Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuno schreef:Waarom wordt Ulysse1 zo aangevallen??....ze speelt in deze de advocaat van de duivel en daar is niks mis mee. Ze wil en kan TS de steun niet geven en komt op voor het kindje...is tenministe toch 1 iemand die dit in harde bewoording doet en blijft doen
djuno schreef:Waarom wordt Ulysse1 zo aangevallen??....ze speelt in deze de advocaat van de duivel en daar is niks mis mee. Ze wil en kan TS de steun niet geven en komt op voor het kindje...is tenministe toch 1 iemand die dit in harde bewoording doet en blijft doen
Wendy schreef:djuno schreef:Waarom wordt Ulysse1 zo aangevallen??....ze speelt in deze de advocaat van de duivel en daar is niks mis mee. Ze wil en kan TS de steun niet geven en komt op voor het kindje...is tenministe toch 1 iemand die dit in harde bewoording doet en blijft doen
En dit is bewonderenswaardig want?
Rienn schreef:djuno schreef:Waarom wordt Ulysse1 zo aangevallen??....ze speelt in deze de advocaat van de duivel en daar is niks mis mee. Ze wil en kan TS de steun niet geven en komt op voor het kindje...is tenministe toch 1 iemand die dit in harde bewoording doet en blijft doen
Ze mag alles zeggen wat ze wil, maar niet in de topic, hier is het niet voor bedoeld.Stuur dan de TS een PB of uit je zelf in het andere topic.
djuno schreef:Uit respect voor een leven misschien?? Het kind is 17,5 week.
HummerTime schreef:Rienn schreef:
Ze mag alles zeggen wat ze wil, maar niet in de topic, hier is het niet voor bedoeld.Stuur dan de TS een PB of uit je zelf in het andere topic.
Meelezer nummer zoveel meldt zich... via pb zal niet gaan want TS geeft aan die niet te lezen.... Ik heb tot nu toe niet gereageerd omdat ik bang ben niet de juiste woorden te kunnen vinden om mijn mening vriendelijk te brengen.
djuno schreef:owens-mama schreef:Sorry maar sommige opmerkingen werken op mijn lachspieren.
Advocaat van de duivel.....
Waar hebben we het over, het is haar beslissing. en leg je daar bij neer!!
Als je daar om moet lachen vat jij de onderliggende betekenis niet van mijn opmerking.
djuno schreef:En dus? Alleen omdat het kindje nog niet levensvatbaar is...maakt het niet minder kind!
Mreddie schreef:Dit is bewonderingswaardig omdat je blijkbaar zo'n topic mag openenen en dan mag roepen dat je geen commentaar wilt! Wat vewacht je nou? Ja ik heb werkelijk ieder onderdeel van dit topic gelezen en wordt juist kotsmisselijk van de mensen die blijven roepen dat je haar moet steunen! Ieder zijn mening en ieder zijn keuzes is het leven! Maar mensen afzeiken omdat ze het hier niet mee eens kunnen zijn....nee! Soms is het idd beter als iemand geen kindje krijgt dan dat het maar klakkeloos gehouden wordt omdat het zo hoort! Ja dat vind ik ook! Maar ik verafschuw abortus als dit is omdat mensen zelf niet opletten (als het door verkrachting etc is dan vind ik het anders) Verder zal ik niks meer posten maar mensen let wel wij moeten hier de TS maar gelijk geven omdat zei dat vraagt????
Mreddie schreef:Dit is bewonderingswaardig omdat je blijkbaar zo'n topic mag openenen en dan mag roepen dat je geen commentaar wilt! Wat vewacht je nou? Ja ik heb werkelijk ieder onderdeel van dit topic gelezen en wordt juist kotsmisselijk van de mensen die blijven roepen dat je haar moet steunen! Ieder zijn mening en ieder zijn keuzes is het leven! Maar mensen afzeiken omdat ze het hier niet mee eens kunnen zijn....nee! Soms is het idd beter als iemand geen kindje krijgt dan dat het maar klakkeloos gehouden wordt omdat het zo hoort! Ja dat vind ik ook! Maar ik verafschuw abortus als dit is omdat mensen zelf niet opletten (als het door verkrachting etc is dan vind ik het anders) Verder zal ik niks meer posten maar mensen let wel wij moeten hier de TS maar gelijk geven omdat zei dat vraagt????