Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Ik zou voor Forbidden Lust gaan.
Nouka schreef:*doet net of ze niet heeft gelezen dat er een MAC store is in A'dam, en al helemaal niet dat die nagellak winkel nu ook geopend is*Ze verkopen daar vast geen China Glaze he? *ahem*
Glossi schreef:indd tot 15 is ook zoon beetje mijn grens of hij moet heeeeeeeeeel mooi zijn maar meestal heeft/komt een goedkoper merk met een dupeIk heb een paar goedkope lakjes maar koop liefer iets duurdere als die mooi lakt en langer blijft zitten. Catrice vind ik persoonlijk echt bagger. Ik heb Mona Lisa is staring back ofzoiets. En die laat echt strepen achter. Vreselijk. China Glaze vind ik erg fijn! Die van Maybelline vind ik ook wel fijn. Tot 15 zou ik uit willen geven voor een lakje. Duurder gaat me te ver.
Yv_ schreef:Leuk die middsye! Ik moet zo admire bij mn moeder
Opdoen. Wordt ie ook nos is gebruikt, ik vind de finish namelijk niet zo mooi!
Nouka schreef:Wauw, nog nooit in A'dam geweest![]()
Ik zie dat MAC ook verkocht wordt bij de Bijenkorf, oh oh .... die brushes van MAC zijn zo fijn (maar wel een rib uit je lijf, voor een brush dan)
poes schreef:Ik heb geen essence, alleen catrice, droogt gemiddeld vind ik!
AnnaR schreef:poes schreef:Ik heb geen essence, alleen catrice, droogt gemiddeld vind ik!
Okeey, ik heb met essence altijd dat ik het ten eerste hele dikke stroperige lakjes vind, en hij droogt ook traag.
Catrice heeft hele mooie kleurtjes, maar ik twijfel dan zo erg omdat na 5 minuten wil ik het droog hebben, en niet nog een half uur wachten tot het droog is.
Anc schreef:Ik ken echt geen enkele lak die met 5 min droog is.
Als je zo snel weer echt dingen wilt doen, ga je altijd je lak vernielen.
Heeft nou eenmaal tijd nodig