Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marilla schreef:Vorige keer kwam mijn ongesteldheid niet goed uit en heb de pil 1 week langer doorgeslikt, dus 4 weken ipv 3, en toen m'n stopweek ingelast. Dit deed ik, omdat ik niet tegen doorslikken kan, krijg er flinke hoofdpijn van. Maar dat heeft geen invloed toch of wel?
En kan ik dat dan vaker doen?
arinda schreef:Misschien kun je hier je huisarts voor bellen voor extra informatie? Heb je ook al geprobeerd Aleve Feminax te gebruiken? Slaat bij mij namelijk erg goed aan
Evantia schreef:Ik heb de mirena en ik word om de 30 dagen nog steeds, heeeeel licht ongesteld. Ik heb een week op voorhand puistjes en vreetaanvallen dus ik heb echt nog een cyclus alleen veel lichterIk heb trouwens ook eens ergens gelezen dat mirena niet altijd PMS wegneemt (klik)... Dus misschien 'denkt' je lichaam dat de ongesteldheid begint, de mirena houdt de eisprong gewoon tegen.
lillytjuh schreef:Chrissie_ schreef:Zonet de jaz 24+4 opgehaald. Heb 3 dingetjes mee gekregen, moest wel een eigen bijdrage betalen van 18 euroBen benieuwd hoe die werkt.
Als je een uitgebreid aanvullend pakket hebt bij je zorgverzekeraar kun je deze indienen! Ik krijg de bijbetaling gewoon terug van mijn verzekering.
Brittol schreef:Unwritten, ik heb ongeveer hetzelfde met de Stediril.
Maar ik was gewoon ongesteld toen ik de eerste strip slikte, ging ook gewoon een maand lang achter elkaar door. Maar,goed dit is dan ook de eerste keer dat ik aan de pil zit. Net de stopweek achter de rug gehad, vandaag weer de eerste pil geslikt, hoopt dat het wat beter gaat nu!
Yessy schreef:- als je eind laatste strip zit, kun je gewoon nieuwe halen bij de apotheek, als het goed is heb je een herhaalrecept
- de beste dag (qua veiligheid) is de eerste dag van je menstruatie. Een willekeurige andere dag beginnen is prima, maar dan duurt het 7 dagen voor je pil veilig is.
- Nee dat hoeft niet. Je moet minimaal 3 weken slikken voor dat je een stopweek houdt, maar 3 weken en 4 dagen, of 7 weken, het mag allemaal