Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ra_chel

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 17:38

joepie!
ik heb weer extensions , heb er lang voor in de stoel gezeten maar ben er weer helemaal blij mee!
eindelijk weer een volle bos met lange blonde lokken.
er is een foto van gemaakt, zo gauw ik die heb zal ik hem hier plaatsen.
het zijn er 100 geworden , 50 cm van original socap.
hopelijk blijf ik er zo blij mee als ik nu ben!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:57

Ik heb ze ook weer :+: de 60 en 50 cm :+:

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:04

Wat grappig! Via via werd ik getipt dat er een extensions topic is :D

Ik heb sinds kort extensions van Foxy Locks! Heb het niet nodig, maar heb ze puur voor meer volume met krullen.

Heb ze gisteren zelf afgeknipt op mijn eigen haarlengte.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :

http://8.media.hyves-static.net/1307128 ... 28175.jpeg

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:24

parouscha schreef:
Wat grappig! Via via werd ik getipt dat er een extensions topic is :D

Ik heb sinds kort extensions van Foxy Locks! Heb het niet nodig, maar heb ze puur voor meer volume met krullen.

Heb ze gisteren zelf afgeknipt op mijn eigen haarlengte.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden :

http://8.media.hyves-static.net/1307128 ... 28175.jpeg

Woooow prachtig hoor! Maar neem aan dat je ze gekruld heb ? :P

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:39

Ja dat klopt :) Had ik maar zulke krullen!

Was toch eerst wel bang dat met die wind die er nu waait, dat ze eruit zouden waaien als ik in de stad liep of iets dergelijks! Maar viel mee, zal je toch gebeuren :D

En in het begin zo bang dat ze zichtbaar zouden zijn( de klemmetjes) Maar niemand zag dat ik ze in had dus erg blij mee!

Alleen hebben de mensen met clip in ook zo last van haarpijn van de klemmetjes?
Laatst bijgewerkt door parouscha op 15-05-11 19:41, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:40

even over biosilk. Het hoofdsbestanddeel van biosilk is cyclomethicone, gevolgd door dimethiconol, oftewel siliconen .... :P Dan volgen nog wat conserveringsmiddelen, dan komt zijde, dan een boel parabenen, en dan nog meer siliconen.

Dus ja :P ....

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:43

xSOULSISTER schreef:
_Lot_ schreef:

Ik zou als ik jou was even rondkijken! Ik weet dat het meisje waar ik ze zet, 100 stuks plaatst voor 50 euro.. Voor meer dan dat weet ik niet.
Hoelang heb jij je extensions er gemiddeld in trouwens?

Ik krijg maandag m'n nieuwe weer *\o/*

Heb ze nu 6 maanden en ben toch wel toe aan nieuwe nu.
Hoelang heb jij ze in en waar woont ze?

Is je eigen haar niet ontzettend kapot? Door dat gelijm en gedoe?

Een 'ex' vriendin van mij die heeft extensions. Haar eigen haar ziet er niet meer uit! De extensions staat dan ook niet super mooi doordat alles zo kapot is gegaan. Ze heeft ze er ook voor vast in dus geen clip in oid.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:48

Annuhtjuh schreef:
Vraagje van een stille meelezer! ;) Ik heb sinds enkele weken prachtige clip ins. Mijn eigen haar wordt rijkelijk verzorgd, maar de extensions zien er toch wat doffer uit, zeker als ik net een haarmaskertje in mijn eigen haar heb gedaan. Ik heb al wel gelezen dat je shampoo en creme spoeling zonder alcohol erin voor je extensions kan gebruiken, maar hoe zit dat met een maskertje of care en repair achtig spul? Ik wil heeeel graag ook mooie glanzende extensions :D

Ik gebruik altijd CHI Silk Infusion. Geweldig spul! Niets anders dan vol lof over dit spul. Het ruikt fantastisch en je haar word er zacht en glanzend van en het is ook nog eens een bescherming tegen stijl/krultangen.

* Een zijde haar verzorger en beschermer, speciaal voor krul en kroes haar.
Deze zijde verzorger speciaal ontwikkeld voor het CHI gebeuren ook voor klanten wie de CHI Iron''s en CHI Föhn''s gebruiken om uw haar nog intensiever te beschermen en verzorgen. Grote intensievere zijde moleculen verzorgen uw haar beter. Zeer goed te gebruiken voor de CHI tools.
*

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 12:51

zaterdag zijn mn extensions erin gegaan, maar ben nu inmiddels wel van mening dat mn haar net te lang is , dus straks ff aan mn overbuufke vragen of ze er even een stukje af wil knippen.(is kapster,lekker makkelijk!)
kon er zaterdag niet lekker mee slapen, maar vannacht ging het al n stuk beter. (draag het dan in een vlecht, en als ik me omdraai lig ik ineens op mn eigen haar haha )

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 14:24

parouscha schreef:
Annuhtjuh schreef:
Vraagje van een stille meelezer! ;) Ik heb sinds enkele weken prachtige clip ins. Mijn eigen haar wordt rijkelijk verzorgd, maar de extensions zien er toch wat doffer uit, zeker als ik net een haarmaskertje in mijn eigen haar heb gedaan. Ik heb al wel gelezen dat je shampoo en creme spoeling zonder alcohol erin voor je extensions kan gebruiken, maar hoe zit dat met een maskertje of care en repair achtig spul? Ik wil heeeel graag ook mooie glanzende extensions :D

Ik gebruik altijd CHI Silk Infusion. Geweldig spul! Niets anders dan vol lof over dit spul. Het ruikt fantastisch en je haar word er zacht en glanzend van en het is ook nog eens een bescherming tegen stijl/krultangen.

