Hier was ik ook weer, lekker weekend!! Toch wel lekker steeds 4 dagen weekend. Op het werk was het leuk, er ging iemand weg en die neemt morgen afscheid maar dan ben ik er niet dus had hij voor mij speciaal nu ook al gebak gehaald. Die hebben we samen met zijn afdeling genuttigd, was gezellig. Daarna pakketverdeling gehad, volgens mij gaat het niet werken maar we zullen het zien, lig er zeker niet wakker van. Zijn veel belangrijkere dingen in het leven dan je werk!
Toen stond ik bij de stoplichten en stond er een lijkauto naast me, niks bijzonders maar die man zat me wel erg aan te kijken, kreeg er toch wat vreemde gedachtes bij maar ik kon er zelf wel om lachen
Mijn vriend belde net en die kon het 'grapje' wat minder waarderen en was nogal chago, gevolg; mijn humeur is helaas ook weer iets minder nu. Vind het jammer dat je het er daarna niet meer over kan hebben, zodra je ophangt moet is het weer wachten op het volgende gesprek. Kan hem wel emailen.
Zometeen naar mn pa, pannenkoeken eten, het is een ongezond dagje. Vanavond geen plannen, kijk wel even of ik nog iets ga doen. Zal vanavond weer op jullie reageren. PW alvast voor jou