Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:41

Ja hoor vriendlief is al om, want ik had gisteren de dierenambu al geregeld :j maar vriendlief vond het zielig als ze naar het asiel zou moeten :+ *\o/* dus die kon ik toen weer afbellen, anders hadden ze haar gisteren nog opgehaald!

Anoniem

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:45

Haha! :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:00

Wen, balen hoor. Toch maar een beetje om je heen kijken?

Sas, ik kan geen foto's kijken op mijn werk :n :o En onze ex-kater van 4 moest ook even wennen aan het kleine poezelding maar zijn nu dikke maatjes. Liggen samen in een mandje te slapen enzo <3 Zoooooooo schattig

Dat gerochel komt door de vochtige lucht en mijn bronchitis. Heb wel zo'n puf ding voor 1x daags, waardoor ik het niet benauwd krijg maar dus wel van dat vieze slijm.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:12

hetbommeke schreef:
waar ik de laatste paar keer met hardlopen last van heb, is slijm wat naar bovenkomt, moet dan kuchen of hoesten en dat zit dan in de weg (sorry, beetje onsmakelijk misschien). heeft iemand daar ook last van en zo ja, misschien tips?

Heb ik ook, ik spuug het onderweg gewoon uit 8-) natuurlijk als niemand kijkt. :o

Ik kan ook geen foto's kijken op mijn werk :( Nu hopen dat niemand het katje wil ophalen :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:15

Nou ergens hoop ik het wel, want ik vind het zo zielig voor mijn eigen poezebeest :o Die is helemaal stressie.......

Oh ik spuug het ook altijd uit hoor :j Idd wel even als niemand kijkt en even opletten hoe de wind waait :')

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:16

Ben niet zo handig in spugen tijdens het lopen... _O- Dus dat doe ik maar nooit al te veel... :D

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:19

WenK schreef:
Ben niet zo handig in spugen tijdens het lopen... _O- Dus dat doe ik maar nooit al te veel... :D

Idd, en niet tegen de wind in kwatten :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:21

Nee, dat lukt nog, maar ik krijg nooit een mooie losse klodder, blijven altijd wel wat draadjes nog waardoor ik nog onder zit, jakkie! Haha, lukt alleen als ik ga stilstaan en netjes een bolletje maak om uit te tuffen... _O-

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:25

Welkom Donna! Ik ben ook beginnend, heb net les 10 van mijn beginnersschema gedaan. :)

Fijn dat de drechtstedenloop lekker ging Fanneke! :)

Ik spuug ook altijd gewoon, inderdaad wel zorgen dat niemand kijkt. O:)
Iew Wenk, dat zijn me iets te veel details. :')

Heb net dus les 10 achter de rug: 2 x 2 minuten, 1 minuut wandelen - 4 x 3 minuten, 2 minuten rust. Met de laatste drie minuten had ik het even zwaar, maar ik heb hem toch uitgelopen. :D Zit alweer op een derde van mijn schema. :D

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 11:49

Hihi leuk gesprek hier over rochelen :') Wel vervelend bommeke!
Zo EvelijnS, goed bezig. Ik heb nu de eerste 10 lessen gedownload, met dank aan loveshadow :)
Net les 1 geluisterd, is nog best pittig :oo. Ik denk dat ik vanavond les 1 ga proberen, en anders morgenavond. Dan zie ik wel hoever ik kom de eerste keer.

Sakkia; wat een lief katje. Leuk dat je vriend nu ook om is en hopelijk klikt het snel tussen de kitten en je eigen kat!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:48

Ik lig helemaal in een deuk hier, niet tegen wind in spugen WenK _O- Mijn collega zit mij echt aan te kijken, wat valt er nou te lachen? :')
Als ik terug kom van het lopen, met mijn rooie kop, dan heb ik in mijn mondhoeken ook gedroogd kwijl zitten :) Snap niet hoe het kan, want ik veeg altijd alles netjes af :') Niet heel charmant.

