shantal schreef:Anna-Jelly schreef:Wat is likkepot??
een soort van pate vanm varkensvlees
)
Dat klinkt echt heel vies likkepot! Is het gezond?
Duke schreef:Gisterochtend woog ik weer bijna wat ik 1,5 week geleden ook woog. Vanochtend dus weer meer...

Ik moet die weegschaal het raam uitgooien. Ik kan het niet laten om me te wegen en dat te hopen dat ik toch weer ben afgevallen en iedere keer valt het weer tegen. Ben dus de afgelopen 3 weken niks, komma, nada afgevallen.

Pff kun je hem niet ergens anders neerleggen
? en je bij de sportschool oid gaan wegen 1 keer in de week? Dan is de lat al iets om hoger om te gaan wegen
Marije__ schreef:Brrrr ik ben bang dat het weer de verkeerde 'slechte' kant opgaat als ik zo door ga.
Gister avond beschamend slecht gegeten.
vandaag wel oke, maar ik eet ook veel snoepjes tussendoor.. en die moet ik juist laten liggen! maar ik heb gruwelijk veel huiswerk en daarvan heb ik stress = niet kunnen sporten want heb geen tijd en = meer eten grrrrrrrrr
oke moest het even kwijt

Van huiswerk ga ik ook altijd zooo veel eten! Pff daar krijg je lekkere trek van he
dan is het echt inhouden!
Winxz_Bas schreef:Marinkaa: ik vind 14 wel een beetje jong voor een dieet..

let liever gewoon een beetje op dat je niet meer dan 2x per dag een ongezond tussendoortje eetn, en niet elke dag patat eten. en om de dag een extra rondje met de hond wandelen?
op jou leeftijd vind ik het erg schadelijk!
Vind ik ook een erg jonge leeftijd!
marinkaa_ schreef:Winxz_Bas wat is er schadelijk aan dan? *nieuwsgierig*
Ja misschien kan ik maar beter op mijn eten gaan letten en dan veel bewegen

mag ik hier wel mee blijven lezen/ praten?

Van mij mag je, maar Sonja Bakker is voor iemand van 14 echt veeeel te streng vind ik!
Boefff schreef:Om zaterdag eten wij altijd een gebakje.. ( ja lekker gezond )
Wat voor gebak kan ik dan het beste nemen?
Appeltaartje? Leek mij het meest logische 
Laura1589 schreef:Ik vul ook elke dag de eetmeter van voedingswijzer in en zag vandaag dat de meeste calorieen van het witte brood, de Snelle Jelle en de quiche komen. Normaal gesproken eet ik volkoren brood, maar dat had ik vanochtend niet in huis... En in plaats van de Snelle Jelle kan ik beter fruit o.i.d. eten denk ik.
Nu ga ik eens even het topic doorlezen!
Je hebt ook van Albert Heijn (en vast ook van andere merken) ontbijtkoekrepen van 33% minder suiker.
In zo'n reep zit maar 125 cal en vult errruuug goed!