ben ook zo blij met mn hardloopkleding, ga nu toch eerder hardlopen omdat het veel makkelijker gaat met goede kleding ipv joggingbroek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

niet overgewaaid, maar gelukkig stond ik toen net in de Appie om mijn karretje vol te laden. Snel snel, want moets binnen 45 min weer terug naar het zwembad om daar dochterlief op te vissen 

En daar staat mijn paardje, dus ik ben daar ook wel eens te vinden. Ben alleen niet zo heel "stoer" 
): Daar heeft Evy het eigenlijk nog niet zo over gehad. Had gedacht dat het wel geintegreerd zou worden qua tijd, maar dat is bij les 8 nog niet het geval geweest. Na week 1 heb ik geen spierpijn meer gehad, maar dat betekent zeker niet dat ik geen oefeningen hoef te doen? Op welk moment in de training doe je dat dan?

goed gelopen, lekker gedoucht en nu klaar om de rest van de dag door te komen (bezoek aan schoonouders en schoonzus)
hetbommeke schreef:Bij dutchrunners/renate w. wordt duidelijk iedere les herhaald dat je eerst 5 min moet inlopen. Zelf wandel ik 5 min waarin ik mijn benen optrek en mijn billen aantik en mijn knieen optrek. Verder zwaai ik nog wat met mijn armen. Zal wel gek gezicht zijn.... lekker boeien
Heb nu alleen lange winterbroek....Shirts genoeg; heb jaren aerobics gegeven, dus daar genioeg shirtjes van....
Anderen hier ook last van?

toch maar weer even geprobeert. Heb besloten telkens 2 rustdagen aan te houden, dat is echt beter voor mn knieen. Dus ga maandag weer les 2 lopen. Niet dat het niet ging, t ging zelfs prima, nauwelijks buiten adem etc, maar ik wil gewoon echt even rustig aan doen en mn knieen de kans geven even weer te wennen aan deze manier van inspannen. Ga tussendoor wel weer met wii fit in de weer en probeer mn stappen nu elke dag op 5000 te halen (al had ik er gister maar 2000, luie dag
)
Denk dat ik maximaal twee keer per week ga redden.
)