prii_boy schreef:Oke, en had je er toen ook echt veel inzitten of? En had je toen 1 kleur of ook meerdere zoals ik wil?
was niet echt heel veel, en maar 1 kleur. maar heb toen ook geknipt, dus dat zat er wel bij in..maar alsnog veel geld vind ik...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb paars van Manic Panic gebruikt en dat was er na 3 weken ook alweer uitgewassen, dus achteraf nooit last van gehad.
 Heb paars van Manic Panic gebruikt en dat was er na 3 weken ook alweer uitgewassen, dus achteraf nooit last van gehad. 

Heb mijn haar rond 15 december helemaal chocoladebruin geverfd met highlights, en ik vond/vind dit echt enorm mooi, maar er is nu alweer zo overduidelijk uitgroei... hoe kan ik dit het beste oplossen? Kappers vind ik overigens te duur
 Heb mijn haar rond 15 december helemaal chocoladebruin geverfd met highlights, en ik vond/vind dit echt enorm mooi, maar er is nu alweer zo overduidelijk uitgroei... hoe kan ik dit het beste oplossen? Kappers vind ik overigens te duur  Ik heb mijn haar laten verfen in Tunesie voor 10 euro en vond dat nog prima
 Ik heb mijn haar laten verfen in Tunesie voor 10 euro en vond dat nog prima  

maar tussendoor ff kijken totdat het je kleur heeft gekregen van je higlights nu ong...
 maar tussendoor ff kijken totdat het je kleur heeft gekregen van je higlights nu ong...                                                         

Samir schreef:Ik zou heel graag iets anders willen met mijn haar, maar ik kan niks bedenken.. Mijn haar is ook niet het gemakkelijkste, dus ik denk kom het hier eens vragen!
Ik heb blonde krullen, die nogal kunnen pluizen. Ook gaan de punten snel dood en groeit het enorm langzaam..
Foto's: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000946779486
Wie o wie heeft een idee voor mij?

nynke1122 schreef:Heee,
Ik heb een vraagje.
Ik heb blond haar en wil graag de onderkant (niet de punten maar echt de onderkant) Zwart of donkerbruin verfen. Heeft iemand hier ervaring mee? En is het goed gelukt ?
 ! Gaan een vriendin donderdag bij mij doen maar dan donkerbruin onderop en daarboven veel highlights, dus niet helemaal blond . Hier en daar ook nog wat lowlights bovenop
! Gaan een vriendin donderdag bij mij doen maar dan donkerbruin onderop en daarboven veel highlights, dus niet helemaal blond . Hier en daar ook nog wat lowlights bovenop  .
.                                                          Morgen wordt mijn haar weer geverfd, maar nou heb ik vanavond mijn haar gewassen.
 Morgen wordt mijn haar weer geverfd, maar nou heb ik vanavond mijn haar gewassen.
 Ik was al in paniek
 Ik was al in paniek  Haha bedankt!
 Haha bedankt! 

in te krijgen is. En bovendien... past dat hele korte wel bij m'n gezichtsvorm??
 in te krijgen is. En bovendien... past dat hele korte wel bij m'n gezichtsvorm??