Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 13:52

Skessa_ schreef:
Als dat Enchantra niet is.......... O:) O:)

Heb al een klacht gestuurd, ben benieuwd of er gereageerd wordt :P

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 14:08

Kijk wat ik vind in de winkel (action) voor de liefhebbers:

Afbeelding

Skessa_

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 14:32

Succes Vanilla ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 14:50

De paarse vind ik ook leuk

Afbeelding
Afbeelding

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 15:56

Vanilla: Nee hoor, ik doe het op een blaadje/stukje karton, en giet het zo weer terug in het buisje. Werkt perfect. Het meeste valt op m'n nagels, dus das goed 8-)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:08

Skessa_ schreef:
Krijg net de nieuwsbrief binnen van nailpolishfashion. --> Vanaf vandaag tot en met het einde van het jaar 15% korting op alles!!!*
Met de code DEC2011.

*\o/* Heb meteen een bestelling de deur uit gedaan! :D

Wauw, die paarse van D&G is mooi! Wist niet eens dat hun tegenwoordig ook een make-up lijn hebben..

Zo dan Vanillia, dat is een flink deel wat je mist uit dat flake-flesje. :oo Dat ze 't überhaupt zo opstuurd.. Vreemd, ben benieuwd wat je als reactie terugkrijgt. En van die swatch-nagels krijg ik jeuk. Brr. :=

Mijn kerstballen-rode Marilyn & Me zit nog keurig op z'n plek, na 3 dagen. Vind het echt een fijn kleurtje. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 18:12

Hahaha vanillia jeetje wat slordig!!

ik ga nu dan (eindelijk) mn nagels wat bijvijlen en lakken... weet alleen nog niet wat ik erop ga doen..

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:13

Wat heb je besteld DB? :)

Ik heb nu Let's get lost met GR flakes nr 05 opgedaan, erg mooi maar toch niet (voor mijn doen) al te flashy, vanavond een feestje!

Heb ook Nr 71 Trendsetter van Essence gekocht, met een nieuwe topcoat. Heb toch maar voor een andere van essence gekozen, wil niet weer een gebroken potje. :=

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:17

Mowoah schreef:
Wat heb je besteld DB? :)

2 Holographic lakjes van Golden Rose (#103 en #119) en Fasion Addict van Color Club. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 18:32

xConnie schreef:
Kijk wat ik vind in de winkel (action) voor de liefhebbers:

[img]*knip*[/img]

die dingen zijn horror, nooit gebruiken... := je maakt je hele nagels en nagelriemen ermee kapot..

*staat voor kast*... ik ga voor militair groen denk ik :D

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:40

Yv_ schreef:
:oo :oo Back van een weekje weggeweest zijn (het weekend eraan vast heb ik even laten schieten ivm de jetlag en geldtekort := ), moet gewoon vanaf pagina 14 bij gaan lezen :D.

Tot ehh.. Straks :D.

Welkom terug! Hoe was 't? :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 18:42

dit is het 3de lakje dat ik van kleancolor pak, ze dekken gewoon in één laag, absurd gewoon :')

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:50

Door inspiratie van die sticks die je in stukjes moet knippen en de glitter staven van de action,kwam ik er achter dat ik nog glitter sterretjes heb voor kerst kaarten haha.
Dus dacht van he zal die eens proberen, dus heb nu mijn nagels als french manicure(heet dat zo :? ) met paarse sterretjes.
Zal even nog een foto maken en posten.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 18:52

nu we t toch over sterretjes en glitters hebben misschien een groepsorder idee?

http://www.dollarnailart.com/
ik heb hier mijn potjes glitter vandaan, sterretjes, steentjes etc. alles is een dollar.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:54

xDramaQueen schreef:
dit is het 3de lakje dat ik van kleancolor pak, ze dekken gewoon in één laag, absurd gewoon :')

Ik ga me ook maar eens wagen aan die Klean Colo-lakjes.. Hoor er veel positieve verhalen over.
Heb nu eindelijk een werkend PayPal-account, dus binnenkort internet maar eens afstruinen. :))

Ben benieuwd naar de foto's shantal! Het klinkt in ieder geval erg leuk. :D

xDramaQueen schreef:

ik heb hier mijn potjes glitter vandaan, sterretjes, steentjes etc. alles is een dollar.

Aan mij zijn glitters en opplak-dingetjes niet besteed.. Zitten meestal óveral, behalve waar ik ze wil hebben. :+

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 18:58

Ik ben nog maar een beginner met opplak dingetjes haha, ik hoop dat dit ook blijft zitten.

