[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:22

Dan kan een plakker toch?

Maar dan ga je wel de vraag krijgen waarom je daar een plakker hebt (moet je algelijk nog zeggen dat je een tattoo hebt) of gaan ze denken dat je snijdt ...

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:24

Ja dat kan inderdaad, maar 5 dagen in de week je huid afplakken is niet erg goed voor je denk ik?

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:25

Ik ben niet van plan om echt in de 'zware' afdelingen te werken, ik weet wat je bedoelt in ieder geval.
De verpleegkundigen waarmee ik in aanraking ben gekomen tijdens mijn opnames hadden echter allemaal sieraden aan. Tattoo's weet ik zo niet.
Optiwolk: Dat is nog zoiets, door automutilatie heb ik vele littekens, ik denk dat de problemen eerder vanuit die kant zullen komen (ben echter wel van plan om daar iets aan te laten doen :) )

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:27

Oe, dat is wel heftig. Als je zelf ervaring hebt met automutilatie om an de psychiatrie in te gaan. Daar alvast heel veel succes mee!

Als je gewoon sieraden mag dragen lijkt het me geen probleem. En anders make-up of een pleister!

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:28

horseees schreef:
Ja, ik wil 'fighter' laten zetten :j
Ik wil graag richting verpleegkunde uit; psychiatrisch verpleegkunde, ik weet niet of er veel problemen zijn ivm tattoo's in die branche.
En idd, een horloge kan er sowieso ook over moest het nodig zijn.

Bij mijn moeder liep een verpleegster met een armbandje getattoeerd. Ze bedekte hem niet. Dus zal wel meevallen dan.

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:29

Ik denk dat dat ook per instelling, of zelfs per afdeling zal verschillen :)

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:31

Miseria: Ik heb inderdaad ervaring met het hele vakgebied ervan, om het zo te zeggen.
Niet enkel AM, ook eetstoornis, depressie e.d.
Het is juist door mijn opnames dat ik gezien heb én ervaren heb wat een prachtig werk die mensen doen, en uiteraard moet je zelf sterk staan, maar ik heb nooit problemen gehad om groepsgenoten te laten vertellen oid. Ik vind het een groot voordeel dat ik er zelf ervaring mee heb, want je voelt je nogal eens onbegrepen, ook door de verpleegkundigen, 'want zij weten tenslotte niet waarover ze praten'..
Dusja, het is een job met veel voldoening denk ik :j

maar terug ontopic: Het zal ook geen hele grote tattoo zijn natuurlijk, zoiets kleins, daar maken mensen toch meestal geen problemen van hoop ik.. En inderdaad sieraden, make-up lijkt me niet zo goed denk ik?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:33

Oke bedankt voor je uitleg :j (Het was ook geen verwijt hoor, meer interesse.. altijd interesse gehad in het gebied )

Je hebt van die speciale make-up voor littekens en wijnvlekken :j Die zijn ook minder slecht (maar niet goed) voor je huis. Maar als dat nou eens in de x weken voorkomt, moet dat best kunnen denk ik !

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:51

deze is speciaal voor mij getekend
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 11:52

Ohhh Marit die eerst vind ik heel mooi :j
Gewoon als voorbeeld laten zien maar dan door de tatoeerder een eigen interpretatie laten maken. In beverwjk zit een goede, VVV ofzo?

Ben net geslaagd voor mn rijbewijs jeuj :)

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 12:03

gefeliciteerd joolien!

@horsees: ik zit met hetzelfde, maar dan een kattenpootje.. ik heb sph gedaan en je mag lang niet overal sierraden dragen... een zweetbandje mag misschien wel en anders gewoon een pleister, als clienten zouden vragen waarom ik daar een pleister heb zou ik zeggen dat dat prive is of dat ik daar exceem heb ofzo..

