CIV: Ik kan me je spanningen wel voorstellen. Zeker met jullie nieuwe hond. Ik vind het wel goed dat je zo reeel blijft kijken naar hoe het voor jou hond is en of die er wel plezier aan heeft. Logisch dat je gehoopt had dat het wat makkelijker zou gaan. Hopelijk komt het nog.
Ik ben vandaag even bezig geweest in huis. Ik probeer 1 ding tegelijk te doen en niet teveel op 1 dag. Dat geeft me een goed gevoel. Ik had de lat dus vandaag ook niet te hoog gelegd 
Angela: Wat rot dat je behandelaar ontslagen is. Ik weet uit ervaring hoe het is om van behandelaar te moeten switchen. Bij mij is het uiteindelijk goed uitgepakt. Ik hoop dat dat voor jou ook zo zal zijn. Probeer er op aan te sturen dat je een kennismakingsgesprek krijgt met je nieuwe behandelaar én je oude behandelaar. Dat maakt het misschien voor jou wat makkelijker. En tot die tijd moet je echt proberen er niet teveel over in te zitten. Het is rot, maar je bent al zoveel sterker geworden dat je deze tegenslag ook aan kunt. Al voelt het nu niet zo. Wanneer hoor je meer? Dikke knuffel in ieder geval, want dit is wel even flink balen!
Hoe was je gesprek verder?
Heeft ze je nog tips kunnen geven over de daginvulling, waar je naar wilde vragen?