Gefeliciteerd Djuulsie, met je verjaardag en de -0.7

Ik ga het ook opzoeken Juut, lijkt me wel wat!

Vanmorgen 69.8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carlijn schreef:Volg je een koolhydraatarm/eiwitrijk dieet Romeo? Gezien je lijstje.
Gefeliciteerd Djuulsie, met je verjaardag en de -0.7!!
Ik ga het ook opzoeken Juut, lijkt me wel wat!
Vanmorgen 69.8![]()
Eindelijk in de 60 gedoken.
![]()
Mikkk schreef:Mijn dagen zijn in principe als volgt:
Vandaag:
O: 3 volkoren boterhammen met boter en 3 gebakken eieren en 1 glas halfvolle melk
T: appel
M: 3 volkoren boterhammen met boter, 1 met kipfilet, 1 met casselerib en 1 met filet
T: appel en nog iets, mandarijntje of zo
A: 200 gr. pasta en 200 gr. groente
T: 200 ml. yoghurt
Ik hou dit al sinds maandag vol en heb echt nog geen 1x honger gehad. Voelt echt goed! Want dan ben je ook niet continu bezig met eten, eten en eten.
Carlijn schreef:Da's ook raar, heel veel diëtisten adviseren 6-7 op een dag heb ik me laten vertellen. Al kom ik daar echt nooit aan.
Mikkk: gewoon het gezondste nemen wat op de kaart staat, en verder genieten en niet te veel bij stilstaan, zo doe ik dat.Misschien hebben ze maaltijdsalades?
Romeo: moet ik ook eens proberen, want koolhydraten geven mij vaak alleen maar trek.Vooral pasta kan ik eindeloos van eten als ik niet uitkijk, dus dat eet ik maar niet te vaak.
Mikkk schreef:Ik heb trouwens zondag een etentje in een pizzeria (pizza, hamburgers, pasta's, etc.), dan kan ik me er niet aan houden, voel ik me nou al rot over
![]()
Hoe lossen jullie dat op?