* Een zijde haar verzorger en beschermer, speciaal voor krul en kroes haar.
Deze zijde verzorger speciaal ontwikkeld voor het CHI gebeuren ook voor klanten wie de CHI Iron''s en CHI Föhn''s gebruiken om uw haar nog intensiever te beschermen en verzorgen. Grote intensievere zijde moleculen verzorgen uw haar beter. Zeer goed te gebruiken voor de CHI tools.
*

Bedankt voor de tip! :)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:32

Menino schreef:
even over biosilk. Het hoofdsbestanddeel van biosilk is cyclomethicone, gevolgd door dimethiconol, oftewel siliconen .... :P Dan volgen nog wat conserveringsmiddelen, dan komt zijde, dan een boel parabenen, en dan nog meer siliconen.

dus.... :P

Denk dat het voor een ieder een eigen besluit is, toch?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:53

Je hoort meestal alleen maar goede dingen over Biosilk. Heb er zelf geen ervaringen mee omdat ik de Chi gebruik.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 15:55

Ik gebruik Biosilk al jaren en werkt goed hoor, en tja silliconen.. het is een keus.
Ik heb er geen moeite mee en hoef ook echt niet elke dag mijn haar te wassen.

Geloof dat dit net zo'n trend is als paar jaar terug met Aspartaam.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 18:07

parouscha schreef:

Een 'ex' vriendin van mij die heeft extensions. Haar eigen haar ziet er niet meer uit! De extensions staat dan ook niet super mooi doordat alles zo kapot is gegaan. Ze heeft ze er ook voor vast in dus geen clip in oid.

Welkom!
Mijn haar is er helemaal niet stuk van gegaan gelukkig, maar dat licht er echt aan hoe ze gezet zijn en hoe je ermee om gaat.

Jou clip-ins vind ik erg mooi bij je staan.:)

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:38

Dank je wel!

Hmm dat is misschien ook wel zo ja! Maar verlies je niet veel van je eigen haar? Je eigen haar kan toch niet ademen doordat het gelijmt of gesmolten oid is?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 20:46

Haar kan uberhaupt niet ademen :)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:11

Afbeelding

dit zijn ze dan , mijn nieuwe extensions , moet erg mn best doen eraf te blijven , iedere keer als ik een haartje voel trekken bij een bondje ben ik al aan het plukken en pulken , dat had ik de vorige keren ook , hopelijk verdwijnt dat gevoel snel! (voordat ik mezelf pluk als een kipje haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 21:25

nelis schreef:
Menino schreef:

dus.... :P

Denk dat het voor een ieder een eigen besluit is, toch?

ja dat zeker :j Ik ben geen fan van siliconen... Omdat ik merk dat mijn haar niet beter wordt van dergelijke shampoo's .
Maar ik gebruik biosilk met plezier.

Helemaal geen siliconen gebruiken is ook niet goed, want dan kun je je haar ook niet beschermen tegen hitte... :) bv.

Maar je kunt verders niet ontkennen dat biosilk vnl siliconen zijn :P

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 09:59

Mooi geworden hoor!!

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 13:02

ben er tot nu toe ook erg blij mee, al ben ik met mn slimme hoofd vergeten om een voor foto te maken.

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:48

Ziet er erg mooi uit!!! Ben heeel benieuwd hoe lang je haar hiervoor was. En waar gedaan en voor hoeveel? Ok, vragenbombardement haha.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 00:42

parouscha schreef:

Mooi hoor! Zo gekruld!

En over waxextensions: als ze goed gezet zijn, en van goede kwaliteit zijn, is het echt niet zo heeeel erg slecht voor je haar. Goed is het niet, maar goed, dat is föhnen ook niet, en stijlen, en noem het maar op.. :P

Toen die van mij er laatst uit werden gehaald, kwam er amper wat van mn eigen haar mee! En mn eigen haar ziet er nu gewoon goed uit, zeker nu de puntjes er weer af zijn.

Mooi, rachel_j !!

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 08:02

Gerbenfroh schreef:
Ziet er erg mooi uit!!! Ben heeel benieuwd hoe lang je haar hiervoor was. En waar gedaan en voor hoeveel? Ok, vragenbombardement haha.

oke, mn eigen haar is ongeveer 15 cm korter , er zitten in totaal 100 extensions in van het merk original socap , kleurnummers weet ik zo even niet meer, en ik heb ze laten zetten bij de hairdreamssalon in dongen voor 187 euro.(was met 10%korting)

ben er nog steeds happy mee, maar helaas heb ik net als de vorige keren dat ik extensions liet zetten nu ook weer heerlijke koppijn door het gewicht. (heb een slechte nek, en denk dat dat meetelt hoor)
maar goed, ff volhouden en dan gaat dat ook wel weer over haha lang leve de paracetamol.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 09:21

Hoooo ik hoorde vannochtend de bel maar lag nog in bed. Dacht dat mn zusje vergeten was haar sleutel mee te nemen en aangezien ik nog boos op haar was moooi niet open gedaan :+ Kom ik een kwartier later beneden waren het mn extensions, nu kan ik ze morgen pas ophalen :( Volgens mij noemen ze dat karma.

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:12

:(:)