Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lidewijke schreef:Maarja, als je al bij de gyn loopt vind ik wel dat je daar best kan gaan zoeken naar de oplossing ipv hier op bokt..
zonnebloem18 schreef:Bij elke overstap naar een andere pil of methode (pleister, ring) werden ze alleen maar groter.
Op mijn 16de begonnen met Mycrogynon en 70B na een wisseling naar de pleister werd het 70C en ik ben 2 jaar geleden met de ring en nu is het ineens 70E en ik ben 25 dus ook niet echt meer in de geoei ofzo.
Kleiner zijn ze nog nooit ergens van geworden.
InekeH87 schreef:Ik kom ook weer eens langs met een vraag. Ik merkte vandaag op dat mijn borsten alweer kleiner zijn geworden. Voor ik aan de pil begon had ik een goede cup D, maar sinds ik 1,5 jaar geleden aan de marvelon ben begonnen zijn ze geslonken tot een magere B. Ik ben zelf niet echt afgevallen of gaan dieten, dus daar ligt het niet aan.
Nog meer mensen die hier last van hebben?
Mars schreef:Wat bedoel je precies met 'ongelukje'? Ben je een pil vergeten?
Ik wil je niet ongerust maken, maar een vergeten pil in de eerste week van de nieuwe strip is niet gunstig, dan ben je veel minder beschermd als in week 2/3. Ik zou de komende twee weken sowieso een condoom gebruiken en na die twee weken een testje doen voor de zekerheid.
Mars schreef:Ah dat is een ander verhaal. In dat geval ben je inderdaad gewoon nog veilig