[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:46

Aan de prijs te zien wordt de helix bij die zaak gewoon gepierced..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:47

ik zou de boel later piercen! ik heb een heel lelijk stuk oor gekregen van kraakbeen schieten!

Ik zoek nog steeds insertion pin van 4 mm en 5 mm

iemand? _O-

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:48

ik ga van de week langs en dan ga ik het vragen hoe ze het doen dus dan laat ik het hier wel weten

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:49

Ik denk dat ik een tongpiercing ga laten zetten als ik mijn stage voldoende heb, als cadeautje voor mezelf :D
Laatst bijgewerkt door YMJArabians op 31-03-11 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:49

Ik heb een jaar of 10 geleden ook twee laten schieten. De ene is er alweer een tijdje uit na een fikse ontsteking en ziet er netjes uit. De andere zit nog steeds een klein bultje achter. Gewoon laten piercen dus, houdt je ook het mooiste oor aan over.

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 14:52

Lous schreef:
Ik heb een jaar of 10 geleden ook twee laten schieten. De ene is er alweer een tijdje uit na een fikse ontsteking en ziet er netjes uit. De andere zit nog steeds een klein bultje achter. Gewoon laten piercen dus, houdt je ook het mooiste oor aan over.

waar heb jij het laten doen?

Cerilene_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:00

Weten jullie trouwens een site of winkel waar je navelpiercings kan bestellen/kopen die niet zo kinderachtig zijn? Ik ben de knalkleurtjes, bloemetjes, hartjes, enorme hoeveelheid glittersteentjes en bungelende kettinktjes toch wel een beetje zat geworden. Ik heb nu 2 mooie zilveren piercings zonder te veel poespas. De ene is een pijltje en de andere een slangetje boven de navel en een gewoon bolletje onder. Ik heb ooit in Beverwijk bij een piercingshop wat meer kunstzinnige piercings gezien, volgens mij waren die zelfs handgemaakt, maar daar kom ik eigenlijk nooit meer.

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:02

Hallo! :wave:

Zou ik hierin mee mogen kletsen? :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:04

Cerilene_ schreef:
Weten jullie trouwens een site of winkel waar je navelpiercings kan bestellen/kopen die niet zo kinderachtig zijn? Ik ben de knalkleurtjes, bloemetjes, hartjes, enorme hoeveelheid glittersteentjes en bungelende kettinktjes toch wel een beetje zat geworden. Ik heb nu 2 mooie zilveren piercings zonder te veel poespas. De ene is een pijltje en de andere een slangetje boven de navel en een gewoon bolletje onder. Ik heb ooit in Beverwijk bij een piercingshop wat meer kunstzinnige piercings gezien, volgens mij waren die zelfs handgemaakt, maar daar kom ik eigenlijk nooit meer.

www.alloverpiercings.nl
www.crazy-factory.com

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:04

Sabinaa__ schreef:
Hallo! :wave:

Zou ik hierin mee mogen kletsen? :o

Dit is geen kletstopic maar een infotopic. Dus heb je vragen, antwoorden op gestelde vragen of tips over piercings; dan kan je ze hier kwijt.
In de OP is al veel informatie gegeven.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:06

Ik durf mijn helixpiercing nu officieel tot genezen te verklaren! Mijn vriend mepte er afgelopen week perongeluk tegen aan( hij kan niet tegen kietelen :+, krijg je spastische bewegingen van, haha), en hij is niet dik of vervelend geworden! Tijd om er een ander sieraad in te doen :D

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:09

Ok sorry heb er dan over heen gelezen :oo

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:11

Ik wil zo graag een tongpiercing of neuspiercing maar ik mag ze gewoon allebei niet.
Omdat ze er zelf verantwoordlijk voor zijn omdat ik nog maar 16 ben?
Tuurlijk snap ik dat, maar ik vind toch heel vervelend :')

Bonjoy fijn dat hij eindelijk goed heeft genezen! :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:13

Ben ik ook erg blij mee! Hij heeft wel een hele slechte periode gehad. Scooter helm opgehad, en er nóóit meer aan gedacht bij het eraf halen van m'n helm := Bloeden als een rund en had tot gevolg dat hij helemaal begon op te zwellen, pus, wondvocht en véééél pijn :=

Mijn ouders zijn ook zwaar tegen een tongpiercing, en ik wil dat best graag. Denk dat ik gewoon een keertje met ze rond de tafel ga en overleggen :).