Natuurlijk kun je er problemen mee krijgen met een baan vinden, maar ze kunnen een pleister nooit verbieden..

edit: als jij natuurlijk op een babygroep gaat werken kun je waarschijnlijk niet je zweetbandje omhouden, daar kunnen bacterieen aan blijven zitten met verschonen, de vraag is of je baas er dan mee kan leven met wat jij op je pols hebt staan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 12:19

Ik heb mijn sterrenbeeld op mijn pols ... toen deed ik een laboratoriumopleiding en ach daar zijn ze niet zo heel moeilijk. Ben echt de meest vreemde types op stages tegen gekomen. Nu ben ik begonnen met diergeneeskunde, geen idee hoe ze er in die wereld tegenaan kijken. Mijn horloge kan er iig netjes overheen voor sollicitaties etc. en eerst maar eens afwachten of ik dat haal. Kan het altijd nog afplakken en denk dat veel mensen tegenwoordig ook een stuk soepeler tegen zulke tattoos aankijken. Je ziet het tenslotte ook steeds meer, dus wordt het meer geaccepteerd..

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 13:13

Joolien schreef:
Ohhh Marit die eerst vind ik heel mooi :j
Gewoon als voorbeeld laten zien maar dan door de tatoeerder een eigen interpretatie laten maken. In beverwjk zit een goede, VVV ofzo?

Ben net geslaagd voor mn rijbewijs jeuj :)

*\o/* Gefeliiiiciteerd!!

Vind die tijger hierboven wel cool!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 13:14

Gefeliciteerd Jolien!

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 13:48

gefeliciteerd

en het is idd een mooie tijger :j

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 13:48

Ik meld me :D.

Mooie tattoos komen er voorbij zeg :). Ook een hoop dat ik niets vind, maar dat is logisch want ieders smaak ik anders.

Loop zelf al jaren met t idee voor een tattoo. Mijn lieve papa (raar he, dat als je ouder wordt, je ineens merkt hoeveel je ouders voor je betekenen en hoeveel je op ze lijkt?) zegt altijd, op sarcastische wijze La Vie en Rose. Dat gecombineerd met het feit dat ik absoluut een pessimist ben en dingen vaak negatief zie, maakt dat ik iets wil zetten wat me eraan herinnert dat ik die pessimist ben, en dat ik het juist zonnig moet zien. Maar ja, hoe doe je dat :').

Vriendlief heeft ooit een tattoo laten zetten (in een dronken bui... niet aan te raden), toen een aantal jaar later nog één, toen een paar maanden later nog één, en die maakt binnenkort een afspraak voor de volgende :'). Van mij mag ie helemaal vol :D.

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 13:50

Gefeliciteerd Jool!!!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Ik vind die eerste ook echt gaaf.... zit ook te denken over een magnolia bloem maar dan misschien blauw met wit ipv roze.... eerst maar eens in gesprek.
Beverwijk heb ik meerdere positieve verhalen over gehoord!

Nu een tattoo als kadootje voor jezelf omdat je bent geslaagd! :j

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 13:52

Stefanja, ik vind het toch altijd erg mooi als mensen iets unieks hebben. Alleen voor zichzelf.
Wat is de betekenis achter jouw tatoeage?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 13:57

Ik wil mezelf zeker een kadotje geven :D :D

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 14:07

Wel foto's hier he!!!

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 14:27

Wow wat gaat het snel hier !

Joolien gefeliciteerd !!!
En heb je ook meteen al een autotje uitgezocht :D ;)

Ik werk in een ziekenhuis, en je ziet hier een hoop meiden ( en mannen ) met tattoo's. Nou kan ik natuurlijk niet voor elk ziekenhuis spreken, maar hier is het in ieder geval geen probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 14:33

We hadden al een auto voor de deur staan dus dat is mooi makkelijk :D

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 14:50

Gefeliciteerd Joolien! Ik moet woensdag!!
Ben best zenuwachtig! Is m'n eerste keer.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 14:52

Heb je besloten het toch te doen Nasaja? :)

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 14:56

Ik heb van me vriend 6 sessies gehad voor me rug over me zij naar me lies Ik ben zoooo bang hahaha maar ik ga wel :D