Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:36

prii_boy schreef:
Oke, en had je er toen ook echt veel inzitten of? En had je toen 1 kleur of ook meerdere zoals ik wil?

was niet echt heel veel, en maar 1 kleur. maar heb toen ook geknipt, dus dat zat er wel bij in..maar alsnog veel geld vind ik...

prii_boy

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 19:53

Ja klopt het is opzich ook wel prijzig maarja om het zelf te doen krijg je (ik in ieder geval) nooit het gewenste resultaat

sitasgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-12 23:59

zijn er ook mensen die dip dye hebben geverft? lijkt me namelijk wel stoer om het onderste stuk te verfen maar ik weet niet welke kleur. en of het lijkt..
en het probleem is dat me haar niet zo lang meer is dus als het lelijk is en ik het eraf wil knippen is het ineens tot me schouders:O

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 00:06

Ik heb het in november gedaan, ben blond en heb paars erin gedaan :) Heb paars van Manic Panic gebruikt en dat was er na 3 weken ook alweer uitgewassen, dus achteraf nooit last van gehad.

Ik had hier overigens niet alle punten van mijn haar geverfd omdat ik niet zeker wist dat het mooi zou zijn. Alle punten verven is mooier (maar daar heb ik geen foto van).
Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 13:46

Ik heb een vraagje hier :')

Mijn haar groeit eigenlijk te snel :') Heb mijn haar rond 15 december helemaal chocoladebruin geverfd met highlights, en ik vond/vind dit echt enorm mooi, maar er is nu alweer zo overduidelijk uitgroei... hoe kan ik dit het beste oplossen? Kappers vind ik overigens te duur :)) Ik heb mijn haar laten verfen in Tunesie voor 10 euro en vond dat nog prima :')

foto van gisteren:
Afbeelding

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 14:02

Ik zou higlights in het bovenste stuk doen (uitgroei dus)
En dan met zo'n borsteltje lijnen strekken.
Wel ff werk (je moet dan scheiding voor scheiding doen zeg maar) maar ik denk dat je het op die manier het beste krijgt weg gewerkt.
En dan niet zo lang laten zitten tot het blond is natuurlijk :') maar tussendoor ff kijken totdat het je kleur heeft gekregen van je higlights nu ong...

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 15:03

Wat Daniella zegt ja, maar mag ik even zeggen dat je inderdaad echt supermooi haar hebt! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 14:21

Hey,

Even een vraagje, met welke spoeling (verf) hebben jullie goede ervaringen? En dan met name de donkere kleuren zoals chocoladebruin etc?

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 15:56

Ik zou heel graag iets anders willen met mijn haar, maar ik kan niks bedenken.. Mijn haar is ook niet het gemakkelijkste, dus ik denk kom het hier eens vragen!

Ik heb blonde krullen, die nogal kunnen pluizen. Ook gaan de punten snel dood en groeit het enorm langzaam..

Foto's: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000946779486

Wie o wie heeft een idee voor mij? :D

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:36

Samir schreef:
Ik zou heel graag iets anders willen met mijn haar, maar ik kan niks bedenken.. Mijn haar is ook niet het gemakkelijkste, dus ik denk kom het hier eens vragen!

Ik heb blonde krullen, die nogal kunnen pluizen. Ook gaan de punten snel dood en groeit het enorm langzaam..

Foto's: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000946779486

Wie o wie heeft een idee voor mij? :D

Ik vind juist dat je enorm mooi haar hebt, zou het zo houden.
Misschien een beetje van de puntjes af.

Pff, ik ben er ook niet uit. Eerst wilde ik een boblijn knippen, nu wil ik het toch weer laten groeien. Zijn er nog middelen dat het sneller groeit ofzo? :+

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:42

maroescha schreef:
Hey,

Even een vraagje, met welke spoeling (verf) hebben jullie goede ervaringen? En dan met name de donkere kleuren zoals chocoladebruin etc?

ik heb mijn haar een keer met de poly color van schwarzkopf geverfd en dan de spoeling ervan. is mij prima bevallen ;)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:41

Iemand de nutrisse mousse al geprobeerd?
Heb m gekocht, van de week maar even testen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:43

Tutti_Frutti schreef:
Iemand de nutrisse mousse al geprobeerd?
Heb m gekocht, van de week maar even testen!

Stond wel op het punt om hem te halen, maar omdat het permanent is vond ik het toch een beetje eng.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 21:30

Ik heb al permanente verf, dus dat maakte voor mij niet uit :)
Ga nu bruin ipv weer rood

nynke1122

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 21:40

Heee,
Ik heb een vraagje.
Ik heb blond haar en wil graag de onderkant (niet de punten maar echt de onderkant) Zwart of donkerbruin verfen. Heeft iemand hier ervaring mee? En is het goed gelukt ?

