Dagmar_1995 schreef:Is al een tijdje geleden dat ik heb gepost, maar vandaag had ik dan eindelijk mijn eerste afspraak bij de PC! een hele aardige kundige man, die mij ondanks mijn leeftijd (16) toch wil opereren. Moet nog 3/4 kilo afvallen en dan kunnen we de verzekering gaan inlichten. Eindelijk!
Wel fijn dat ze doen, 16 is toch vrij jong, vaak doen ze liefst vanaf 18. (nja, ik ben ook 17 maar bij mij doen ze ook, al was er wel wat gezeur maar dat gaat ene oor in andere uit.
)
@JessAndHope, ik snap je wel een beetje, mijn borsten waren ook best mooi, de 1 wel een klein beetje groter dan de ander maar dat viel niet eens op, en ze waren vrij strak nog. Alleen veel Striae (of hoe je ook schrijft) en da's nu een stuk minder. Was er nou niet trots op, maar lelijk waren ze niet, alleen veel te groot.
Maar de pijn en de irritatie was bij mij zo groot dat ik het liet doen, de verlichting alleen al kan je niet tegen op 
En de littekens, je weet nooit hoe dat word. Bij de 1 zie je na tijd bijna niets meer van, en bij de ander wel. Ligt echt aan de genezing.
Mijn littekens zijn erg mooi vind ik tot nu toe