Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knakker schreef:nou, valt niet mee hoor, foto's van jezelf maken.. maar hierbij toch een beetje een idee.
Let wel: dit zijn natuurlijk foto's in rust, als ik mijn spieren laat werken zijn ze natuurlijk veel mooier....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XZOYBVQV.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BXZS33DZ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DNCQMTMZ.jpg
J_Onne schreef:Mag ik me ook melden?
Sinds 2 weken ben ik lid van de sportschool en ik ben al heel fanatiek bezig!
Fitnessen leek me altijd al leuk, maar ik had nooit geen tijd. Nu iets meer tijd, dus ik hoop dat dat zo blijft!
Mijn doel is het algemene verhaaltje: strakker, slanker en met meer conditie
Ik heb tijdens mijn intake gesprek op de sportschool een schema gekregen, en er is mij verteld dat je normaal gesproken na een week of 6/7 toe bent aan een nieuw schema. En de PT zei dat ik al best zware gewichten heb voor iemand die ongetraind is en nog nooit gefitnessed heeft.
Maar ik heb het idee dat er ergens iets fout gaat, want ik heb dus nooit spierpijn. Niet eens een heel klein beetje. De meeste oefeningen gaan me ook vrij gemakkelijk af, maar bv een apparaat om je borstspieren mee te trainen vind ik best zwaar, maar zelfs daar heb ik nog geen spierpijn gehad..
Ik moet trouwens alle oefeningen 3x 12 doen.
Doe ik nu iets fout, of zit er toch te weinig gewicht aan? Ik moet wel zeggen dat ik bij sommige oefeningen al meer gewicht eraan hang, maar dan nog steeds niks voel..
Na de krachttraining doe ik nog een half uur cardio, en daar heb ik wel het idee dat ik iets doe omdat ik als een debiele zweet, maar met de krachttraining heb ik dat idee nog niet echt. En ik wil natuurlijk wel dat ik optimaal gebruik maak van de training. Uiteindelijk is het toch wel de bedoeling dat ik mijn doelen ga halen..
missfitness schreef:Hoeveel wil je verbranden, ik bedoel naar welk vetpercentage streef je?
Mindim schreef:missfitness schreef:Hoeveel wil je verbranden, ik bedoel naar welk vetpercentage streef je?
Mijn vetpercentage weet ik momenteel niet om eerlijk te zijn. Ik woog een paar weken geleden 58 kilo en ik ben 1.72. Veel vet verbranden is een groot woord. Maar in de winter ben ik iets minder daarop gericht dan in de zomer. Ik ga niet naar een percentage werken, vind ik vervelend, ik wil gewoon het winterlaagje kwijt.
Mindim schreef:Mijn vetpercentage weet ik momenteel niet om eerlijk te zijn. Ik woog een paar weken geleden 58 kilo en ik ben 1.72. Veel vet verbranden is een groot woord. Maar in de winter ben ik iets minder daarop gericht dan in de zomer. Ik ga niet naar een percentage werken, vind ik vervelend, ik wil gewoon het winterlaagje kwijt.
DDDMakkink schreef:Ik doe helemaal niks meer met paarden sinds december
Ik sport nu 5 dagen in de week
Ik hoop snel mijn eerste doel te halen kwa gewicht
En zo stapje voor stapje naar mijn ideaal gewicht
missfitness schreef:Ik turnde vroeger heel veel en kon het niet combineren met rijden. Ik moest een keuze maken en gezien mijn leeftijd toen (ivm niveau) heb ik voor het turnen gekozen. Nu nog steeds druk met de sport, nu fitness, assisteren lesgroepen turnvereniging, maar ook werk, enz