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:15

Dankje xDramaQueen: ik heb nu al een paar leuke gezien :) .

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:15

Om afentoe af te wisselen, en mijn moeder niet flauw te laten vallen zoek ik plugs met een steen, alleen niet zilver, nee goud, single flared uiteraard.
zoiets dus:

Afbeelding

nu zag ik wel een "fake" versie ervan
http://cgi.ebay.com/0299-Fake-Cheaters- ... 19bdd3f9d2

maar ik moet dus echte hebben... ik heb nu éindelijk mooie gouden single flared eyelets en wil alleen deze nog graag in mijn collectie, ook handig voor straks als ik een zomer baantje neem.. iemand deze toevallig gezien? of weet een site met heel veel plugs/tunnels? chinees/spaans/amerikaans i don't care!

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:17

Oefh dat klinkt niet echt heel goed,
fijn dat het toch nog zo goed is gekomen, :)

Ouders! :=
haha ik heb het als is gedaan, maar helpt niks.
Ze zijn bang dat het een x onsteekt en dat het helemaal fout gaat omdat in je tong
zenuwen zijn verbonden naar je hersens etc. pfff pap&mam doe niet moeilijk :\
weg maar gewoon jaaa mag wel. hahaha :))

xDramaQueen; wauw die zijn mooi!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:18

Op wat voor maat wordt helix eigenlijk gepierced? 1.2mm of 1.6mm? Heb op All Over Piercings leuke balletjes gezien, maar welke maat? :=

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:19

1.2 als ik het goed heb. Je kan er voor de zekerheid natuurlijk een extra staafje bij bestellen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:20

Bonjoy schreef:
Ben ik ook erg blij mee! Hij heeft wel een hele slechte periode gehad. Scooter helm opgehad, en er nóóit meer aan gedacht bij het eraf halen van m'n helm := Bloeden als een rund en had tot gevolg dat hij helemaal begon op te zwellen, pus, wondvocht en véééél pijn :=

Mijn ouders zijn ook zwaar tegen een tongpiercing, en ik wil dat best graag. Denk dat ik gewoon een keertje met ze rond de tafel ga en overleggen :).

blijven volhouden, de meeste hier weten het al maar ik wilde hem vanaf me 15de, in eerste instantie moest ik wachten tot mijn 21ste, op mijn 20ste mocht het éindelijk, ze wilde het niet omdat het ordinair zou zijn, ik heb er nu 2 en ze vind het hartstikke grappig :D ouders hebben vaak gewoon het verkeerde beeld van een tongpiercing, en I don't blame them..

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:24

Mijn ouders doen daar gelukkig niet zo moeilijk over. Mn moeder is wel blij dat je mijn tongpiercing niet goed ziet (zit redelijk ver naar achter) als ik praat. Dat ik mn oren aan het stretchen ben, vind ze dan niet zo leuk..maar ze doet er niet moeilijk over als ik ze maar niet te groot maak.

Gewoon erover blijven praten, en vooral niet stiekem laten zetten ofzo. Probeer je ouders duidelijk te maken dat dit iets is wat je echt graag wilt...En je bent (neem ik aan) oud genoeg om zelf dingen te beslissen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:27

xDramaQueen schreef:
Om afentoe af te wisselen, en mijn moeder niet flauw te laten vallen zoek ik plugs met een steen, alleen niet zilver, nee goud, single flared uiteraard.
zoiets dus:

Afbeelding

nu zag ik wel een "fake" versie ervan
http://cgi.ebay.com/0299-Fake-Cheaters- ... 19bdd3f9d2

maar ik moet dus echte hebben... ik heb nu éindelijk mooie gouden single flared eyelets en wil alleen deze nog graag in mijn collectie, ook handig voor straks als ik een zomer baantje neem.. iemand deze toevallig gezien? of weet een site met heel veel plugs/tunnels? chinees/spaans/amerikaans i don't care!

http://www.bodyartforms.com/index.asp :)

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:39

Wat ideaal als ouders over bepaalden dingen toch niet zo moeilijk doen haha,
blijven ouders he, :P
Ik hoop dat het lukt!
was ook zo met me huisdieren, ik mocht geen hamster en nu heb ik er 2. :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:42

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 15:45

Ik had niet gekeken naar wel of geen goud DQ, maar je vroeg om een site met veel plugjes. Jammer dat ze ze niet hebben... die hierboven zouden idd tof zijn met een plugje!