blijkbaar gewoon verkapte reclame voor flesvoeding. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blijkbaar gewoon verkapte reclame voor flesvoeding. 

benangelique schreef:linda, bv kindjes hebben rond de 3 maanden vaak een dip in de toename van gewicht en lengte!
@hier;
koorts? geen idee waarom en voel me verder prima, maar heb het bloedheet en zweet me kapot. is vannacht begonnen en stopt dus niet. zijn echt van die opvliegers!
tessa dronk gisteravond om 1 uur bij me omdat ze uit de fles bij hans om 8 uur maar 50 cc had gehad. toen kwam ze om 6 uur weer en weer om 8....
heeft iemand ervaring met de rapley-methode?
. Hier ging het heel goed, we zijn begonnen met het makkelijke voedsel, broccoli bloemkool etc. Was bij ons ook gemakzucht trouwens, hoef je hem ook niet te voeren
. Hij at toen ook werkelijk alles van bloemkool tot olijf etc (beetje jammer dat het nu zo'n slechte eter is, zal de leeftijd wel zijn)
.
.
haha lekker kort door de bocht....
. Enne, hier vanaf 3 jaar geen vlees gegeten, maar toch echt behoorlijk langer als de gemiddelde Nederlander
Ik eet zelf overigens geen vis, wel eieren. Kinderen kunnen dus behoorlijk snel een keuze maken vind ik dan..... Maar goed, das voor iedereen verschillend, was even nieuwsgierig hoe jij erover denkt 

) en mijn zoontje van (net) 2 eet ze nog wel eens als het zo uitkomt. Zit nl weinig zout ed in, dus als wij iets makkelijks eten (waar juist veel zout in zit, helaas) dan geven we hem eerder een potje. Vegetarisch eten wij ook, gemiddeld 1 keer per week en ook vis. Meer voor het milieu dan de om de dieren. We eten ook wel biologisch, dus van alles wat. Hij eet alles mee, alleen soms is het echt een peuter en wil ie niet. Nou dan niet, bij de volgende maaltijd krijgt hij weer (en dan eet hij meestal ook gewoon weer), hij krijgt als ie niets wil ook niet iets anders, de volgende keer eet ie wel weer.
), maar slaapt s nachts goed en wordt maar 1 of 2 keer wakker omdat ie honger heeft. Geloof alleen dat sinds vandaag de regeldagen zijn ingegaan, vanochtend ieder uur bijna, vanaf 6 uur, pffff! Heb hem vanmiddag in de draagdoek gedaan, kan ie in ieder geval wat slapen (en het werkt weer, net als bij de eerste). 
somokkele schreef:Een kind kan een keuze maken op het moment dat het op zijn bord ligt en hij het zelf op kan pakken en proeven. Hier was dat al met een maand of 7. Vanaf die periode kunnen ze dus al een keuze maken. Overigens heb ik nooit potjes gegeven, brrr, alleen al van de lucht word ik onpasselijk. Enne, hier vanaf 3 jaar geen vlees gegeten, maar toch echt behoorlijk langer als de gemiddelde Nederlander
Ik eet zelf overigens geen vis, wel eieren. Kinderen kunnen dus behoorlijk snel een keuze maken vind ik dan..... Maar goed, das voor iedereen verschillend, was even nieuwsgierig hoe jij erover denkt
Nathalie schreef:Woooops, zie ze staan bij babyplanet. 80 euro per stuk.
Dat is me wat teveel van het goede.... vind ze wel zooooo mooi!
Op die manier heb ik ook mijn Marlies bh gekocht (was 100,-) Ik geef bv en dat is 'gratis', dus dan kan die bh er ook wel af...