je groei. Vertrouw je je huisarts voldoende om je probleem bij hem/haar eens aan te kaarten? Zij gaan je correct kunnen doorverwijzen naar iemand die je goed kan helpen en begeleiden in het hele proces, zodat je nu al niet je hele stofwisseling naar de vaantjes helpt.
Ik ga mezelf niet uithongeren hoor :p Bizzybijtje schreef:Anders een extra rondje op Leo doen?
Rose21 schreef:Dit was de kort door de bocht versie, doe er je voordeel mee! X
. Iedereen moet hierbij zien waar ze zich het beste bij voelen. Uiteraard, er zijn ook mensen die lactose-intolerant zijn en daardoor superslecht tegen melkproducten kunnen (en de door jouw opgenoemde klachten vertonen), maar iet iedereen in lactose-intolerant...Ik at vroeger ook amper melkproducten, terwijl ik nu wel makkelijk een glas karnemelk en yoghurt of kwark eet per dag, zonder daar ook maar iets van problemen aan te ondervinden.