Jaaa natuurlijk geeft ook niets! Pech hebben we allemaal wel eens Ik hoop het allerbeste voor je natuurlijk!
Het is dat m'n vriend in Den haag woont en ik daar volgend weekend weer ben. Zelf woon ik bij Oss 2-2.5 uur verwijdert van Den haag haha.
princesmax
Geplaatst: 03-09-11 02:18
ik heb een wenkbrauwpiercing gehad, een staafje. stond me wel leuk maar helaas was het de hele tijd onstoken. Ik heb hem er toen uitgehaald en kreeg hem er niet meer terug in, heb nu een litteken boven mijn wenkbrauw. Achteraf heb ik er wel spijt van.. wil nu mischien een navelpiercing laten zetten maar weet niet of dit pijn doet iemand ervaringen mee? vind het wel mooi in zomer bij een bikini! ( heb niet heel het topic doorgelezen )
Lien_
Geplaatst: 03-09-11 04:34
Ohjee hellup ik word net wakker (op dit tijdstip ja ) met een van binnen bebloed oor.. Heb dus maar weer voorzichtig schoongemaakt. Is dit normaal? En moet ik het korstje/het opgedroogde bloed rond de balletjes eraf prutsen of kan ik dat beter rustig zitten laten?
Marjet90
Geplaatst: 03-09-11 11:16
@ Lien_: Ik zou een korstje gewoon lekker laten zitten! Je lichaam heeft net veel moeite gedaan om dat korstje te maken zodat je wondje bedekt is en als jij dat er telkens af krabt, kan je lichaam weer opnieuw beginen Als je wondje netjes dicht zit en het korstje echt los van je gaatje is, dan kan je heel voorzichtig het korstje verwijderen Wat betreft het bloeden: Waarschijnlijk heb je wat wild geslapen en daarbij je nieuwe piercing geirriteerd. Probeer op je andere oor te slapen en houd het even in de gaten Op dit moment zou ik mij nog geen zorgen maken
Zijn er trouwens nog mensen die aankomende zondag (morgen dus ) in Den haag een gratis piercing mee willen pakken? Ik mag voor mijn examen om 11.00u nog even 'inprikken' en nu mijn prikpersoon heeft afgemeld en Desty helaas niet kan, heb ik nog een plekje vrij Het is om 11.00u in de Bodycult te Den Haag
ooeh, klinkt verleidelijk jetjuh! Damn, hard balen dat ik al een afspraak heb staan...
ROCHELLEx
Geplaatst: 03-09-11 16:39
@ Jetjuh: Ik heb je een pb gestuurd!
Weten jullie trouwens wat een gemiddelde prijs is van gewone oorbellen laten piercen? Ik wil ze niet laten schieten
Yv_
Geplaatst: 03-09-11 18:03
Ik wil nog best een tweede fh hoor Jetjuh . Hij geneest trouwens heel gOed, ben er helemaal blij mee ! Succes met je examen! Heb je er een goed gevoel bij?
Marjet90
Geplaatst: 03-09-11 18:04
@ Rochellex: Heb je pb ontvangen, maar helaas was iemand je voor, sorry! Als antwoord op je vraag: Bij Bodycult rekenen we 30 euro voor 2 oorbellen piercen
@ Yv_: Fijn dat de FH goed geneest! Zoals ik hierboven al heb geplaatst, heb ik mijn prikpersoon gevonden maar iedereen bedankt voor de reacties! Ik kan ook altijd op jullie rekenen xD Qua piercen heb ik er een goed gevoel bij.. heb er nu zoveel gezet dat het bijna op de automatische piloot gaat Maar ik weet niet wat er gevraagd wordt bij de theorie toets, dus zit nu als een gek de GGD richtlijnen uit mijn hoofd te leren
Ja, er ging even iets niet goed met plaatsen, dus was 'm aan het editten en toen zag ik dat je al voorzien was ja. Is denk ik maar goed ook, is misschien beter om nog even te wachten met dat rijtje .
Oh, goed hoor, zal vast helemaal goedkomen ! Hebben die andere mensen morgen ook samen met jou examen of moeten die weer een andere keer? Nou, heel veel succes! Laat je even weten of het allemaal gelukt is? Wil je trouwens een eigen shop gaan beginnen als je alles op zak hebt, of bij een piercer in dienst oid?
En nog even een snelle vraag tussendoor: Ik had van die labretjes met dat binnenwaartse schroefdraad besteld, vond het al vreemd dat die steentjes er niet opgingen. Net even m'n bestelling nagekeken, blijkt dus dat ik met mn stomme hoofd steentjes voor 1.6 had besteld. Dat zijn echt de steentjes die ik wil, precies de goeie maat, goede kleur etc. maar die zijn er niet voor 1.2. Kan je in een kraakbeen die gepierced is op 1.2 gewoon met gemak een 1.6 stoppen of moet er dan toch gestretched worden? In mijn gewone oorbellen kan ik met gemak 1.2 en zelfs 1.6 stoppen, maar weet niet hoe dat zit met kraakbeen.. De ene heb ik nu 4 jaar ofzo, dus die is zeker genezen, de andere heb ik een paar weken, dus die laat ik voorlopig nog even zitten met het standaard sierraadje.
Jetjuh, bedankt voor je reactie, ik laat het korstje dan gewoon lekker zitten. Ik slaap soms inderdaad nogal wat onrustig, zal vast beter worden. Piercing is nu iig weer heel lief. Succes met je examen!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Gefeliciteerd Jetjuh Wat moest je eigenlijk doen voor je examen? Wat voor piercings moest je zetten?
Marjet90
Geplaatst: 04-09-11 18:49
Dankjewel! Ik heb ingeprikt met een navel en mijn examen geprikt met een tragus Ook heeft ze mijn portfolio bekeken en heb ik en vragenlijst moeten beantwoorden. Maar gelukkig geslaagd met vlag en wimpel, woohoo
ik heb een vraagje, gister heb ik mijn helix eruit gehaald en gelijk een ander bolletje erop maar nu is hij een beetje dik. wat kan ik nu het beste doen?
@ Freyatjee: Was het nieuwe bolletje schoon en van welk materiaal is het gemaakt? Het kan zijn dat er toch wat 'vuil' op het bolletje zat wat je helix irriteert, wanneer deze niet steriel is of is gedesinfecteerd. In dat geval zal ik weer netjes wassen met unicura balance zeep of spoelen met fysiologisch zout Heb je een bolletje van chirurgisch staal of zilver, dan kan het ook zijn dat je toch wat allergisch bent voor de verbindingen nikkel die hierin zitten. In dat geval is het helaas pindakaas, maar dan moet je je bolletje weer omruilen naar eentje van titanium