[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:32

Ja die is juist nog beter dan het handpompje. Wel goed afspoelen natuurlijk, maar dat is vanzelfsprekend ;)

Seraphim

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:33

De blokken zijn idd beter :j En mijn tragus jeukt!!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:34

Jeuk is juist goed, dat betekend dat hij aan het genezen is. Niet krabben :+

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:35

Hahaha nee ik krab niet ;)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:38

Lous schreef:
Ja die is juist nog beter dan het handpompje. Wel goed afspoelen natuurlijk, maar dat is vanzelfsprekend ;)

Oke mooi zo, daar hebben wij toevallig nog een hele voorraad van liggen! :D

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:38

Lous schreef:
Je hebt Unicura ook in blokvorm hoor. :o

Ow dat wist ik niet, ik ken alleen de vloeibare versie. Maar die lijkt mij ook wat gemakkelijker in gebruik, als je een piercing schoon moet maken...

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:40

Blokvorm werkt prima hoor, beetje met je vingers erover wrijven zodat de zeep erop zit en schoonmaken maar :)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:55

weet iemand of het normaal is dat je lip dik word door een lippiercing ?

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 17:57

Beschadigt een tongpiercing je tanden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 18:40

Rosannee_ schreef:

Voor zover ik weet is het vrij normaal, als je een klap op je lip krijgt, zwelt het tenslotte ook op. Echter is het ook normaal als dat redelijk vlot weer wegtrekt. Echter als je piercing te kort is, slecht gepiercet en/of slechte hygiëne tijdens/na het zetten, dan heb je kans dat het er niet snel beter op gaat worden ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 18:44

Ginootje schreef:

Ja het beschadigd altijd wel je tanden. Al kun je de beschadigingen minimaal houden door bolletjesvan plastic erop te houden.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 18:54

Lous schreef:
Ginootje schreef:

Ja het beschadigd altijd wel je tanden. Al kun je de beschadigingen minimaal houden door bolletjesvan plastic erop te houden.

Dat is niet helemaal waar. Het beschadigd je tanden lang niet altijd. Er zijn inderdaad dingen waardoor je ervoor kan zorgen dat dat niet gebeurd, waarvan plastic bolletjes er 1 is.
Mijn tanden zijn mij echt heilig. Ga regelmatig naar de tandarts om te vragen of hij beschadiging ziet en wat hij ervan denkt. Hij zegt dat hij niks ziet en er absoluut niks is. (ik heb hem expres wat naar achter laten plaatsen)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 18:59

hoooi,

ik heb op dit moment een spiderbite (2 lippiercings naast elkaar :Y) ) en wil er eigenlijk nog een monroe aan de tegenovergestelde kant laten zetten...
maar ik ben nu 19, en heb een baantje waar ze dit allemaal prachtig vinden. Zijn er mensen met piercings in het gezicht waar de werkgever er wel problemen mee heeft? en zo ja, mag je dan wel werken met een retainer (bioplast doorzichtig ding) in? ik vind het zo zonde als ik nu een monroe laat zetten voor 50 euro, en hij er over een paar maanden uit zou moeten als ik van baan verwissel! D:

xxOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:01

Rosannee_ schreef:

tuurlijk,er zit iets in dat er niet in hoord (als je het nog snapt x) )

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:04

Tammy_ schreef:
hoooi,

ik heb op dit moment een spiderbite (2 lippiercings naast elkaar :Y) ) en wil er eigenlijk nog een monroe aan de tegenovergestelde kant laten zetten...
maar ik ben nu 19, en heb een baantje waar ze dit allemaal prachtig vinden. Zijn er mensen met piercings in het gezicht waar de werkgever er wel problemen mee heeft? en zo ja, mag je dan wel werken met een retainer (bioplast doorzichtig ding) in? ik vind het zo zonde als ik nu een monroe laat zetten voor 50 euro, en hij er over een paar maanden uit zou moeten als ik van baan verwissel! D:

