Heel veel sterkte morgen en suc6, duimen gaan nu draaien totdat de uitslag er is , al moeten me nagels er af ( worden wel weer bij gewerkt ) zal aan je denken.
Heel veel sterkte morgen en anders neem je het gesprek op bij die arts heb ik ook wel eens gedaan vinden ze geen probleem kan je het thuis altijd nog eens rustig terug luisteren. Bij mij begreep hij dat er op zo'n moment teveel op je afkomt.
Maar nogmaals succes en ik duim voor je, mazzel en broge
Lieve TS, heel veel succes morgen, fijn dat het zo vroeg is, anders loop je toch maar te stressen, gaan met die banaan(wel een gepureerde natuurlijk!), er vol tegenaan en dan moet het goedkomen!!
Moeten we de NASA niet waarschuwen dat die gloed boven nederland (hoi Andre Kuipers ) een BOKT gloed is en verder niks engs???? Zijn al die kaarsjes die overal voor jou branden, zoook hier!!!
Vervelend dat je vandaag niet zo een beste dag heb gehad. Die dagen zitten er helaas tussen. Hopelijke slaap je straks weer beter. Ik weet dat er morgen een spannende dag aankomt en ik( en vele met mij denk ik) zijn in gedachten bij je en draaien onze duimen kapot.
En ook hiervandaan natuurlijk heel veel succes en sterkte morgen
Wat eten betreft..... Misschien gaan knapperbolletjes in je soep? Dat geeft net wat meer 'bite' maar wordt wel snel zacht en is klein. Of wentelteefjes in kleine stukjes gesneden. En voor eens een ander mondgevoel: Knettersuiker
Undefined
Geplaatst: 17-01-12 22:18
Heeeeeeeeel veel succes morgen! Zal aan je denken en voor je duimen!!