hmm ja best wel ,, toen hij op me sleutelbeen ging en het borstbeen deed ie wel ff pijn ja! voor de rest was het te doen inkleuren deed ook ff zeer vooral de laatste 30minuten
Anoniem
Geplaatst: 05-09-11 18:12
souL1991 schreef:
hmm ja best wel ,, toen hij op me sleutelbeen ging en het borstbeen deed ie wel ff pijn ja! voor de rest was het te doen inkleuren deed ook ff zeer vooral de laatste 30minuten
Ja dat zal, t is vol op het bot daar. Maar je kijkt ook zo verbijtend
heeft er iemand van jullie ook zoiets? Ik kan nergens voorbeelden vinden ..
Siets
Geplaatst: 05-09-11 22:47
Joolien schreef:
Siets schreef:
Vince heeft mijn tattoo ook gezet .
Gaaf, foto? Hij is echt een talent he!
Ik heb dan alleen maar de naam van mijn pony laten zetten, maar hij heeft hem overgetrokken nadat hij door iemand anders bij L'extrémiste niet helemaal was gezet zoals ik hem wilde hebben. Eigenlijk dacht ik dat hij niet meer mooi kón worden, maar Vince heeft me echt verrast!
Argh ik voel me een beetje ellendig over mijn tattoo.. Mijn ouders proberen me om te kopen het niet te doen door te zeggen dat als ik het niet doe ze mn halve rijbewijs betalen en te zeggen dat ze er wakker van liggen enzo.. Ik dacht ook eens een keer gewoon iets eerlijk te vertellen in plaats van alles zo lang mogelijk te verbergen.. JUIST omdat ik nu niet meer thuis woon.. Krijg je dit!
Anoniem
Geplaatst: 05-09-11 23:31
Haha dat is dus precies de reden waarom ik het niet tegen m'n ouders zeg als ik een nieuwe tattoo of piercing laat zetten Ze zien het vanzelf wel een keer, had m'n pa maar niet moeten zeggen dat ik zelf moet weten wat ik met m'n lichaam doe (ok dat was voor een 3e ringetje in m'n oor maar gezegd is gezegd). Micro's en navelpiercings kwamen ze ook pas vorige zomer achter terwijl ik ze in januari had laten zetten. Ik ga dat allemaal niet melden, ze vinden het toch niks, dus wat voor nut heeft het? Zeggen ze dat ze het niet mooi vinden en zeg ik dat ik het wel mooi vindt en dat was het dan weer.
Ik vroeg me af of je bij het beroep doktersassistente je tattoo moet kunnen verbergen? Ik wil graag een tattoo, maar wel op een plek waar ik 'm zelf ook kan zien...
DeadxStar
Geplaatst: 05-09-11 23:55
_Mondy_, die is opgeknapt idd!! heel mooi nu
@ Joolien: Zoo die is inderdaad heeel mooi gezet zeg!
Ligt er misschien aan waar je gaat werken, gehucht kunnen ze er anders over denken als in de stad. Maar zou het risico niet gaan lopen, er zijn in principe zat plaatsen die makkelijk te bedekken zijn maar je zelf vaak genoeg zicht erop hebt. Vind het vaak nog erg tegen vallen hoe slecht geaccepteerd tattoos zijn. Die van mij mag op werk eigenlijk echt niet te zien zijn. En dat is dan maar een bijbaantje op zaterdag in de supermarkt...
Anoniem
Geplaatst: 05-09-11 23:56
Ik ben serieus aan het nadenken over een tattoo, het zou op een subtiele plaats moeten. Het zijn 2 woorden, 2 aparte namen. 1ne naam is Kira, 2de Cid. Ik wil geen standaard lettertype maar toch sierlijk en leesbaar Als het kan met een kleine tekening erbij. Oh ja, het gaat hier over paarden
Op mijn buik of heup is geen optie. Ik wil graag nog een kind later en zo een uitgerokken tattoo zie ik niet zitten
Ik zou het voor doktersassistente absoluut niet doen. Het word in de zorg slecht geaccepteerd Dus probeer anders een mooie plek te vinden die je nog enigszins kan verhullen