Heb ik een foto met mijn foon gemaakt,dacht dan post ik hem even ben ik mijn stekkertje kwijt :( maar ga nog zoeken.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-11 19:01

Donkerblauw schreef:
xDramaQueen schreef:

Ik ga me ook maar eens wagen aan die Klean Colo-lakjes.. Hoor er veel positieve verhalen over.
Heb nu eindelijk een werkend PayPal-account, dus binnenkort internet maar eens afstruinen. :))

Ben benieuwd naar de foto's shantal! Het klinkt in ieder geval erg leuk. :D

xDramaQueen schreef:

Aan mij zijn glitters en opplak-dingetjes niet besteed.. Zitten meestal óveral, behalve waar ik ze wil hebben. :+

Ik gebruik t ook niet meer, maar ach t ligt er, waarom niet _O-

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:03

xDramaQueen schreef:
Ik gebruik t ook niet meer, maar ach t ligt er, waarom niet _O-

:')
En voor die ene dollar maakt 't ook niet uit, als je 't koop, en vervolgens toch niet gebruikt. :+

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:18

Zijn er misschien mensen geinteresseerd om wat lakjes te swappen? Ik heb net even mijn kast uitgemest en kwam tot de conclusie dat ik lang niet al mijn lakjes gebruik..

Afbeelding
Afbeelding

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:23

China glaze - LOL :D
KOn nooit plaatje vinden @ internet... :(

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:27

China Glaze LOL googlen geeft genoeg hits hoor :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:30

Deed ie bij mij niet dusja.....

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:44

Nou meiden sorry, heb de helft bijgelezen maar het is echt veeeeels te veel om op te slaan in mn koppie :D. Dus ga gewoon effe alleen vanaf de afgelopen 2 pagina's reageren goed ;).

Vakantie.. Was súpergaaf! IJsland heel bijzonder land, New York was gewoonweg weer geweldig <3.
Voor de geintereseerden (even klein want is geen HK ;) ): de gulfoss watervallen. http://farm8.staticflickr.com/7016/6405 ... d24322.jpg
Niet zo veel nagellakjes geshopt, heb me ingehouden en er maar 5 meegenomen. Wel heel veel kleding geshopt :=.
Mint Candy Apple van Essie was helaas, maar zoals ik al had verwacht, niet in de winkels, dus heb uiteindelijk een Mint nogwat van Sally Hansen meegenomen. Moet 'm nog proberen. Verder nog een topcoat van SH, een zwarte van OPI (8 dollar 50 ps he, lachtertje :D!), een zwarte van Sinful Colors (2 dollar :D) en nagelriemengel van SH. Kwam ook die EOS lipbalsem tegen wat iemand hier in het topic zei en die moest ik natuurlijk proberen :D. Qua lippenspul werkt het voor geen meter.. Maar die geur en smaak.. Goddelijk! Ik blijf mijn lippen aflikken als het erop zit hahaha!

Dat ene winkeltje met al die lakjes (ben de naam even kwijt, zit ook een winkel in A'dam) ben ik helaas niet meer tegengekomen, daar had ik ook een paar kleuren van op mijn lijstje staan.

Zo'n setje voor m'n nagels zou ik ook nog wel willen, maar ik ben nogal ongeduldig aangelegd, dus ben als de dood dat ik ze dan heel snel verpruts.

Nou zeg, wat vreemd Vanilia! Hoop dat het opgelost wordt.. Ik bestel er na de laatste keer ook niet meer. Ondanks al die negatieve verhalen was mijn eerste bestelling goed verlopen, maar de tweede duurde zo lang.. Bestel veel liever bij boozy.
Trouwens, als je LOL kwijtwilt.. Ik hou me aanbevolen :D! Heb alleen niets te swappen, wel geld ;).

Die paarse is gaaf zeg! Lijkt wel ontzettend op de paarse die ik heb van Collistar. En waarschijnlijk heeft Collistar een veeeeel fijner prijsje :).

DB: #119 = <3!!

Die peppermint van Rimmel is ook gaaf zeg! Die vind ik veel leuker dan die van SH die ik heb!!

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:50

ik denk dat ik mijn goudenregel #ikmoetsparenwantgaverhuizen ga verbreken met een bestelling.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 19:51

Ik wil LOL best ruilen tegen geld hoor :D