Saskiaatje schreef:Bij mijn eerste tattoo dacht ik ook niet na over prijzen, eventuele 'betere' artiesten.. Ik dacht toentertijd dat elke artiest even goed was, anders mag je toch niet tatoeƫren? Ik was daar toen helemaal niet mee bezig. Tattoo Bob was een kwartiertje met de auto, ik heb niet eens op de website gekeken naar voorbeelden.
Dus ik kan me wel voorstellen dat er meer mensen zijn zoals ik. Nu weet ik veel meer over hoe het in zijn werk gaat en de verschillen tussen de artiesten en de kwaliteit tegenover de prijs, maar daar dacht ik toen helemaal niet over na.
Helemaal wat mij is 'overkomen'. Alleen ben ik dus niet helemaal tevreden over die van mij.

Olikea schreef:Ik denk dat er heel veel mensen niet goed nadenken voor ze een tattoo nemen.
Moet zeggen dat ik echt mazzel heb met mijn tattoo artist.. Hij zit en vlakbij, en ik ken hem
ook persoonlijk.
Ik voel me echt vereerd dat ik zijn canvas mag zijn.. Maar hij heeft wel een echte eigen stijl, en daar moet
je dan wel weer van houden.
http://www.gekkotattoos.nl/gallery/gallery-wilco/
Deze website spreekt mij ontzettend aan, de galleries van meerdere artiesten vind ik echt superstoer.