Bom: fijn dat er in ieder geval naar je geluisterd is. Hopen dat het gaat helpen
Balen dat je gevallen bent! Ik ben gisteren met de fiets gevallen en best hard. Heb nu beetje spierpijn in m'n arm en dikke blauwe plek op m'n knie met schaafwond + kapotte spijkerbroek
Gelukkig viel het mee met de pijn.
Ik heb gistermiddag nog 5 km hardgelopen
Ik kwam thuis uit m'n werk en m'n moeder was jarig dus ik was niet van plan om te gaan lopen maar toen ik thuis kwam was er niemand thuis (ze waren nog ff boodschappen aan het doen).Dus toen zag ik mijn kans schoon om toch nog even te gaan lopen
Vond het wel prettig aangezien ik daarna wel een gebakje nam dus dan maakt het niet zo heel veel uit 
Emma: ik was 4 kg afgevallen vanaf september, toen in december even een pauze gehad en ben nu vanaf 2011 weer 2 kg afgevallen. In totaal is er 6 kg af dus het gaat de goede kant op

T gaat niet zo hard maar dat hoeft van mij ook niet. Zo kan ik het tenminste nog een beetje volhouden.
En ook ik ga vanavond TVOH kijken
Ik denk dat Ben gaat winnen, denk dat de meeste mensen op hem gaan stemmen. Wie denken jullie dat er gaat winnen?
Voor de rest geen last meer? Goed dat je toch bent gaan lopen.

Kan geen film of serie af kijken zo.
Dus even opnieuw uitrekenen.
Ken dat kasteel geloof ik wel, heb daar vroegah een keer een teambuildingsdag gehad. Buiten in de tuin allemaal opdrachten doen.
Ze neemt die taak heel serieus, lammetjes hinniken nog net niet als ze gespeend worden