Medicatie neem ik zowiezo niet, heb ik al besproken met mijn ouders, dus daarvoor zou ik het al niet doen, zijn er nog voordelen?
en hoe lang heeft de diagnostisering ong geduurd bij jullie?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joyce_ schreef:Ik herken dat zweten heel erg milo.. Vind het echt een rotbijwerking. Die hartkloppingen vind ik niet zo erg, dat merk alleen ik. Maar ik moet nu elke dag nadenken wat voor kleren ik aantrek, of het geen zweetstofje is, of de mouwtjes niet te strak onder m'n oksels zitten, of het niet naar zweet van gisteren ruikt (), of het niet een kleur is waar je natte plekken heel erg in ziet.. Had vandaag allemaal zittingen op de rechtbank, zit ik daar in een blouseje met echt mega zweetplekken. Echt heel naar, voel me echt ongelukkig dan, armen stevig tegen mn lijf in de hoop dat niemand het ziet, staat gewoon niet charmant..
Als ik gewoon op kantoor zit, houd ik zakdoekjes bij de hand en dep elke 5 minuten even..Maar als ik gesprekken heb ofzo, gaat dat niet.
hafjesliefde schreef:hmmm, weet het echt niet. En wat als het dan toch niet zo is? want ik heb wel degelijk al de symptomen, maar niet zo erg als ik hier vaak lees. Al die psycholoog uren voor niets? En het klinkt misschien stom, maar heb ook geen zin om hele woensdagnamiddagen enzo op te geven (wanneer ik normaal kan gaan rijden) voor binnen te zitten
Medicatie neem ik zowiezo niet, heb ik al besproken met mijn ouders, dus daarvoor zou ik het al niet doen, zijn er nog voordelen?
en hoe lang heeft de diagnostisering ong geduurd bij jullie?