Persoonlijk denk ik dat er meer werkgevers zijn die wel problemen hebben met piercings in het gezicht, al hangt het natuurlijk af van je functie. In zo'n geval mag je ook meestal geen doorzichtige piercings in maar moeten ze er gewoon uit.
Zelfs in supermarkten zijn ze hier al enorm streng in dus laat staan bij een serieuzere baan later waarin je een representatieve functie vervult.
In principe kan je je piercing dan toch gewoon laten zetten en hem alleen onder het werken uit doen?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:08

ben bang dat hij dan dichtgroeit D: ik heb een keer een halve dag zonder piercing in gelopen, daarna was hij lastig in te zetten, en die piercing heb ik al een jaar..

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:12

Citaat:
Dat is niet helemaal waar. Het beschadigd je tanden lang niet altijd. Er zijn inderdaad dingen waardoor je ervoor kan zorgen dat dat niet gebeurd, waarvan plastic bolletjes er 1 is.
Mijn tanden zijn mij echt heilig. Ga regelmatig naar de tandarts om te vragen of hij beschadiging ziet en wat hij ervan denkt. Hij zegt dat hij niks ziet en er absoluut niks is. (ik heb hem expres wat naar achter laten plaatsen)

Oke! Ik ga dan toch me ouders maar overhalen! Want ik wil er al heel erg lang 1 maar ik wou hem ook weer niet zetten vanwege dat we tanden beschadigen!

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:14

Het is misschien handig om in dat geval van tevoren gewoon te overleggen bij de piercingshop wat zij inschatten over het dichtgroeien en of het de moeite waard is er eentje te laten zetten in dat geval.

Ik weet niet of je al een andere baan op het oog hebt maar zo niet dan zou je hem gewoon kunnen zetten, want je weet nog helemaal niet of je toekomstige werkgever er problemen mee hebt. Die dingen die je je afvraagt zijn allemaal per situatie verschillend.. Gewoon voor jezelf even de afweging maken lijkt me.

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 19:40

hoe zit dat met piercings in je oren? Ik hoor allemaal dramatische verhalen (van ouders en grootouders :+ ) over als je zelfs maar een tweede gaatje in je oren laat schieten of piercen dat het 'werkvinden' later moeilijker wordt; ik vind dat een moeilijk punt, voor zoiets kleins als een extra gaatje in je oor (die je inderdaad eigenlijk ook vrij makkelijk uit kan doen zonder echt dichtgroei angst) laten ze je daarvoor zitten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:12

Heb een lippiercing en 6 oorbellen en nog een helix en werd zonder problemen aangenomen. :+

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:15

goed te weten :)

Ik zie mijzelf ook niet in een functie waarbij het echt niet kan... maar je weet natuurlijk nooit :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:16

Ik heb een bureau job en ben daar de enige met piercings dus _O-

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:16

@: Rosanne: Nee, het is een fabeltje dat het normaal is dat je lip opzwelt. IETS dikker kan nog. Maar echt dik dat je het ziet is dus niet de bedoeling. Als alles steriel wordt gedaan, en goed wordt verzorgd blijft je lip normal size.
Als hij dik wordt betekent dat dat er iets in is gekomen.

Al is het verder geen ramp als hij dik word, kan alsnog gebeuren aangezien er heel wat vies door de lucht zweeft.

Van belang is dat je hem vooral van de buitenkant schoon maakt.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:18

Lous schreef:
Ginootje schreef:

Ik heb plastice bolletjes op mijn tongpiercing en heb mijn tandarts er nog nooit over gehoor ddat het mn gebit beschadigd heeft.

Appieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 20:54

Het zal ook altijd te maken hebben met je werkgever, je baan en je functie dus ik denk ook dat het moeilijk te voorspellen is wat wel en niet toegestaan is. Op het moment heb ik ook verschillende piercings, maar als een daarvan er van mijn werkgever uit moest voor een baan waar ik het echt naar mijn zin heb, zou ik ze er direct uithalen, hoe jammer ook.