Aikon, wat ontzettend .... dat je weer terug bij af bent. Denk je dat je nu weer helemaal overnieuw moet beginnen of dat het tijdelijk even minder gaat?
Ik ben een beetje down op het moment. Bij het revalidatiecentrum hebben ze mij een flinke klap met de bekende hamer gegeven
.Qua energie-level gaat het heel goed vooruit maar lichamelijk niet. Vandaag te horen gekregen dat zij ook niet denken dat het lichamelijk nog beter gaat worden. Kortom, het lichamelijke aspect hebben ze opgegeven. Ook gaven ze het advies om een rolstoel aan te gaan vragen. Dat moet ik nu dus ook echt gaan doen(de aanvraag van 2 weken terug heb ik nog steeds niet gepost. Ergens diep van binnen wist ik dit al wel maar het komt toch hard aan als het hardop uitgesproken wordt. Het is nu wel heel definitief.

Je weet nu wel waar je aan toe bent. Dat kunnen de meeste van ons weer niet zeggen. Misschien als alle spanningen rondom het beter willen worden en erg je best er voor willen doen nu weg vallen dat het in de toekomst weer stukjes bij beetjes beter gaat.
Zal ze krijgen
. Nee, alle gekheid op een stokkie. Zit er mooi weer mee, heb nu mijn brace weer om. Bevalt beter, het kreng staat steeds weer erg verkrampt in dwangstad. Da's niet het enige, mijn nek doet ook vrolijk mee. Is zo stijf als wat en ik loop de hele dag met een sjaal om, een zuchtje wind/tocht is genoeg om nog meer te verstijven. Kan mijn hoofd amper bewegen. Dus maar ff niet knollie rijden, die krijgen weer (te weinig) gras en vallen dus weer af
Die gasten snappen het nog steeds niet. Gras is niet gelijk aan de zelfde hoeveelheid kuil. 
. Ergens trekt het me wel, ik heb nooit leren stijldansen door de dystrofie en het leren ervan staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Ook is het denk ik een goede manier om goed wegwijs te worden met de rolstoel.
. De mensen geven uit zichzelf toe dat als ze me binnen zien komen (op krukken) ze niet verwachten dat ik wel hard kan zwemmen. Is voor veel mensen denk ik een eye-opener, krukken of rolstoel betekend niet meteen totaal gehandicapt.
Brave flappie.