Heb best last van mijn bovenbeen, die spier aan de zijkant, waar ik gister kramp had. Hij is ook warm, vanavond lekker op de bank blijven zitten :j

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:48

:wave:
@sakk: Wat een cutey!!!
@bomm: heb ik nu ook veel last van! Ik kan ook echt NIET rochelen (vriendje lachte me er vorige week ook keihard om uit, en bedankt!), maar heb er schijt aan.... :o Als het eruit moet, moet t eruit. Heb nu standaard zakdoeken oid mee ;)
@fanneke: Goed gedaan meid!!! +:)+
@donna: Welkom en succes!

ik ga zo nog ff rondje doen, tis té mooi weer om niet te gaan, maar ik moet ook nog voorbereiden, dus misschien kan ik beter eind van de middag gaan, na mn vergadering...Maar dan is het wel al donker....Dilemma!!! :\

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:51

:D
Nah ben ook gewoon al niet zo heel erg handig.. :D

Pfff, wil ook wel lopen, zit hier op kantoor te wachten tot het 17:00 uur is. En de klok op de telefoon is inmiddels ook aangepast, dus helaas, kan me niet meer 'vergissen' in de tijd... ;)

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 13:59

Jaan, mooi weer?????????? Hier niet :n alles is grijs en mistig

Fan, heb je SRL-gelei? Dat helpt heel erg goed bij mij :j

En ik ben ook geen kampioen spugen :o Ben opgevoed met het idee dat dat heeeeeeel vies is en zeker niet door meisje wordt gedaan: "dat doet een dame niet" kreeg ik altijd te horen. Dus weinig geoefend :+ En dat zit me nu dwars _O-

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 14:53

:')

Maar hier is het echt prach-tig weer! *D Zonnetje schijnt volop, vanochtend al lekkere ronde met mn oude taartje gefietst. Ze stond in stal al te zweten! :oo (ja, t wordt tijd om te scheren!)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:03

Echt? Hier somber, grijs, mistig weer... :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:36

Hier is het ook vooral grijs en net regende het een beetje :n Zo niet leuk :n Ik wil zomer, of gewoon echt winter en een dikke laag sneeuw :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:39

Vlieg op met je sneeuw... Das heulemaal niet leuk. Ja 1e en 2e kerstdag, daarna moet het ook echt weer weg zijn.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:46

Nee sneeuw is altijd leuk, vooral met de auto door heen crossen :+
En dan het liefst niet op de openbare weg natuurlijk :+

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:15

Goed een plaatselijk sneeuwbuitje voor Sas ergens in het hoge noorden en de rest van NL gewoon een heerlijk winterzonnetje :D Geen sneeuw :n Of alleen in de kerstvakantie. Dan hoef ik de dijk niet over van L'stad naar Almere. Wat een geglibber was dat vorig jaar.

En knollie was een bommetje maar wel leuke foto's in de sneeuw :j Weinig hardgelopen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:25

Joh ik doe er normaal 30 minuten over naar groningen, nu 2 uur en er zijn best momenten geweest waarom op ik dacht: OGEN DICHT, HIER GAAN WE !!!! :+ Maar er gebeurde niks :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:28

Stuur al jullie sneeuw dan maar door naar het noorden inderdaad, vond het echt fantastisch vorig jaar :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:32

loveshadow schreef:
Stuur al jullie sneeuw dan maar door naar het noorden inderdaad, vond het echt fantastisch vorig jaar :D

Wij zijn daar veel meer voor gemaakt, wij noorderlingen :D Ik heb echt genoten hoor :j Vond het echt heel erg leuk.
Ik heb echt uren en uren met de hond van mijn ouders gespeeld ook, die vond het ook helemaal leuk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:41

Haha precies! :Y) Noorderplantsoen was echt sprookjesachtig mooi (nu ook trouwens, al die mooie herfstkleuren! Ik moet van Evy soms ook even om me heen kijken :+ ) en ik vond het vooral grappig hoe heel Nederland even ontregeld was. En het was echt stil; die sneeuw dempt blijkbaar zoveel geluid! :j Balen als je écht haast hebt natuurlijk, maar het had ook wel wat. Ik vind sneeuw alleen heel vervelend als ik moet fietsen of als het zo'n vieze prutboel wordt. En hardlopen wordt inderdaad ook vrij lastig }:0

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 17:00

Ja fietsen durf ik dan ook niet hoor, maar dan ga ik wel lopend en iets eerder van huis, of zeg ik dat ik iets later arriveer :+ En als het echt ver is stap ik ook zo in de auto :j

ja het was toen echt schitterend :j Heb daar ook wel mooie foto's van gemaakt toen :j