Lielle schreef:Mindim, dat zal ik eventueel ook wel doen, maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Jannepauli, nogal kort door de bocht zeg. Ik weet niet wat ik jou misdaan heb maar ik vind dit geen prettige en erg persoonlijke manier van discussieren, om het niet lomp te noemen.
Voor jouw informatie, het is dus informatie uit de eerste hand en niet van vage kennissen. En ik geef hier een korte samenvatting van de discussie, die was echt wel wat uitgebreider. En nee, ik stond niet al vooraf klaar met mijn oordeel, het was een van mijn kant oprechte interesse waarom zij bereid waren zoveel moeite te doen voor kinderen, waarbij ons vooraf al was gevraagd waarom wij geen kinderen wilden. Dus graag wat minder bot oordelen.
Je hebt me niks misdaan hoor, maar je zult ook wel kunnen begrijpen dat ik geen andere gegevens heb om over te oordelen dan die jij zelf aanreikt. Dat je van mijn kritische kanttekening iets persoonlijks van maakt.... meid, dat is jouw probleem - ik stel alleen iets vast op basis van wat er te lezen valt.