Mijn huid gaat gelukkig nog steeds harstikke goed! Heb de afgelopen week echt onder een gigalading stress en gezeik gestaan, resultaat is 1 pukkeltje. Normaal zou ik een wandelende kernramp zijn zo ongeveer...
.Tea Tree van de BS is inderdaad superfijn
. Helaas hebben ze geen webshop en is de dichtstbijzijnde 3 kwartier rijden, dat is balen.. Ik gebruikte de olie om op een pukkeltje te doen, dan was-ie onwijs snel weg! Heb nu die van de Kruidvat, maar die vind ik maar goor en vet, dus gebruik het niet
.

, vertelde ergens in dit topic dat haar huid zeker een half jaar met ups en downs ging en het daarna echt supergoed bleef.. Zowiezo is het met alle producten natuurlijk dat je je huid zeker 2 tot 3 maande nde tijd moet geven..
) En om heel eerlijk te zijn, ik heb in de eerste week weinig verbetering gezien, mijn huid blijft tegenstribbelen. Ik heb wel 5 dagen een goede periode gehad (geen puistjes, wel meeeters)
...
) ik heb het nu echt gekocht en nog geen 3 dagen later is er nauwelijks nog een meeeter te bespeuren en is mijn huid weer veel mooier. jammer is wel dat ik in de tijd dat ik het niet gebruikte droge plekjes bij m'n mondhoeken heb gekregen die nu maar heel langzaam weer herstellen.
)