Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myukii schreef:Ja, ben benieuwd Vicky!
En ook naar jouw ontwerp Karin! Of laat je 'm pas zien als ie helemaal goed is, haha?![]()
Die skinburning tattoo's vind ik helemaal niks, ieeeh! Ik ben al zo'n watje met een vrij lage pijngrens (daarom durf ik alleen een kleine tattoo te nemen, dan ben ik er zo vanaf), zo eentje zou ik echt niet trekken denk ik.
Maar dat verklaart wel die vreemde tattoo's die ik bij een (donkere) jongen zag, op een housefestival. Ik dacht nog: als een tattoo er op mijn huid ook zo uit komt te zien, baal ik hard. Want het was meer paarsig en een beetje opgezet, net als zo'n litteken. Zag er op zich wel gaaf uit, hij had overal sterren (56), over zijn armen en hals.
Maar niet wat ik zelf zou willen..
Myukii schreef:Haha, twee liter pure alcohol en ik zou erover nadenken om hem te laten zetten. Denk dat het dan ook niet erg veel pijn meer doet, hahaha!![]()
Haha, als je dichter bij had gewoond, had het een goed plan geweest Aranel..Lotgenoten united!
ProudJustify schreef:Zeker een aparte plek Kelly en lijkt mij ook best pijnlijk, maar vind het
wel apart
Hmmm best lastig karin, waar had je em ook al weer willen zetten?
Je zou em eventueel op je heup kunnen zetten, op de plek waar
je been overgaat in zeg maar.
_rosita_ schreef:Die oren zijn ook niets voor mij, maar ben wel benieuwd hoe die 'gemaakt' worden.. is dat echt een soort operatie of iets?
lor1_1984 schreef:_rosita_ schreef:Die oren zijn ook niets voor mij, maar ben wel benieuwd hoe die 'gemaakt' worden.. is dat echt een soort operatie of iets?
Er wordt zegmaar een driehoekje uit je oor gesneden en de randen worden weer aan elkaar genaaid.
Dit alles bij mijn weten zonder verdoving oid (verdoving mag nl alleen gegeven worden door beroepsverpleegkundigen en artsen, heb ik begrepen).
FitzChivalry schreef:ik ken iemand met een flinke scarification.. het resultaat is prachtig.. maar ik zou er echt nooit aan beginnen..
Ik ben nu aan het denken hoe mijn tattoo afgemaakt moet worden.. de krul moet opgevuld, ik zit zelf te denken aan schaduwwerk, maar dan met stippen..
(tatoo is te zien in profiel)
iemand nog leuke ideeen