Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:linda, bv kindjes hebben rond de 3 maanden vaak een dip in de toename van gewicht en lengte!
@hier;
koorts? geen idee waarom en voel me verder prima, maar heb het bloedheet en zweet me kapot. is vannacht begonnen en stopt dus niet. zijn echt van die opvliegers!
tessa dronk gisteravond om 1 uur bij me omdat ze uit de fles bij hans om 8 uur maar 50 cc had gehad. toen kwam ze om 6 uur weer en weer om 8....
heeft iemand ervaring met de rapley-methode?
somokkele schreef:Een kind kan een keuze maken op het moment dat het op zijn bord ligt en hij het zelf op kan pakken en proeven. Hier was dat al met een maand of 7. Vanaf die periode kunnen ze dus al een keuze maken. Overigens heb ik nooit potjes gegeven, brrr, alleen al van de lucht word ik onpasselijk. Enne, hier vanaf 3 jaar geen vlees gegeten, maar toch echt behoorlijk langer als de gemiddelde Nederlander
Ik eet zelf overigens geen vis, wel eieren. Kinderen kunnen dus behoorlijk snel een keuze maken vind ik dan..... Maar goed, das voor iedereen verschillend, was even nieuwsgierig hoe jij erover denkt
Nathalie schreef:Woooops, zie ze staan bij babyplanet. 80 euro per stuk.
Dat is me wat teveel van het goede.... vind ze wel zooooo mooi!