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 23:29

Ik heb dat eens bij de kapper laten doen, en toen was het indd mooi gelukt haha :D
Zelf zou ik dat niet aandurven, maar er zijn hier vast mensen die dat wel durven :D

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 23:31

nynke1122 schreef:
Heee,
Ik heb een vraagje.
Ik heb blond haar en wil graag de onderkant (niet de punten maar echt de onderkant) Zwart of donkerbruin verfen. Heeft iemand hier ervaring mee? En is het goed gelukt ?

Oeh nice :))! Gaan een vriendin donderdag bij mij doen maar dan donkerbruin onderop en daarboven veel highlights, dus niet helemaal blond . Hier en daar ook nog wat lowlights bovenop :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 00:25

Vraagje :oo Morgen wordt mijn haar weer geverfd, maar nou heb ik vanavond mijn haar gewassen.
Is het waar of is het een fabeltje dat de verf dan niet pakt, als je het de avond vantevoren wast?
Het is slechts de uitgroei wegwerken en weer terug iets donkerder (is wat verbleekt door het wassen).

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 00:34

Nee, dat is onzin. Ik heb het al op alle mogelijke momenten gedaan (haar net gewassen, haar 3 dagen niet gewassen) en ik vind niet dat je iets merkt daarvan. Als de verf niet pakt ligt het echt aan het soort haar dat je hebt en niet aan of het al dan niet vers gewassen is. Ongewassen haar is beter omdat je dan meer dode huidschilfers hebben die je huid beschermen tegen de vieze chemische stoffen in de verf, maar meer dan dat is het niet.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 00:35

Nee dat is juist prima als je het maar niet op nat haar doet want dat pakt niet goed. Maar morgen is het vast wel aardig droog. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 00:37

Oooh oke :D Ik was al in paniek _O- Haha bedankt!
Ja het is nu ook al droog hoor :D

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 02:56

Note: Ik heb sinds een halfjaar ernstige psoriasis, waaronder op de gehele hoofdhuid.

M'n scheiding was altijd al redelijk zichtbaar, maar door de extreme jeuk en korsten heb ik veel van mijn hoofdhuid stukgekrabt en haren uitgetrokken, waardoor het nu compleet uitgedund is. Het gaat nu iets beter en de haren beginnen langzaam weer te groeien, (ik voel wat spriethaartjes) maar er zijn duidelijk kalere plekken bovenop zichtbaar. Ik ga morgen naar een kennis, kapper, om m'n haar heel kort te laten knippen. Ik houd van lang haar, maar so be it... Het is dan ook veel beter te behandelen met m'n zalven..

m'n haar is van

Afbeelding

naar bovenop ontzettend uitgedund gegaan. Alleen als ik m'n haar in een staart doe zie je de kalere plekken niet. Ik ga kijken of ik tegen de haarverf kan (kon ik vroeger altijd wel gewoon) en dan wil ik evt. een kleur erin. Door intensieve lichtbehandeling is mijn haar lichter en doffer gekleurd.

Ik ben alleen zoooo bang dat kort haar me niet gaat staan.. Ik wil het levendig hebben, maar ben bang dat met uitgedund haar er weinig 'poofyness' :') in te krijgen is. En bovendien... past dat hele korte wel bij m'n gezichtsvorm??

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 10:03

Ik vind je haar nu erg mooi hoor! :j
Zonde dat het eraf gaat.. Maar ik snap het wel..

Gelukkig groeit het weer aan! :D

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 10:39

hoi :)

Ik meld me hier ook... Ook omdat ik door een schilferige, jeukerige hoofdhuid de helft van mijn haar kwijt ben, wil ik misschien naar een kort(er) kapsel, om het van daaruit weer dik en vol terug te laten groeien. Zelf dacht ik aan een bob op lengte van mijn kaken, korter wil ik het liever niet want het moet nog in een staartje passen. Zou dit mij staan?

http://www.hairstyleagain.com/wp-conten ... r-2012.jpg

dit is mijn haar nu:
Afbeelding

en even van voor:
Afbeelding
net uit de douche- foto :+

De plukken voor heb ik nu wel iets korter, ongeveer op hoogte van mijn jukbeenderen nu.

Dus, bob of no bob? :Y)

edit; link naar kapsel toegevoegd

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:04

@Rianneuhh Ik zou het niet doen.. aangezien je haar golft. Vind wel dat je mooi haar hebt! Maar misschien is een ander kapsel meer geschikt voor jouw haartype.