Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:55

Varekaj schreef:
Ik heb mijn haar omwille van enorme schade door kappersblunder redelijk kort moeten laten knippen. Zit nu over mijn oren, maar wel jakkie.

Ben in de stad gaan informeren voor greath lengts, voor mijn kleine koppie zou 30cm aan 150 stuks op zo'n 850 à 950€ uitkomen. Kapster doet niks anders dan extensions plaatsen, heb ze bij haarzelf en andere klanten ook gezien die er toevallig waren, en echt prachtig mooi. Als ik haar mag geloven houden ze toch zo'n 6 tot 8 maanden, als je er voor zorgt natuurlijk zoals het hoort.

De shampoo die zij gebruikt kan ik iets verderop goedkoper krijgen, dus da's al een pluspunt. (gebruik dat merk zo ook al). ik vraag me enkel paar dingen af:

1. is het dat geld wel waard?
2. is het echt mogelijk om extensions zo lang in te houden? zou wel ideaal zijn, tegen de zomer eruit als het echt warm wordt, en tgen die tijd is het weer zo'n 6 tot 8cm langer...
3. beschadigen zo'n extenstions je haar niet te veel? Ben als de dood dat ik terug zo'n dooie strobos op m(n kop krijg...

zo das afzetterij zeg, als je het dan wil dan zou ik naar zoetermeer gaan bij nikita
zij doet het voor 100 stuks ben je €200,00 kwijt ze kosten € 2,00 per stuk ziet er super uit staan ook verschillende foto s hier in het topic

en het is een super gezellige meid die weet waar ze mee bezig is
het blijft gemiddeld 6 maanden zitten ligt er ook aan hoe hard je eigen haar groeit anders langer en of je ze goed verzorgt

ik heb ze nu nog geen maand in ze zien der nog goed uit , maar me haren zijn al ruim 1 cm gegroeid dus zal der bij mij iets korter in zitten daardoor

als je ze netjes eruit (laat) halen dan kan het geen kwaad voor je eigen haar en zo ook niet

hoop zo voldoende info gegeven te hebben

zij gebruikt trouwens so caps met waxjes

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 12:17

Liins schreef:
Ik heb bij iemand uit de buurt die ook flipinhair heeft een flip in gehad, en het haar is ongelofelijk! goddelijk bijna :+ .. Haha!

Wel heb je verschillende maten (qua hoofd :+ ) Iedereen heeft een ander voormaat hoofd.. daar moet je wel opletten :+

En ik vind persoonlijk Flip-in veel te duur. Je betaalt geloof ik rond de €300,- voor 1 zo'n ding... Terwijl je voor dat geld zeker 30 matten kan kopen in je haar.....

shantal (& Varekaj):
Best logisch dat het bij Nikita goedkoper is is. Zij gebruikt So Cap, de kapster van Varekaj gebruikt Greath Lengths... Wat Neroo al zei: Dat is dus de Ferrari onder de extensions.

Odysseus

Re: Hairextentions/Weave laten zetten: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 12:19

babii_lief: Ik vind het haar op die site niet zo heel mooi. Ik zou sowieso meerdere kleuren nemen in het haar, maar als ik dan kijk bij meerdere kleuren krijg je dit soort:
Afbeelding

Ik denk dat, als je dat bijv. in je haar doet het echt super raar wordt _O-

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 12:20

Tootz: Oja ik denk dat 160 wel goed is, anders krijg je denk ik teveel "mat" effect! Ik heb 120 genomen omdat mijn haar al in laagjes is geknipt. De bovenste laag komt ongeveer tot onder mijn oren en de onderste laag begint ongeveer na mijn schouders maar is vrij dun (meeste haar zit bovenop). Met 120 vul ik het denk ik net mooi aan voor 1 geheel, met 160 zou ik denk ik het omgekeerde krijgen. Bovenaan dun onderaan dik, dat vind ik zo lelijk :')

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 12:49

Focussed: Bij die kennis van mij betaal je voor 45/50cm met zijkanten in elke kleur onder 200,- (volgens mikj 193.75) :j

Das nog is te overzien..

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 12:49

Balmain wax extensions kun je nergens bestellen in 50/60 cm krullen ofwel? ;(

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 12:53

Ik heb zo nog nooit een site gevonden watdan? :)
Gaat het bij Nikita niet meer door? :oo

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 12:57

Liins schreef:
Ik heb zo nog nooit een site gevonden watdan? :)
Gaat het bij Nikita niet meer door? :oo

Ik had haar een berichtje gestuurd via maar heb geen reactie gehad,
maar denk toch dat het iets te ver weg is.
Stel dat er een paar uit vallen, kan ik weer een uur en tien minuten rijden.
En dan ook nog uit laten halen..

