Ik kies voor abortus. Steun en hulp gezocht.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:28

Waarom wordt Ulysse1 zo aangevallen??....ze speelt in deze de advocaat van de duivel en daar is niks mis mee. Ze wil en kan TS de steun niet geven en komt op voor het kindje...is tenministe toch 1 iemand die dit in harde bewoording doet en blijft doen

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:28

djuno schreef:
Waarom wordt Ulysse1 zo aangevallen??....ze speelt in deze de advocaat van de duivel en daar is niks mis mee. Ze wil en kan TS de steun niet geven en komt op voor het kindje...is tenministe toch 1 iemand die dit in harde bewoording doet en blijft doen

En dit is bewonderenswaardig want?

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:30

djuno schreef:

Ze mag alles zeggen wat ze wil, maar niet in de topic, hier is het niet voor bedoeld. :) Stuur dan de TS een PB of uit je zelf in het andere topic.

owens-mama

Re: Ik kies voor abortus. Steun en hulp gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:32

Sorry maar sommige opmerkingen werken op mijn lachspieren.

Advocaat van de duivel.....
Waar hebben we het over, het is haar beslissing. en leg je daar bij neer!!

Mandieetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:33

djuno schreef:

Hiermee ben ik het niet mee eens, of ze de advocaat speelt ja of nee, ze valt de TS erg aan, en dat is niet de bedoeling??!!! :(

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:34

Wendy schreef:
djuno schreef:

En dit is bewonderenswaardig want?

Uit respect voor een leven misschien?? Het kind is 17,5 week.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:34

Rienn schreef:
djuno schreef:

Ze mag alles zeggen wat ze wil, maar niet in de topic, hier is het niet voor bedoeld. :) Stuur dan de TS een PB of uit je zelf in het andere topic.

Meelezer nummer zoveel meldt zich... via pb zal niet gaan want TS geeft aan die niet te lezen.... Ik heb tot nu toe niet gereageerd omdat ik bang ben niet de juiste woorden te kunnen vinden om mijn mening vriendelijk te brengen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:35

Tja Djuno, een boel mensen in dit topic vinden dat nog geen leven... Ik ken zo al vier mensen op bokt die hun kindje(s) om en nabij die tijd zijn verloren en die zouden willen dat het een gezonde kans op leven had gehad...

Maar die mensen zijn niet de TS...

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:36

owens-mama schreef:

Als je daar om moet lachen vat jij de onderliggende betekenis niet van mijn opmerking. ;)

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:36

Het is niet levensvatbaar!!!

Mreddie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:37

Dit is bewonderingswaardig omdat je blijkbaar zo'n topic mag openenen en dan mag roepen dat je geen commentaar wilt! Wat vewacht je nou? Ja ik heb werkelijk ieder onderdeel van dit topic gelezen en wordt juist kotsmisselijk van de mensen die blijven roepen dat je haar moet steunen! Ieder zijn mening en ieder zijn keuzes is het leven! Maar mensen afzeiken omdat ze het hier niet mee eens kunnen zijn....nee! Soms is het idd beter als iemand geen kindje krijgt dan dat het maar klakkeloos gehouden wordt omdat het zo hoort! Ja dat vind ik ook! Maar ik verafschuw abortus als dit is omdat mensen zelf niet opletten (als het door verkrachting etc is dan vind ik het anders) Verder zal ik niks meer posten maar mensen let wel wij moeten hier de TS maar gelijk geven omdat zei dat vraagt????

annebe

Zoals in mijn pb... een spiriaaltje kan je ter plekke laten plaatsen en wel zo handig als je toch onder verdoving ligt.

owens-mama

Misschien wil ik het niet eens begrijpen

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:38

owens-mama schreef:
Het is niet levensvatbaar!!!

En dus? Alleen omdat het kindje nog niet levensvatbaar is...maakt het niet minder kind!

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:38

djuno schreef:
Uit respect voor een leven misschien?? Het kind is 17,5 week.

Ik blijf mezelf herhalen. Het is geen kind, het is een foetus. De foetus is niet levensvatbaar en abortus is gewoon een legale oplossing.

