maar vriendlief vond het zielig als ze naar het asiel zou moeten
dus die kon ik toen weer afbellen, anders hadden ze haar gisteren nog opgehaald! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En onze ex-kater van 4 moest ook even wennen aan het kleine poezelding maar zijn nu dikke maatjes. Liggen samen in een mandje te slapen enzo
Zoooooooo schattighetbommeke schreef:waar ik de laatste paar keer met hardlopen last van heb, is slijm wat naar bovenkomt, moet dan kuchen of hoesten en dat zit dan in de weg (sorry, beetje onsmakelijk misschien). heeft iemand daar ook last van en zo ja, misschien tips?
natuurlijk als niemand kijkt.
Nu hopen dat niemand het katje wil ophalen
Die is helemaal stressie.......
Idd wel even als niemand kijkt en even opletten hoe de wind waait
Dus dat doe ik maar nooit al te veel...

Zit alweer op een derde van mijn schema.
Wel vervelend bommeke! 
. Ik denk dat ik vanavond les 1 ga proberen, en anders morgenavond. Dan zie ik wel hoever ik kom de eerste keer.
Mijn collega zit mij echt aan te kijken, wat valt er nou te lachen? 
Snap niet hoe het kan, want ik veeg altijd alles netjes af
Niet heel charmant.

Als het eruit moet, moet t eruit. Heb nu standaard zakdoeken oid mee 

alles is grijs en mistig 
Ben opgevoed met het idee dat dat heeeeeeel vies is en zeker niet door meisje wordt gedaan: "dat doet een dame niet" kreeg ik altijd te horen. Dus weinig geoefend
En dat zit me nu dwars

Zonnetje schijnt volop, vanochtend al lekkere ronde met mn oude taartje gefietst. Ze stond in stal al te zweten!
(ja, t wordt tijd om te scheren!)
Zo niet leuk
Ik wil zomer, of gewoon echt winter en een dikke laag sneeuw
Geen sneeuw
Of alleen in de kerstvakantie. Dan hoef ik de dijk niet over van L'stad naar Almere. Wat een geglibber was dat vorig jaar.
Weinig hardgelopen.
Maar er gebeurde niks
loveshadow schreef:Stuur al jullie sneeuw dan maar door naar het noorden inderdaad, vond het echt fantastisch vorig jaar
Ik heb echt genoten hoor
Vond het echt heel erg leuk.
Noorderplantsoen was echt sprookjesachtig mooi (nu ook trouwens, al die mooie herfstkleuren! Ik moet van Evy soms ook even om me heen kijken
) en ik vond het vooral grappig hoe heel Nederland even ontregeld was. En het was echt stil; die sneeuw dempt blijkbaar zoveel geluid!
Balen als je écht haast hebt natuurlijk, maar het had ook wel wat. Ik vind sneeuw alleen heel vervelend als ik moet fietsen of als het zo'n vieze prutboel wordt. En hardlopen wordt inderdaad ook vrij lastig
En als het echt ver is stap ik ook zo in de auto 
Heb daar ook wel mooie foto's van gemaakt toen