Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(inmiddels kan ik er zelf gelukkig steeds beter mee omgaan):

Mijn coach heeft bevestigd dat ik een burn out heb. Ik loop al jaren op mijn tenen o.a. door mijn thuissituatie en nou loop ik al maanden te vechten voor een nieuwe studie, maar het wil niet meer. Ik ben gewoon op... En nou weet ik het al helemaal niet meer, tussen kerst en oudjaar een afspraak bij het UWV, hopelijk heb ik ergens recht op. Ondertussen familie die maar blijft pushen voor studie.

Bienotje schreef:Ik las hem vanavond nog van Loesje een uitspraak en misschien met een reden..
"Burn-out, daar ben ik veel te sterk voor"
Simpel gezegd, neem even de tijd om deze informatie te laten bezinken en probeer dan een plan van aanpak te verzinnen. Zoals het nu gaat werkt niet, enig idee hoe het wel werkbaar kan worden? En die nieuwe studie, hoe zit dat precies.. Is dat jouw ding óf meer het ding wat anderen je zien doen eigenlijk?
), eerst ging het redelijk, toen ging het een maand of 2 een stuk slechter met me (opeens gaf ik eraan toe en kwam alle spanning, emoties en vermoeidheid eruit) en dacht ik ook dat het nooit meer over zou gaan. Stukje bij beetje kreeg ik uiteindelijk weer zin in kleine dingetjes en nu gaat het eigenlijk aardig goed, al merk ik wel dat ik nog niet de oude ben.