Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rosannee_ schreef:weet iemand of het normaal is dat je lip dik word door een lippiercing ?
Lous schreef:Ginootje schreef:Beschadigt een tongpiercing je tanden?
Ja het beschadigd altijd wel je tanden. Al kun je de beschadigingen minimaal houden door bolletjesvan plastic erop te houden.
Tammy_ schreef:hoooi,
ik heb op dit moment een spiderbite (2 lippiercings naast elkaar) en wil er eigenlijk nog een monroe aan de tegenovergestelde kant laten zetten...
maar ik ben nu 19, en heb een baantje waar ze dit allemaal prachtig vinden. Zijn er mensen met piercings in het gezicht waar de werkgever er wel problemen mee heeft? en zo ja, mag je dan wel werken met een retainer (bioplast doorzichtig ding) in? ik vind het zo zonde als ik nu een monroe laat zetten voor 50 euro, en hij er over een paar maanden uit zou moeten als ik van baan verwissel! D:
Citaat:Dat is niet helemaal waar. Het beschadigd je tanden lang niet altijd. Er zijn inderdaad dingen waardoor je ervoor kan zorgen dat dat niet gebeurd, waarvan plastic bolletjes er 1 is.
Mijn tanden zijn mij echt heilig. Ga regelmatig naar de tandarts om te vragen of hij beschadiging ziet en wat hij ervan denkt. Hij zegt dat hij niks ziet en er absoluut niks is. (ik heb hem expres wat naar achter laten plaatsen)
Lous schreef:Ginootje schreef:Beschadigt een tongpiercing je tanden?
Ja het beschadigd altijd wel je tanden. Al kun je de beschadigingen minimaal houden door bolletjesvan plastic erop te houden.