Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlies85 schreef:Als je echt zo graag een tepelpiercing wil, dan zul je 'm over een jaartje ook nog wel willen lijkt me.
Maargoed het is jouw tiet
smurffie schreef:ik was 12 toen ik mijn navelpiercing liet zetten, met mams erbij. Tot de dag van vandaag echt geen spijt van.
Ik mocht hem eerst eigelijk niet. Maar na zoveel doorzeuren toch gekregen.
Wat ik wel vreemD vind.. mijn 2e gaatje (heb ik 3 keer opnieuw laten zetten en nu weer dicht laten groeien) die heb ik toen ik 12 was ook zelf nog een keer laten schieten.. En dit werd gewoon gedaan. Dat mag dan toch ook niet?
pharagirlke schreef:niet zwemmen zegt "men" de eerste maand. Anderen zeggen dat zolang je goed verzorgt het niet uit maakt. IK heb hem gewoon in de winter laten zetten
Zijn er mensen die weten hoe anders genezing bij het herpiercen van navel verlopen? Ik heb nl een zwelling aan de onderkant van het bovenste gaatje, dus eigenlijk is het helemaal rood tussen het nieuwe en het "oude" gaatje...
pharagirlke schreef:Mijn piercer zei dat ik wel moest opletten dat ie dus niet in het "oude" gat gaat terecht komen... Daar ben ik nu dus bang voorMaar ik mag over een week op controle dus
Waarschijnlijk ben ik gewoon aan het panikeren voor niets.... Maar hij móet nu echt goed gaan!
Hij zei idd ook dat het kon zijn dat ze een beetje gingen "vechten" met elkaar..... Ik dacht alleen dat ie bedoelde de gewone en de inverse? Maar de inverse houd zich er heel rustig onder.
smurffie schreef:is het lezen moeilijk? ik heb het over gaatjes, die eigelijk ook gewoon onder piercings vallen.