Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
parouscha schreef:Wat grappig! Via via werd ik getipt dat er een extensions topic is
Ik heb sinds kort extensions van Foxy Locks! Heb het niet nodig, maar heb ze puur voor meer volume met krullen.
Heb ze gisteren zelf afgeknipt op mijn eigen haarlengte.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden :
http://8.media.hyves-static.net/1307128 ... 28175.jpeg
xSOULSISTER schreef:_Lot_ schreef:
Ik zou als ik jou was even rondkijken! Ik weet dat het meisje waar ik ze zet, 100 stuks plaatst voor 50 euro.. Voor meer dan dat weet ik niet.
Hoelang heb jij je extensions er gemiddeld in trouwens?
Ik krijg maandag m'n nieuwe weer
Heb ze nu 6 maanden en ben toch wel toe aan nieuwe nu.
Hoelang heb jij ze in en waar woont ze?
Annuhtjuh schreef:Vraagje van een stille meelezer!Ik heb sinds enkele weken prachtige clip ins. Mijn eigen haar wordt rijkelijk verzorgd, maar de extensions zien er toch wat doffer uit, zeker als ik net een haarmaskertje in mijn eigen haar heb gedaan. Ik heb al wel gelezen dat je shampoo en creme spoeling zonder alcohol erin voor je extensions kan gebruiken, maar hoe zit dat met een maskertje of care en repair achtig spul? Ik wil heeeel graag ook mooie glanzende extensions
parouscha schreef:Annuhtjuh schreef:Vraagje van een stille meelezer!Ik heb sinds enkele weken prachtige clip ins. Mijn eigen haar wordt rijkelijk verzorgd, maar de extensions zien er toch wat doffer uit, zeker als ik net een haarmaskertje in mijn eigen haar heb gedaan. Ik heb al wel gelezen dat je shampoo en creme spoeling zonder alcohol erin voor je extensions kan gebruiken, maar hoe zit dat met een maskertje of care en repair achtig spul? Ik wil heeeel graag ook mooie glanzende extensions
Ik gebruik altijd CHI Silk Infusion. Geweldig spul! Niets anders dan vol lof over dit spul. Het ruikt fantastisch en je haar word er zacht en glanzend van en het is ook nog eens een bescherming tegen stijl/krultangen.
* Een zijde haar verzorger en beschermer, speciaal voor krul en kroes haar.
Deze zijde verzorger speciaal ontwikkeld voor het CHI gebeuren ook voor klanten wie de CHI Iron''s en CHI Föhn''s gebruiken om uw haar nog intensiever te beschermen en verzorgen. Grote intensievere zijde moleculen verzorgen uw haar beter. Zeer goed te gebruiken voor de CHI tools.
*
Menino schreef:even over biosilk. Het hoofdsbestanddeel van biosilk is cyclomethicone, gevolgd door dimethiconol, oftewel siliconen ....Dan volgen nog wat conserveringsmiddelen, dan komt zijde, dan een boel parabenen, en dan nog meer siliconen.
Dus ja....
parouscha schreef:Is je eigen haar niet ontzettend kapot? Door dat gelijm en gedoe?
Een 'ex' vriendin van mij die heeft extensions. Haar eigen haar ziet er niet meer uit! De extensions staat dan ook niet super mooi doordat alles zo kapot is gegaan. Ze heeft ze er ook voor vast in dus geen clip in oid.
nelis schreef:Menino schreef:even over biosilk. Het hoofdsbestanddeel van biosilk is cyclomethicone, gevolgd door dimethiconol, oftewel siliconen ....Dan volgen nog wat conserveringsmiddelen, dan komt zijde, dan een boel parabenen, en dan nog meer siliconen.
Dus ja....
dus....![]()
Denk dat het voor een ieder een eigen besluit is, toch?
parouscha schreef:Is je eigen haar niet ontzettend kapot? Door dat gelijm en gedoe?
Een 'ex' vriendin van mij die heeft extensions. Haar eigen haar ziet er niet meer uit! De extensions staat dan ook niet super mooi doordat alles zo kapot is gegaan. Ze heeft ze er ook voor vast in dus geen clip in oid.
Gerbenfroh schreef:Ziet er erg mooi uit!!! Ben heeel benieuwd hoe lang je haar hiervoor was. En waar gedaan en voor hoeveel? Ok, vragenbombardement haha.