Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bedankt marlies voor deze tip.
moest ze er met grof geweld afhalen
ze zaten ook beter als die zonder topcoat die gingen er makkelijker af.
(zal ik vast een nieuw doosje bestellen? nu gaan ze snel op natuurlijk
)

op het moment dat ze gaan groeien gebeurd er meestal wel weer iets waardoor ze er binnen de kortste keren vanaf zijn... en ik wil er zo graag vanaf!!!!! al die spulletjes die je erop smeert werkt niet, na 2x bah te hebben gezegt ben ik er immuum voor... Assiej schreef:ik heb geen nagels, ben een stress bijterop het moment dat ze gaan groeien gebeurd er meestal wel weer iets waardoor ze er binnen de kortste keren vanaf zijn... en ik wil er zo graag vanaf!!!!! al die spulletjes die je erop smeert werkt niet, na 2x bah te hebben gezegt ben ik er immuum voor...
Had mn spullen binnengekregen. elady schreef:Als we weer een nieuw topic mogen openen, is het misschien wel leuk om een overzicht te maken van tips en to-do's![]()
En dan wil ik ook foto's van iedereen (edit: foto's van nagels bedoel ik) in de nieuwe openingspost, als jullie dat ook leuk vinden.
Als we dan onze favoriete foto's tzt naar een bepaald persoon sturen die daar een mooi openingspostje van maakt?
Vind het wel mooi maar ik denk veel te onhandig.
beetje krom nederlands volgens mij deze zin?hihi.)
Mijn nagellak sprong er weer in stukken af, dus gisteren alles eraf gehaald en alleen blanke glanslak erop, ik zal van het weekeind weer eens kijken voor een leuke creatie