Wil nu misschien zelf Balmain of Indian Gold extensions bestellen en door iemand laten zetten.
Of ergens bij een salon gewoon Indian Gold. (Balmain vind ik iets te duur in een salon. :=)

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:06

Grr wat is is paypal traag zeg! Ik wil mijn Luxy's nu!!! :P maargoed geld is wel al afgeschreven dus vandaag of morgen zal mijn bestelling daar door gegeven zijn denk ik :D Heb vandaag ook even een wat grote krultang besteld voor mooie grote grove krullen (duurt verdories ook weer een week voor dat die binnenkomt, mijn geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! :P ) Met de krultang die ik nu heb gaat dat niet goedkomen vrees ik :P

Op hun site staat ook dat de 160 gram geschikt is voor dik haar en de 120 gram voor dun haar dus die keus was makkelijk. Ik ben twijfel alleen toch over de kleur. heb dit weekend mijn haar even opnieuw bruin geverfd alleen dan met een rode ondertoon maar als je sommige foto's van hun kijkt dan is die chocolate brown wel erg rood achtig en op andere foto's wel gewoon bruin... dus misschien dat ik nog spijt krijg dat ik niet voor die dark brown ben gegaan... maargoed dat wordt even afwachten dan.

Focussed: al nieuws of jou Luxy's bij de doune weg zijn?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:07

Tootz schreef:
Grr wat is is paypal traag zeg! Ik wil mijn Luxy's nu!!! :P maargoed geld is wel al afgeschreven dus vandaag of morgen zal mijn bestelling daar door gegeven zijn denk ik :D Heb vandaag ook even een wat grote krultang besteld voor mooie grote grove krullen (duurt verdories ook weer een week voor dat die binnenkomt, mijn geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! :P ) Met de krultang die ik nu heb gaat dat niet goedkomen vrees ik :P

Op hun site staat ook dat de 160 gram geschikt is voor dik haar en de 120 gram voor dun haar dus die keus was makkelijk. Ik ben twijfel alleen toch over de kleur. heb dit weekend mijn haar even opnieuw bruin geverfd alleen dan met een rode ondertoon maar als je sommige foto's van hun kijkt dan is die chocolate brown wel erg rood achtig en op andere foto's wel gewoon bruin... dus misschien dat ik nog spijt krijg dat ik niet voor die dark brown ben gegaan... maargoed dat wordt even afwachten dan.

Focussed: al nieuws of jou Luxy's bij de doune weg zijn?

Anders kun je ze ook altijd nog verven toch?
Een leuk sinterklaascadeautje voor je dan! *D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:08

Dat dilemma heb ik dus ook!
Mijn haar is niet zo donker als de Dark Brown maar ook niet zo rood als de Chocolate Brown.
Ben toch voor de Chocolates gegaan, heb namelijk hier een shampoo staan die de roodtinten uit je haar haalt. (Mijn haar was namelijk eerst wel zo rood als die Chocolate Brown maar door die shampoo is het meer goudbruin geworden).

Nee heb net gekeken en staat nog steeds: Your item is being processed by customs in NETHERLANDS. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Dit is trouwens de hele track and trace. Al met al duurt het dus wel even voor je ze hebt:
Detailed Results:

Into Foreign Customs, November 23, 2010, 5:22 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 23, 2010, 5:21 pm, NETHERLANDS
Arrival at Transit Office From Exchange, November 15, 2010, 4:18 pm, NETHERLANDS ANTILLES
International Dispatch, November 10, 2010, 12:31 am, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
International Dispatch, November 10, 2010, 12:26 am, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, November 06, 2010

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:23

Het is ook maar net op welke foto je kijkt: ( het gaat om de linkerdame)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 6270_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 7103_n.jpg

Ze heeft op allebei de foto's de chocolate brown set in....
De eerste foto ziet er het minst bewerkt uit en die kleur heeft mijn haar nu ook ongeveer.. dus ik denk dat het wel goed komt. En zo niet dan verf ik inderdaad de extensions of mijn eigen haar. Wat dat betreft is de chocolate brown wel beter, die kan je tenminste nog donkerder verven. Bij de dark brown wordt dat toch een stuk lastiger...