Maar goed 'het leven' lijkt voor veel mensen belangrijker te zijn dan 'kwaliteit van leven'.

Verder blijft het geheel offtopic. TS vraagt om ervaringen, steun en hulp. Er is al een discussietopic geopend over abortus, waar dit soort advocaten van de duivel zich helemaal uit kunnen leven. Dus waarom hier?

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:39

owens-mama schreef:
Misschien wil ik het niet eens begrijpen

helemaal prima...

Rienn

HummerTime schreef:
Rienn schreef:

Meelezer nummer zoveel meldt zich... via pb zal niet gaan want TS geeft aan die niet te lezen.... Ik heb tot nu toe niet gereageerd omdat ik bang ben niet de juiste woorden te kunnen vinden om mijn mening vriendelijk te brengen.

Reageren/lezen doet ze wel, alleen niet op dreigmailtjes. En geef haar eens ongelijk. :)

Urbanus

Waarom continue 'voor het kindje opkomen'? Steek je energie liever in je kinderen, daar hebben TS en je kinderen meer aan.

Anoniem

Als het kindje nu zelf ter wereld zou komen zou het nog wel een paar minuten tot een kwartier zelfstandig blijven leven.

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:40

djuno schreef:
owens-mama schreef:

Als je daar om moet lachen vat jij de onderliggende betekenis niet van mijn opmerking. ;)

Ik ben niet zo slim.....wàt bedoel je dan?

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:41

djuno schreef:
En dus? Alleen omdat het kindje nog niet levensvatbaar is...maakt het niet minder kind!

Een kind heeft een aantal eigenschappen die een foetus niet heeft. Een kind heeft bijvoorbeeld een bewustzijn. Een kind ademt. Een kind heeft de beschikking over zijn zintuigen. Een kind eet en drinkt zelfstandig door middel van het gebruik van zijn mond.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:41

Men hoeft TS geen gelijk te geven, maar om hier nou 45 pagina's lang over door te blijven gaan.
Ieder mag zijn menig geven maar op een juiste en nette manier.

Djuno. het maakt niet minder kind, maar deze situatie is nou eenmaal niet ideaal.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:42

Mreddie schreef:
Dit is bewonderingswaardig omdat je blijkbaar zo'n topic mag openenen en dan mag roepen dat je geen commentaar wilt! Wat vewacht je nou? Ja ik heb werkelijk ieder onderdeel van dit topic gelezen en wordt juist kotsmisselijk van de mensen die blijven roepen dat je haar moet steunen! Ieder zijn mening en ieder zijn keuzes is het leven! Maar mensen afzeiken omdat ze het hier niet mee eens kunnen zijn....nee! Soms is het idd beter als iemand geen kindje krijgt dan dat het maar klakkeloos gehouden wordt omdat het zo hoort! Ja dat vind ik ook! Maar ik verafschuw abortus als dit is omdat mensen zelf niet opletten (als het door verkrachting etc is dan vind ik het anders) Verder zal ik niks meer posten maar mensen let wel wij moeten hier de TS maar gelijk geven omdat zei dat vraagt????

Dus wanneer iemand achter de TS staat, mag zij/hij wel dreigmailtjes ontvangen, niet echt eerlijk als je het mij vraagt. Ik geef de TS gelijk, omdat ik er anders over denk. Nee, het is niet goed hoe ze het gedaan heeft, maar ik vind het knap dat ze het weg laat halen omdat de TS er nog niet klaar voor is, en misschien wel nooit. Misschien denk ik er in jouw ogen ook wel te makkelijk over, maar respecteer dan in ieder geval de keuze van de TS. :)

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:43

Mreddie schreef:

Ze vraagt om steun en hulp.Als je niet van plan bent om die te geven ....reageer je toch niet!Heel makkelijk.....Als iemand een topic opent over hoe een konijn te verzorgen.Ga je toch ook niet uitleggen hoe je een kip slacht.....Nee want dat vraagt ze niet.Simpel....

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 11:44

dit is toch geen menings topic maar een steun topic,
dus ben je het er niet mee eens doet dit dan discusieren in een ander topic,