geen leeg vak ofzo..haha lieveli, maar wel leuk van de complimenten. ik heb t nou al 3 dagen op.. en merk dat mn ooglid nu geirriteerd is? heel irritant.. het prikt een beetje.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geen leeg vak ofzo..

!
Dat had ik écht niet verwacht voor 2,80 ofzo. Ik heb er ook wel negatieve dingen over gelezen. Maar icm mijn wimpers is het een match
(En tuurlijk is dior wel (veel) beter, maar hee.. Het scheelt 25 euro
) 

Licht lijntje opd e waterlijn en bruin potloodje onder en boven. Mascara, highligther onder de wenkbrauwen. Mijn vriend was onder de indruk van mijn grote ogen, toch wel aanrader 

Bienotje schreef:Vanavond 'poppe-oogjes' gecreeérdLicht lijntje opd e waterlijn en bruin potloodje onder en boven. Mascara, highligther onder de wenkbrauwen. Mijn vriend was onder de indruk van mijn grote ogen, toch wel aanrader
ben wel heel benieuwd

(ik was laatst ook al 5 minuten lang aan het zoeken naar de eyeshadow base van catrice, dus kans is groot dat ik er overheen heb gekeken) mlc schreef:@Bienotje
Okay. Die heb ik nog nooit zien liggen hier in de winkels, toch maar even beter zoeken denk(ik was laatst ook al 5 minuten lang aan het zoeken naar de eyeshadow base van catrice, dus kans is groot dat ik er overheen heb gekeken)

Shroom is een hele bekende en grote favoriet van vele. Maar misschien is Vanilla ook wel wat (wel beide satin finish dus)