Ze zijn in elk geval wel al in Nederland Focussed! Ik hoop ze voor 27 december te hebben, ga dan naar Barcelona en wil ze dan eigenlijk wel heel graag gebruiken ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:27

Haha links is Mimi :))

Klopt, de eerste foto vind ik ook het meest natuurlijk :j Denk dat het ook wel goed komt inderdaad :j

Yes inderdaad! Grote kans dat USPS bij jou trouwens ook neerkwakt dat ze in de Nederlandse Antillen zijn, dus mocht dat er staan, wees gerust :)) Das gewoon een domme fout die ze vaker maken!

Wel baal ik ervan dat de Nederlandse douane ze gewoon eerst een week links laat liggen, daarna in proces neemt en er vervolgens weer een week niks mee doet ^)
Tuurlijk, ze hebben er meerdere dingen te doen, maar hallo het ze liggen gewoon al 2 weken daar :oo

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:29

Waaauw zijn ze ook echt zo lang :oo

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:31

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:32

oliebol die moet ik ook NU METEEN!

Ik ga ook chocolate brown bestellen denk ik, en als ze niet kleuren, verf ik me haar gewoon :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:34

_O- _O-

Ik wil de mijne oohook.. ben echt in staat nu de douane te bellen :')

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:47

:') _O- je heb wel wat geduld nodig hoor Neroo maar als je de reviews op bijvoorbeeld Youtube bekijkt dan ben je helemaal overtuigd denk ik ;) zag gisteren ook een nederlandse review erover. iemand interesse in deze? dan zoek ik hem wel even op...

babbii_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:48

Focussed schreef:
babii_lief: Ik vind het haar op die site niet zo heel mooi. Ik zou sowieso meerdere kleuren nemen in het haar, maar als ik dan kijk bij meerdere kleuren krijg je dit soort:
Afbeelding

Ik denk dat, als je dat bijv. in je haar doet het echt super raar wordt _O-

ik wil graag een kleur maar weet jij waar ik dan de mooie kan halen en ik moet zeker weten dat het echt haar is

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:52

Heel graag Tootz! Die zou ik graag willen zien :)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 13:53

Tootz schreef:
:') _O- je heb wel wat geduld nodig hoor Neroo maar als je de reviews op bijvoorbeeld Youtube bekijkt dan ben je helemaal overtuigd denk ik ;) zag gisteren ook een nederlandse review erover. iemand interesse in deze? dan zoek ik hem wel even op...

Zeker!

Heb bijna alles op Youtube al gekeken, maar nog niks Nederlands gevonden!

Het verschepen ging best snel! Ze waren binnen 9!! dagen van Californie in Nederland. De douane hier maakt het alleen zo langzaam!

Tootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 14:00

http://www.youtube.com/watch?v=WgzOxGre5YY

hmm het gaat voor mij dan nog spannend worden of ze het gaan halen of niet, hopelijk gaat de doune meewerken! Ik laat ze namelijk afleveren op mijn werk normaal geen probleem maar naast dat ik in barcelona zit is het bedrijf tussen kerst en oud en nieuw ook dicht :+ Nou goed dat wordt even nageltjes bijten de komende weken :P

Helemaal frustrerend als de douane er gewoon 2 weken niks mee doet!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:04

Focussed schreef:
Zeker!

Heb bijna alles op Youtube al gekeken, maar nog niks Nederlands gevonden!

Het verschepen ging best snel! Ze waren binnen 9!! dagen van Californie in Nederland. De douane hier maakt het alleen zo langzaam!

Laat me raden jij heet Appelszijngroen. *D

Maar jongensssssss, ik ben blij!
Laat morgen 50 cm krullende socap extensions zetten!!
*D *D

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:55

Ben benieuwd em, ping je mij daarna even hoe het is gegaan en hoe het eruit ziet, ben benieeeeuwd! :)

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:39

Ho hoi!

Ik kom even binnenvallen, heb net in een opwelling clip in extensions gekocht, kleur is goed, het is echt haar maar (ik denk) geen topkwaliteit. Heb er net snel slag/krullen in gezet (stijl was té stijl...Heb wel een heat protector gebruikt) (en snel ingedaan, zit niet perfect) maar ze pluizen nu een klein beetje. Wat doe ik hier tegen? Kan ik er ook haarspray op spuiten en wassen enzo? *leek*

:=
Laatst bijgewerkt door Gerbenfroh op 29-11-10 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt